Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
17
/
21
Prohlédnout znovu
Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
Citroën C5 Tourer 2.0 HDi: Ujeli jsme 35.000 km
|
acz
Závěrečný stav palubního počítače dokládá dosažený průměr 6,7 l/100 km
|
acz
Přesnost řazení se sice o řád zlepšila, stále ale budí pocit stlačování gumy
|
acz
Okraje kožených sedaček jsou na ráně, v budoucnu se mohou opotřebit
|
acz
Masážní funkce umožňuje řidiči po několikahodinové cestě vystoupit zcela bez bolavých zad
|
acz
Citro¨en C5 Tourer 2.0 HDi 160
|
acz
S Citroënem C5 Tourer jsme se loučili neradi. Kdoví, zda ještě někdy někdo bude za takové peníze prodávat podobně velkoryse postavené auto...
|
acz
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
|
acz
Pro snazší nakládání lze záď snížit kolébkovým spínačem v zavazadlovém prostoru
|
acz
Technický školitel Dalibor Krejčík připojil vůz na diagnostiku, která neodhalila žádné závady. Naopak stav vstřikovačů i fi ltru pevných částic byl nadprůměrný.
|
acz
Bixenonový světlomet dostal po faceliftu diodová denní světla, výkonem ale nepřesvědčil. Na druhou stranu fungoval zcela spolehlivě.
|
acz
Nedomyšlená ovládací logika ostřikovačů zvyšuje spotřebu kapaliny
|
acz
Vícevrstvé zasklení bočních oken za osm tisíc korun výrazně zlepšilo akustickou i tepelnou pohodu uvnitř. Tento doplněk jednoznačně doporučujeme!
|
acz
Elektrické zavírání pátých dveří je pomalé a se zamčením auta musíte počkat, až doklapne. V zimě ale přijde náramně vhod.
|
acz
Jednodušší verze pérování Hydractive 3+ si vystačí s integrovanou jednotkou BHI obsahující čerpadlo, zásobník kapaliny i řídicí elektrohydrauliku. Během našeho testu fungovala bezvadně.
|
acz
Částicový fi ltr už zdaleka není takovým strašákem. Vydrží zpravidla přes 200 tisíc kilometrů a výměna repasí vyjde na 20 000 Kč včetně práce a dolití aditiva.
|
acz
Jednodušší verze Hydractive 3+ bez nastavení tuhosti tlumení se pozná podle absence elektrického konektoru vedle koule
|
acz
Všechny kloubové spoje i pryžokovové tlumicí prvky na podvozku byly v naprosto funkčním stavu
|
acz
Nenápadná šedá krabička skrývá řídicí jednotku nabití baterie. Pokud zjistí nesoulad například při neopatrném připojení nabíječky či odpojení svorek, dočasně vypne některé komfortní funkce.
|
acz
Pryžové těsnicí prvky na podvozku začínaly jevit první známky opotřebení, zatím ovšem pouze vizuální, na funkci vliv neměly
|
acz
K žárovce i xenonové výbojce v hlavním světlometu je slušný přístup
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší