Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
1
/
28
Prohlédnout znovu
Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.
|
Škoda
Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Jan Kopecký
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Snadno překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny