Byli jsme na Contidromu: Co dělá cenu pneumatik?
1
/
82
Prohlédnout znovu
Byli jsme na Contidromu: Co dělá cenu pneumatik?
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Do areálu se nikdo nepovolaný nedostane, focení je zakázáno. My dnes máme výjimku.
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Na vlastní oči spatříte zamaskované prototypy aut, pro která se hledají optimální gumy do prvovýroby
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
K testům slouží stovka vozů bez značek, které jsou obvykle bez interiérů, zato s umělou zátěží a tykadly na vodicí kolejnice
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Kvůli zachování objektivních vlastností testů brzdí auto stále dokola na kryté 300metrové dráze bez přičinění člověka
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Zkušební areál Contidrom
|
Svět motorů/Petr Slováček
Hlučnost pneumatik se testuje na trati pokryté speciálním asfaltem. O hlučnosti často nerozhodují decibely, ale pro ucho nepříjemná frekvence.
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Zkušební areál Contidrom
|
Continental
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel v Evropě, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony