Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Martin Vaculík a Škoda Enyaq iV 80 po roce služby ve Světě motorů. Tohle bude dlouhé!

redakce AUTO.CZ
Diskuze (42)

Jednou z nejoblíbenějších činností Martina Vaculíka jsou závěry dlouhodobých testů aut jezdících v redakci Světa motorů.

Byť je tradiční český motoristický magazín fanatickými stoupenci elektromobilů označovaný často za konzervu a odpůrce jediné správné cesty k budoucí individuální mobilitě, tak přinesl už tři plnohodnotné dlouhodobé testy elektromobilů: Renault Zoe, Hyundai Kona Electric a teď Škodu Enyaq. Podrobné závěry jste si přečetli ve vydání 44/2023. To nejdůležitější se vám Martin Vaculík pokusil přiblížit i oblíbenou videoformou.

V téměř hodinové reportáži se dozvíte, jak je to s degradací baterie, nabíjecí křivkou, topením za chladného počasí i jízdními vlastnostmi mladoboleslavského drahého elektrického vozu. Ukážeme si též, co nám o stavu trakční baterie umí prozradit diagnostika v autorizovaném servisu. Ať Enyaqu fandíte, nebo jste zatím spíše skeptičtí, na tohle se určitě podívejte!

redakce AUTO.CZ
Diskuze (42)

Doporučujeme

18. 1. 2024 12:18
Re: kup
1) Fábie v KB nikdy nebyla masivně rozšířená auta, jezdilo se Oktávkama
2) vyměnil jsem služební Oktávku za Enyaq a jsem nadšený a převládá spíš nadšení.
Avatar - rohYpnol
14. 12. 2023 21:47
Re: kup
Zapomináš že ten nárůst výkonu od výrobce zdaleka nemusí být cílem, ale vedlejším produktem snahy o jiné vlastnosti jako třeba vyšší účinnost větší vmax atp.
Avatar - rohYpnol
14. 12. 2023 21:45
Re: Všeho mám dost...
V tvojí logice a řeči:
Jen jsem ti napsal svůj názor na tvůj názor a nenechám se od tebe školit jestli ti ho mám nebo nemám právo sdělit :-!
14. 12. 2023 19:39
Díky za super video
Bylo to dlouhé, ale super! Díky
Avatar - Barrichello
14. 12. 2023 12:10
Re: Novodobý euromarxismus nás chce zotročit!
To sou zase plky zelený soudruhu, nebude nikdy nezávislý, budeš závislý za kolik ti čínan dodá baterky, komponenty pro stavbu OZE, další suroviny a výrobky a pokud nedoá, si v olji, protože to nemá kdo jiný dodat :-)

Jezdit lacno při nabíjení na komerčních nabíječkách asi těžko, při cenách 10-15 kč za 1 Kwh to vyjde s Teslou S jako jet V8 na LPG :-)

Ropu státy velmi ochotně dodávaj, protože na tom maj postavený svoje rozpočty a živí to tam statisíce lidí, celý ropný průmysl