Ojetý Volkswagen Caddy (2010 až 2020): Berte mladší, méně utahané
1
/
23
Prohlédnout znovu
Ojetý Volkswagen Caddy (2010 až 2020): Berte mladší, méně utahané
Volkswagen Caddy
|
Svět motorů
Volkswagen Caddy
|
Svět motorů
Provedení z let 2010 až 2015 rozpoznáte podle zešikmených světlometů. Základní varianta osobních verzí tehdy mívala jen jedny posuvné zadní dveře, za levé se připlácelo.
|
Svět motorů
Dvojí modernizací prošel i interiér. Toto je provedení z let 2010-2015 v jedné z vyšších výbav. Tvrdé plasty se u auta užitkového charakteru snesou, stejně jako spolehlivá mechanická parkovací brzda.
|
Svět motorů
Dvojí modernizací prošel i interiér. Toto je provedení od roku 2015 ve střední výbavě (s připlacenou dvouzónovou klimatizací). Tvrdé plasty se u auta užitkového charakteru snesou, stejně jako spolehlivá mechanická parkovací brzda.
|
Svět motorů
Pohled na čtveřici ocelových takových nádrží variant na CNG – Caddy Maxi jich mívá pět. Tyto původní láhve s černými kloboučky na straně ventilů už výrobce zdarma měnil za lépe lakované jednobarevné. Jistotu dvacetileté životnosti ale nemáte ani s nimi a nové by vyšly na 19 000 Kč/kus.
|
Svět motorů
Od roku 2011 se montuje přepracovaná přední náprava s plechovými rameny a jednodílnou nápravnicí, méně náchylná ke vzniku vůlí. S podvozkem je tu celkově minimum starostí.
|
Svět motorů
Tuhá zadní náprava s listovými pery znamená omezená komfort, zato skoro nekonečnou životnost. Najdete ji zde i u čtyřkolek 4Motion. Pokud se tu něco mění, bývá to jen levné gumové uložení stabilizátoru.
|
Svět motorů
Prodloužený Caddy Maxi hledejte jen tehdy, pokud sedm míst s velkým zavazadelníkem nezbytně potřebujete. S prodlouženým rozvorem přišel caddy o obratnost, a hlavně za sebou mívá těžší život.
|
Svět motorů
Sedadla lze sklápět do stolku i vyjmout, ale u těžké dvoumístné lavice (u třetí řady sedadel vždy, u druhé podle verze) je to práce pro čtvery ruce. V bočních „šoupačkách“ najdete otevírací sklo málokdy, připlácelo se za něj přes 8000 Kč na jedny dveře.
|
Svět motorů
Atraktivní „outdoorové“ varianty Cross Caddy, později Alltrack si nechal VW dobře zaplatit. Milovníci kempování by však určitě dali cokoli za tento Cross Caddy Tramper s improvizovanou postelí a skládacím stanem navazujícím na páté dveře.
|
Svět motorů
Pojezdy posuvných dveří jsou spolehlivé, k manipulaci je ale zapotřebí větší síla, a pokud to vzadu necháváte na dětech, máte se co naběhat. Pro účely rodinného výletníku je určitě vhodnější touran.
|
Svět motorů
Od roku 2015 zde TDI potřebuje AdBlue. U vozu s tuhou zadní nápravou se muselo improvizovat, nádržka je malá (9 l) a umístěná spolu s hrdlem v motorovém prostoru. V tuhých mrazech je to ovšem výhoda, snížené nároky na vyhřívání šetří baterii.
|
Svět motorů
Od roku 2015 zde TDI potřebuje AdBlue. U vozu s tuhou zadní nápravou se muselo improvizovat, nádržka je malá (9 l) a umístěná spolu s hrdlem v motorovém prostoru. V tuhých mrazech je to ovšem výhoda, snížené nároky na vyhřívání šetří baterii.
|
Svět motorů
Volkswagen Caddy
|
Svět motorů
Volkswagen Caddy
|
Svět motorů
Běžnější, halogenové světlomety může mít Caddy 4 dvojího typu: tyto jednodušší s žárovkami H4, nebo lepší s H7 a páskem denního LED svícení. Obojí svítí slušně, neškodilo by ale, kdyby dálková svítila v tandemu s potkávacími – při dálkových je před vozem zase tma.
|
Svět motorů
Míra zjednodušení auta tu místy jde na dřeň – dieselům už z fabriky chybí kryt, úchyty bezpečnostních pásů jsou pevné a víčko nádrže odemykáte klíčkem. Proti výchozímu touranu jsou tu i konvenční souběžné stěrače.
|
Svět motorů
Míra zjednodušení auta tu místy jde na dřeň – dieselům už z fabriky chybí kryt, úchyty bezpečnostních pásů jsou pevné a víčko nádrže odemykáte klíčkem. Proti výchozímu touranu jsou tu i konvenční souběžné stěrače.
|
Svět motorů
Volkswagen Caddy
|
Svět motorů
Volkswagen Caddy
|
Svět motorů
Volkswagen Caddy
|
Svět motorů
Volkswagen Caddy
|
Svět motorů
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2