Ojetý Seat Leon II. generace (1P): Nic netrvá věčně
1
/
50
Prohlédnout znovu
Ojetý Seat Leon II. generace (1P): Nic netrvá věčně
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon
|
Seat
Volant opakující motiv čelní masky se v roce 2009 dostal i do zmodernizovaného leonu, spolu s ním i modernější rádia s podporou připojení Bluetooth
|
Seat
Modernizace přinesla lehce upravený přední nárazník a optiku předních a zadních světlometů. Vpravo úsporná verze Ecomotive s turbodieselem 1.6 TDI/77 kW.
|
Seat
Přední nápravnice je pevněji uložena. Samotná ramena pak mají odlišná zadní uložení.
|
Svět motorů
Vůle v zadní nápravě nepatří k ojedinělým jevům, mohou se dostavit u obou příčných ramen. Novější verze mají obě ramena rovná, starší má jedno zahnuté „do hokejky“.
|
Svět motorů
Podobu leonu automobilka odhalovala postupně několika koncepty. Tohle je poslední: Seat Leon Prototype z roku 2005.
|
Seat
Ani leonu se nevyhnul oranžový mor, nejtypičtější místo se nachází mezi předními koly a dveřmi
|
Svět motorů
Nárazníky s upravenými otvory sání byly k dispozici ve formě příslušenství, v roce 2008 je použilo německé zastoupení pro limitku Leon Copa Edition s motorem 2.0 TFSI s výkonem zvýšeným na 210 kW
|
Seat
Leon druhé generace byl úspěšný i v závodní sérii WTCC. Speciál s dvoulitrovým turbodieselem vyhrál v letech 2008 a 2009 jak bodování jezdců, tak i továrních týmů.
|
Seat
Podzim 2006 znamenal příchod ostré verze Cupra se čtyřválcem 2.0 TFSI/177 kW z řady EA 113
|
Seat
Modernizace konečně přinesla prvek, kterým šlo spolehlivě rozlišit verzi FR od plnotučné cupry. Na obrázku je provedení Cupra R s charakteristickou zelenou a výkonem 195 kW.
|
Seat
Seat TwinDrive
|
Seat
Seat TwinDrive
|
Seat
Přístrojový panel verze před modernizací dostal centrální otáčkoměr na podkreslení sportovního ducha, oblast palubního počítače se po faceliftu změnila
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Náš testovaný leon měl ještě interiér se starším rádiem a specifickým volantem. Bluetooth by tady člověk hledal marně.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Středový panel nesl více funkcí, než je u koncernu zvykem, potěší konektivita připojením AUX
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou
|
Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu už najdeme důstojnou dávku prostoru pro kolena pasažérů. Rozdíl proti předchůdci je zde výrazný.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kufr nabízí průměrných 341 litrů, vysokou nakládací hranu a úzký otvor
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Motor řady EA 113 má opravdu moderní jízdní projev, na sešlápnutí plynu reaguje rychle. Všech 147 kW a 280 Nm je dle všeho pořád na svém místě.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Seat Leon FR 2.0 TFSI
|
Svět motorů/Michal Kollert
Kola byla také specifická pro verzi FR a tak zachovalá se už moc nevidí
|
Svět motorů/Michal Kollert
Nápaditá řešení klik dveří jsou druhému leonu vlastní
|
Svět motorů/Michal Kollert
Výbava FR s sebou nesla také specifické lakování zpětných zrcátek a sportovní sedačky, které řidiče krásně obejmou
|
Svět motorů/Michal Kollert
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km