Jak se dělá autoškola v Rakousku: Nehody mladých snížili o 30 procent
1
/
24
Prohlédnout znovu
Jak se dělá autoškola v Rakousku: Nehody mladých snížili o 30 procent
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Instruktor Peter Smirz vysvětluje, jak na polygonu správně jezdit slalom
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Na polygonu jsme vyzkoušeli řadu různých manévrů, nejdříve s instruktorem, potom i sami
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Největší nároky na řidiče kladlo v Pachfurthu manévrování v zatáčce na kluzkém povrchu před náhlou překážkou z vodní stěny
|
Svět motorů
Jak se dělá autoškola v Rakousku
|
Svět motorů
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl