Martin Vaculík a Škoda Enyaq iV 80 po roce služby ve Světě motorů. Tohle bude dlouhé!
1
/
78
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a Škoda Enyaq iV 80 po roce služby ve Světě motorů. Tohle bude dlouhé!
Video se připravuje ...
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér je pojatý konzervativně, to je fajn. Zůstala i fyzická tlačítka pod obřím displejem, třeba ta pro volbu jízdních režimů. Kompromisem je prostřední, na snímku zapnutý Normal. Když se krátí dojezd, logika velí zmáčknout Eco zcela vlevo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rekuperaci pomáhá poloha B na voliči převodovky na středovém tunelu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na předních i zadních sedačkách nabízí enyaq spoustu místa. Vpředu se ve středovém tunelu ukrývá rozměrná přihrádka na věci.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu se pohodlně svezou tři lidé, tomu uprostřed jen může vadit větší zakončení středového tunelu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Naše nejúspornější zimní jízda: 236 kilometrů v jednom stupni pod nulou jsme zvládli v průměru za 23,8 kWh...
|
Svět motorů/Petr Homolka
... když na nás po sedmi kilometrech od startu vyskočí spotřeba 46,9 kWh, neděsíme se. Sledujeme dojezd.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Enyaq je ostře řezaný crossover, který ale jasně zapadá do modelové řady Škody. Využívá motivy českého křišťálu, typicky šestiúhelníková maska je zaslepená a za příplatek dokáže celá svítit. Na své dobrodružnější geny auto upozorňuje oplastováním spodní části karoserie a obrovskými koly.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr není příliš hluboký a má nerovné boky, ale nabízí slušných 585 litrů. Sklopením sedaček se kapacita se zvýší na 1710 litrů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Líbí se nám průvlak na lyže a velká přihrádka pod podlahou, kam se vejdou dva kabely.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Baterie se sice skrývá pod podlahou, ale i pod kapotou je těsno: elektronika, palubní nabíječka, tepelné čerpadlo, chladič, klasická 12V baterie, nádobky na kapaliny – zkrátka pořád dost.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
V základu má enyaq 19“ litá kola, my ale jezdíme na 20“. Nic to nemění na úžasném rejdu 9,3 metru. Auto je mnohem obratnější, než byste při jeho délce čekali.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
|
Svět motorů/Petr Homolka
Průměrná spotřeba elektrické energie
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq na servisní prohlídce
|
Svět motorů/Marek Pirner
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku