Lanchester Sprite (1954–1955): Ani skřítek s automatem neoddálil zánik značky
1
/
11
Prohlédnout znovu
Lanchester Sprite (1954–1955): Ani skřítek s automatem neoddálil zánik značky
Prototyp Lanchester Sprite Mark II se šesti bočními okny byl o 100 mm delší a o 50 mm širší než Mark I.
|
Karel Haas
V polovině roku 1954 byly hotové tři prototypy Lancasteru Sprite, označované jako Mark I.
|
Karel Haas
Lanchester Sprite Mark I se odlišoval od ostatních modelů této značky samonosnou karoserií.
|
jaguarheritage.com
Sprite Mark I měl sníženou hmotnost použitím slitiny lehkých kovů při výrobě kapoty, dveří a víka zavazadlového prostoru.
|
automobile-catalog.com
Lanchester Sprite Mark I měl moderní pontonovou karoserií připomínající Morris Oxford.
|
facebook.com
Lanchester Sprite Mark II měl stejnou karoserii s modelem Daimler Conquest.
|
Karel Haas
Přední blatníky sedanu Sprite Mark II ještě vystupovaly z boků. Zadní blatníky byly jen naznačeny prolisem.
|
carakoom.com
Čtyřdveřový Sprite Mark II měl klasickou masku chladiče se svislým mřížováním.
|
carakoom.com
V reklamních materiálech se zdůrazňovala automatická převodovka.
|
Twitter
V chladném britském počasí se často používala dečka na mřížce chladiče.
|
breakoutcards.co.uk
Sprite Mark II měl vzadu poměrně velký zavazadlový prostor s víkem otevíraným nahoru a sahajícím až k zadnímu nárazníku (na obrázku je podobný Lanchester Fourteen).
|
breakoutcards.co.uk
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu