DAF ATe - Na vlastní oči
1
/
17
Prohlédnout znovu
DAF ATe - Na vlastní oči
DAF ATe - Na vlastní oči
|
acz
DAF
|
acz
Verze ATe tvoří nejnovější a nejúspornější nabídku společnosti DAF. Za účelem snížení odporu vzduchu postrádá sluneční clonu.
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Zlepšený odvod tepla díky hliníkové konstrukci pístů dovolil použití olejového čerpadla se sníženým výkonem
|
acz
Nové vstřikovače nafty pro hliníkové motory dostaly širší úhel rozptylu 155°
|
acz
Filtr chladicího okruhu je implementován do odlitku čerpadla. Jde o paralelní systém, takže při jeho zanesení nehrozí omezení průtoku chladicí kapaliny.
|
acz
Sestavený komplet turbodmychadla s izolovaným výfukem
|
acz
Hliníkový píst nově slouží v motoru MX ve třech výkonových verzích 265, 301 a 338 kW (360, 410 a 460 k)
|
acz
Tepelně izolované výfukové turbodmychadlo používá vrtulku z lehké slitiny.
|
acz
Aby nedocházelo k usazování karbonu na ní, je pokryta vrstvou z niklu.
|
acz
Hliníkové písty obdržely pro dopravu chladicího oleje do jejich dna nové trysky
|
acz
Vodní čerpadlo pro verze MX 360 a 410 obdrželo řemenici se sníženým průměrem
|
acz
APR kroužek v horní části vložky válců slouží ke stírání karbonu korunky pístu
|
acz
APR kroužek v horní části vložky válců slouží ke stírání karbonu korunky pístu
|
acz
DAF
|
acz
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky