Vespa 400 (1957–1961): Italsko-francouzské mikroauto pro dva a kufr
1
/
16
Prohlédnout znovu
Vespa 400 (1957–1961): Italsko-francouzské mikroauto pro dva a kufr
Vespa 400 byla dvoumístná s prostorem za sedadly, který bylo možné využít pro zavazadla, ale vešly se tam i dvě malé děti.
|
Karel Haas
Horní část střechy se dala shrnout dozadu, podobně jako u Fiatu Topolino.
|
below-the-radar.com
Vzduchem chlazený řadový dvouválec byl umístěn vzadu pod víkem s řadou větracích otvorů.
|
Wikipedia
Reklamní obrázek s úsměvy šťastných majitelů. Pokud se vzadu přepravovaly děti, musely si přinést polštářky k sezení.
|
below-the-radar.com
Vespa 400 nevypadala na konci padesátých let špatně.
|
scooterproducts.com
Sedadla měla jednoduché trubkové kovové rámy s látkovým čalouněním. Výplně dveří byly plastové.
|
ve8pa.ch
Se staženou střechou byl z vozítka Vespa 400 krásný výhled na krajinu.
|
autozive.cz
Dvanáctivoltová baterie byla umístěna v přední části vozu a byla přístupná po odstranění poklopu na přídi.
|
museoauto.com
Některé vozy Vespa 400 měly jen jeden stěrač předního okna.
|
piaggio-club.net
Vespa 400 se dvěma stěrači předního okna. Všechny měly „sebevražedné“ dveře otevírané proti směru pohybu.
|
collectingcars.com
Prostor pro zavazadla se dal zvětšit nosičem na víku motoru.
|
collectingcars.com
Sedadlo spolujezdce bylo sklápěcí a usnadňovalo přístup dozadu.
|
collectingcars.com
Jednoduchá palubní deska měla před volantem rychloměr s kontrolkami nízkého stavu paliva, dálkových světel, dobíjení dynama a blinkrů.
|
collectingcars.com
Náhradní kolo bylo uloženo pod sedadlem spolujezdce.
|
collectingcars.com
Francouzi Agostini a Delliere se v roce 2009 zúčastnili s vozem Vespa 400 rallye Monte Carlo historických vozů. Startovalo se z norského Osla.
|
auta5p.eu
Vespa 400 měla všechna kola nezávisle zavěšená a odpérovaná vinutými pružinami s hydraulickými tlumiči.
|
ve8pa.ch
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Konec V8 Hellcat neznamená konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii