Hispano-Suiza K6 (1934-1937): Šestiválcový luxus mnoha tváří
1
/
18
Prohlédnout znovu
Hispano-Suiza K6 (1934-1937): Šestiválcový luxus mnoha tváří
Třímístný kabriolet Hispano-Suiza K6 z roku 1935 s karoserií Fernandez & Darrin.
|
Wheelsage.org
Na podvozky Hispano-Suiza K6 dodávaly karoserie specializované karosárny. Většinou to byly dvoudveřové kabriolety.
|
fiskens.com
Pro miliardáře Rotschilda byly v roce 1934 postaveny dva kusy čtyřdveřového vozu K6 Sedanca Coupé s karoserií Fernandez et Darrin.
|
Wheelsage.org
Elegantní kabriolet K6 postavila v roce 1935 karosárna Brandone.
|
Wheelsage.org
Svislá chromovaná maska chladiče s výrazným mřížováním byla poněkud skryta za velkými světlomety.
|
Wheelsage.org
Ve splývavé zádi byl umístěn zavazadlový prostor s víkem otevíraným nahoru.
|
Wheelsage.org
Bez posilovače řízení musel mít věnec volantu velký průměr.
|
Wheelsage.org
Vzadu měl kabriolet K6 poměrně velký kufr a na předních blatnících částečně zakrytá náhradní kola.
|
Wheelsage.org
Respekt budící kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Letourneur & Marchand.
|
Wheelsage.org
Kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Letourneur et Marchand, ročník 1935.
|
Wheelsage.org
Zadní kola modelu Hispano-Suiza K6 poháněl zážehový řadový šestiválec s rozvodem OHV a objemem válců 5,2 litru.
|
wallpaperup.com
Čtyřdveřová limuzína Hispano-Suiza K6 Sedanca de Ville s karoserií Franay.
|
Wheelsage.org
Luxusní klubovková zadní sedadla limuzíny K6 s karoserií Franay.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřový čtyřmístný kabriolet Hispano-Suiza K6 s karoserií Vanvooren.
|
Wikipedia
Čtyřdveřový sedan Hispano-Suiza K6 Berline se stupňovitou zádí a rozvorem náprav 3 720 mm.
|
Wheelsage.org
Sedan Hispano-Suiza K6 Berline měl všechny dveře otevírané po směru jízdy.
|
Wheelsage.org
V interiéru měl K6 Vanvooren kožená sedadla, dlouhou řadicí páku na podlaze a přístroje soustředěné ve středu palubní desky.
|
Wheelsage.org
Vozy Hispano-Suiza měly na zátce chladiče sošku letícího čápa se svěšenými křídly.
|
classic.com
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů