Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
1
/
28
Prohlédnout znovu
Rychle, ale bezpečně: Co chrání posádku Fabie Rally2 evo?
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Pohled do interiéru rallyeového speciálu. Vpravo a za sedačkami vidíte části ochranného rámu, pod sedačkou navigátora je vidět hasicí přístroj.
|
Škoda
Vlevo dole masivní část rámu, dveře v sobě skrývají silné pěnové výztuhy a ochranné panely převážně z kevlaru
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Hever, který posádce pomáhá, vymysleli a vyrobili v závodním oddělení Škody Auto. Posádka s jeho pomocí vymění kolo za sedmdesát sekund.
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Jan Kopecký
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Škoda Fabia Rally2 evo
|
Škoda
Italové vyrobili nový supersport vycházející z Ferrari. Je to zlatý kýč za miliony
Královy klenoty aneb Nádherná sbírka, kterou jinde na světě neuvidíte
Tato Škoda Superb najela jen 22.000 km a je na prodej. Cena budí vášně
Nový speciál Pravdy a mýty o elektroautech: Kdo za ním stojí?