Siata 208 S a CS (1952–1955): „Malé Ferrari“ s motorem Fiat V8
1
/
20
Prohlédnout znovu
Siata 208 S a CS (1952–1955): „Malé Ferrari“ s motorem Fiat V8
Dvoumístný roadster Siata 208 S Barchetta navrhl Giovanni Michelotti a vyráběl se v karosárně Motto.
|
Wheelsage.org
Prvním vozem vlastní konstrukce a designu byl v roce 1948 dvoumístný spider Siata Amica.
|
ruotedasogno.com
Dalším modelem značky Siata byl typ Daina, vyráběný v letech 1950 až 1958 jako kabriolet nebo kupé.
|
classicmotorsports.com
Vozy Siata řady 208 poháněl dvoulitrový hliníkový vidlicový osmiválec Fiat s rozvodem OHV.
|
Wikipedia
Kupé 208 CS 2+2 vzniklo v karosárně Bertone na objednávku Stanleye Arnolta, dovozce evropských vozů do USA.
|
Wheelsage.org
Někteří italští designeři automobilů podlehli americké módě ploutví na zadních blatnících. Patřil k nim i Bertone.
|
Wheelsage.org
V luxusním interiéru Bertoneho 208 CS nechyběly koberce a dřevěný sportovní volant.
|
Wheelsage.org
Sedm kupé 208 CS karosovala firma Stabilimenti Farina. Kupé mělo širokou masku chladiče se svislým mřížováním a vyklápěcí světlomety.
|
Wheelsage.org
Tato Berlinetta 208 CS měla pomocné světlomety přidané do přední masky.
|
Wheelsage.org
Pod oknem ve splývavé zádi bylo umístěno nalévací hrdlo benzinové nádrže a v rozích zadních blatníků kruhové koncové svítilny.
|
Wheelsage.org
Kupé Siata 208 S s karoserií Bertone mělo neobvyklé umístění světlometů a otvorů přivádějících vzduch k motoru.
|
thesportscoupe.com
Karosárna Stabilimenti Farina postavila v roce 1952 koncept kabrioletu Siata-Ford 208 S Cabriolet Speciale.
|
Wheelsage.org
Cabriolet Speciale měl motor Ford, lavici pro dva vpředu a nouzovou lavicí vzadu.
|
Wheelsage.org
Kupé Siata 208 CS Berlinetta s karoserií Balbo bylo velmi podobné kupé s karoserií Stabilimenti Farina.
|
Wheelsage.org
Siata 208 CS s karoserií Balbo mělo splývavou záď s nalévacím hrdlem benzinové nádrže uprostřed.
|
carrozzieri-italiani.com
V karosárně Stabilimenti Farina vznikl tento unikátní spyder 208 CS s nízkým čelním oknem bez rámu.
|
Wheelsage.org
Roadster Siata 208 S se vyráběl v letech 1953 až 1955 a většina z 33 vyrobených kusů se prodala v USA za 5 300 dolarů.
|
Wheelsage.org
Zadní blatníky roadsteru byly zvednuté do náznaku malých křidélek.
|
Wheelsage.org
V interiéru nechyběl čtyřramenný sportovní volant s dřevěným věncem.
|
Wheelsage.org
Siata vyráběla od roku 1955 malé kupé Amica 600 s motorem pocházejícím z typu Fiat 600.
|
Karel Haas
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu