Ojetý Hyundai Tucson (2015-2020): Téměř bez výhrad. Až na ty ceny…
1
/
21
Prohlédnout znovu
Ojetý Hyundai Tucson (2015-2020): Téměř bez výhrad. Až na ty ceny…
Hyundai Tucson
|
Svět motorů
Faceliftové modely poznáte podle ostřeji řezané masky chladiče i obdélníkových dvířek nádrže, které nahradily dřívější čistě kulaté. S faceliftem zároveň přišly diesely s AdBlue a fi ltry GPF do benzinových variant.
|
Svět motorů
Vozy před faceliftem měly displej infotainmentu ještě vkomponovaný do středového panelu. Dopravní on-line služby uměl s navigací od počátku, podpora Android Auto a Apple CarPlay ale přišla až na přelomu let 2017/2018. Interiér to sice s měkčenými povrchy nepřehání, ale zpracovaný je kvalitně.
|
Svět motorů
Po faceliftu v létě 2018 je už displej řešen jako volně stojící a přibyla možnost bezdrátového dobíjení smartphonů, prémiového audiosystému Krell či 360° kamerového systému AVM (poslední dva s vrcholným paketem Premium).
|
Svět motorů
Vyšší světlomety LED u vozů před faceliftem poznáte podle dvojice malých čoček. Dálková světla mají ještě řešena halogenem, potkávacími LED pak svítí docela nízko.
|
Svět motorů
Bi-LED po faceliftu jsou stále statického typu, umějí jen automaticky přepínat tlumená/dálková.
|
Svět motorů
Základní halogenové světlomety svítí nad očekávání dobře. Také přísvit do zatáčky vázaný čistě na úhel natočení volantu – a nikoliv na rychlost – je tu vyřešen lépe než u některých modelů korejského koncernu. Přístup k žárovkám je vzorný.
|
Svět motorů
Automat tu mohl být trojího typu: klasický měničový 6° (u 2.0 CRDi před faceliftem) nebo 8° (u 2.0 CRDi po faceliftu), případně dvouspojkový 7° DCT (u 1.6 T-GDI a výkonnějších verzí 1.6 CRDi či 1.7 CRDi). Adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go byl možný jen s 8° AT a 7° DCT.
|
Svět motorů
Objem kufru se pohybuje od 455 l (u hybridu CRDi MHEV) po 513 l (základní verze s lepicí sadou). U zadních sedadel lze měnit sklon opěradel.
|
Svět motorů
Na zadní nápravě servisy opravují jen vyjeté kotevní pouzdro zadních tlumičů, které se v záruce řeší pouze opravnou sadou. S excentry zadních ramen nebývají problémy.
|
Svět motorů
Hyundai Tucson
|
Svět motorů
Naftová sedmnáctistovka (zde odkrytá) se vždy pojí jen s předním pohonem, zato nikdy nemá AdBlue a je tu vzorně spolehlivá. Náš kus dokonce ani dosud nenavštívily kuny.
|
Svět motorů
Čepy i oba silentbloky předních ramen lze v případě potřeby objednat samostatně, nové brzdy vyjdou na docela běžných 10 000 Kč za nápravu
|
Svět motorů
David Melichar ze servisu Auto Pokorný Motors si tucsony pochvaluje, obzvlášť s touto motorizací. Diagnostika prozradila, že letos v létě auto zahlásilo nízkou hladinu oleje – hned záhy dostalo nový.
|
Svět motorů
I auto bez všech razítek v servisce občas překvapí. Přestože výrobce předepisuje výměnu vzduchového fi ltru až po 60 000 km, tady už byl nový. Mimochodem takto geniálně snadný přístup k němu jsme už roky neviděli.
|
Svět motorů
Hyundai Tucson
|
Svět motorů
Hyundai Tucson
|
Svět motorů
Hyundai Tucson
|
Svět motorů
Hyundai Tucson
|
Svět motorů
Hyundai Tucson
|
Svět motorů
Hyundai Tucson
|
Svět motorů
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km