Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT – Čínští učni
1
/
85
Prohlédnout znovu
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT – Čínští učni
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT vs. MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Měnit lze pouze část mezi přístroji, ovládání je však intuitivní.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Interiér se musí spokojit s větším množství tvrdých plastů. Nezakrytý displej před řidičem se často leskne a grafi ka číslic připomíná devadesátky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Klimatizace má vlastní panel, ale teplota se ukazuje jen na displeji, kde se nastavuje i distribuce vzduchu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dotykový displej má občas pomalejší reakce. Funkcí zde není mnoho, takže i přes drobné nelogičnosti nebloudíte.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vlevo na volantu lze netradičně upravovat jas tohoto displeje. Elektrické dojezdy oken jsou stejně jako v MG všude.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vysoká pozice sezení nepůsobí přirozeně, což v kombinaci s hůře tvarovanými sedadly nevytváří nejlepší prostředí pro dlouhé cesty.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu před koleny i pro nárty je větší rezerva než v MG a potěší i pohodlnější sedáky. Kvůli standardní panoramatické střeše se však dlouháni dotýkají stropu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Potěší i další prostorné schránky před voličem automatu i pod samotným středovým tunelem
|
Svět motorů/Michal Kollert
Loketní opěrka se po vzoru mercedesů rozevírá do stran, což je praktické.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zvláštností forthingu je miniaturní schránka mezi prostředními výdechy klimatizace.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Potěší i další prostorné schránky před voličem automatu i pod samotným středovým tunelem
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vyhýbací manévr zvládá forthing s přehledem, situaci by prospěl dřívější zásah stabilizace, nicméně její reakce jsou citlivé a řidiči práci ulehčuje.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Atlas Batman A51 SUV 235/55 R19
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zpracování kufru je lacinější, chybějí čalouněné boky, háčky i boční vedení rolety. Pod podlážkou je rezerva, kterou lze stejně jako v MG vyjmout. Poté výška naroste na 63 cm. Páté dveře se vyklápí elektricky, při otevírání z klíčku ale musíte auto nejdříve odemknout.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Dynamika zůstává vzhledem k výkonu za očekáváním. Motor se příjemně sbírá odspodu, ale nevyladěná převodovka ho stejně při rozjezdu vytáčí a vadí i cukání a pomalé reakce při přechodu ze zpátečky na jedničku a naopak.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing má standardně 19“ kola, což prospívá jízdním vlastnostem. Zklame však komfort.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Za solidně svítící diodové světlomety se připlácí 9753 Kč (standard jsou halogeny), chybí však samočinné přepínání na dálkovky i mlhovky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Čtyři koncovky výfuku jsou v této kategorii unikum. Standardem je rovněž víceprvková zadní náprava, ačkoli pohon všech kol se nanabízí.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Forthing T5 Evo 1.5 TD DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Displej před řidičem má velmi jemné rozlišení a přehledné ovládání. I zde se však mění pouze střední část a třeba mapu ukázat neumí. Specialitou je zobrazování teploty pneumatik. Netradiční funkcí při parkování je rovněž ukazování odstupu od překážky (na středovém displeji).
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska působí díky hojnému obšití koženku na pohled luxusně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Některé funkce mají přiřazená klávesová tlačítka, nejsou podsvícená a v noci máte tendenci mačkat piktogramy nad nimi.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Postrádali jsme schránku v dolní části středového panelu. Nabíjecí kabel od telefonu tak musíte tahat dozadu do schránky za voličem automatu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
I v MG se sedí vysoko, což v kombinaci s nízko umístěným vnitřním zpětným zrcátkem omezuje výhled šikmo vpřed.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu je v MG hodně místa v každém směru, k dokonalosti chybějí jen sedáky, které by lépe podepíraly stehna. Stejně jako v T5 Evo jsou hůře přístupné úchyty Isofi x.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG se hodně naklání, zadní kolo jde do vzduchu a nedotáčivost je značná. Celkově se však auto chová nezáludně a stabilizace funguje spolehlivě, byť i zde by mohla zasahovat dříve.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Pneumatiky v testu: Bridgestone Blizzak LM005 215/60 R17
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Český importér dodává vůz se zvětšeným kufrem, což spočívá ve vyjmutí rezervy a vytvoření dodatečné podlážky vespod. Ta je však tenká a prohýbá se. Chválíme čalouněné boky, byť i zde chybějí háčky a stejně jako ve forthingu i průvlak na lyže.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Živý motor v MG se rád vytáčí a dynamika překonává výrobcem udávané hodnoty. Převodovka funguje lépe než v T5 Evo, ale ani zde nejsou rozjezdy zcela hladké. Při dynamičtější jízdě vadí prodlevy při podřazování a to i ve sportovním režimu.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Základní 17“ kola přispívají k celkově houpavému charakteru. Doporučujeme uvažovat spíše o osmnáctkách.
|
Svět motorů/Michal Kollert
I MG zaujme tím, že má více koncovek výfuku. Rovněž i zde je víceprvková náprava. U obou vozů si ale také všimněte nezakrytého podvozku, což zhoršuje aerodynamiku.
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
MG HS 1.5 TGI DCT
|
Svět motorů/Michal Kollert
Halogenové světlomety se snaží, v nejvyšší pozici sklonu však ostatní oslňujete, a dáte-li je níže, už moc dobře nevidíte. Chválíme však spolehlivé přepínání na dálkovky.
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem