Mototest Jawa 300 CL Forty Two: Jawa na kari
1
/
29
Prohlédnout znovu
Mototest Jawa 300 CL Forty Two: Jawa na kari
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Asymetricky umístěný budík se liší od kývačky, stejně jako na ní je stupnice otočená
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Zatímco Indově vozí pod předním světlometem registrační značku, Evropané zde mají pro lepší pocit číslo v limitované edici. Od každé barvy 105 kusů.
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Ačkoliv indický jednoválec má kvůli evropským regulím výkon stažený na 17 kW, přesto jede velmi srdnatě
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Plech pod motorem je tuze praktický a v ceně, což na „neenduru“ překvapí
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Majitelé kývaček dlouho volali po originálních brašnách, teď už se nabízejí včetně držáků za 11 500 Kč
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Úpravu prý prodělalo i sedlo, které má zezadu ozdobné prošívání jako kdysi Jawa 634
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Boční stojan nemá aretaci ve vyklopené poloze a po odlehčení se sám zaklopí
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Jawa 300 CL Forty Two
|
Svět motorů/Leoš Káňa
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2