Znáte Škodu Favorit Savana? Vzácný prototyp umetl cestičku roomsteru
1
/
40
Prohlédnout znovu
Znáte Škodu Favorit Savana? Vzácný prototyp umetl cestičku roomsteru
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Klasická plastová palubní deska pochází ze standardní Škody Favorit
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Prostředí zadních sedadel připomíná spíše spěšný mezinárodní vlak než lidové auto
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
O propracovanosti svědčí instalace zadních bezpečnostních pásů
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dveřní výplně experimentovaly s podokenními lištami z bohatšího modelu LS a tehdy hojně rozšířeným čalouněním označovaným pytlovina
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zadní křesla jsou samostatná a umístěna podstatně výše než přední sedačky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Nejvýraznější prvek představují výkroje zadních blatníků, přitažlivě však působí i netradičně rozmístěná skla nástavby
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Původní savana vsadila na vysoko umístěné lampy a široká jednodílná okna, finální verze však dostala svítilny s designem Škody Pickup
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit 784 Kombi (Savana)
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Poslední velké užitkové škodovky vycházely z modelu Forman a pozdější Felicie Combi
|
Škoda
Dalším prototypem se stala varianta s delším rozvorem a pravými zadními dveřmi, využitelná rovněž jako menší obytný automobil
|
Škoda
Polarizující MPV Roomster se dočkalo i atraktivních dvoubarevných specifikací
|
Svět motorů
Nástupcem záchranek Škoda 1203 se mohla stát prodloužená verze, jenže po revoluci se začaly s dodávkami sanitních vozidel předhánět Volkswagen, Mercedes-Benz a Renault
|
Škoda
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu