Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic
22
/
109
Prohlédnout znovu
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
|
acz
Spacetourer navíc může mít průhledový displej.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Palubní deska citroënu je přehledná a uživatelsky přívětivá. Kvalita zpracování se blíží běžným osobákům a pochválit musíme také přehledný přístrojový štít.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Elektrický posuv zadních dveří lze u citroënu objednat za 32 065 Kč, u vyšší výbavy Shine je ve standardu. Ford tuto vymoženost nenabízí vůbec.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Pozice za volantem více připomíná běžné osobní vozy. Nižší posez ale ve spojení s vysokou palubkou a úzkým prosklením znamená horší výhled ven.
|
acz
Prostor pro posádku spacetoureru je sice kratší, ale díky posunovacím sedadlům ho lze optimálně rozdělit podle aktuálních požadavků. I s druhou řadou ukotvenou úplně dozadu zbývá v té třetí 174 cm vysokému fi gurantovi dost místa před koleny.
|
acz
Francouz je standardně vybaven posunem sedadel ve druhé a příplatkové třetí řadě v rozmezí 19 centimetrů
|
acz
Ani ve druhé se nemusíte nijak uskrovňovat, ale kabina fordu je zkrátka delší, a hlavně podstatně širší.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Největší předností spacetoureru je komfortní nastavení podvozku zajišťující výborné tlumení nerovností a pohodlné cestování.
|
acz
Jízdní jistota i kvůli systému Grip Control se standardně dodávanými zimními plášti není příliš dobrá.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Spacetourer je o 34 mm kratší, a navíc užší i nižší, což je znát nejen v prostoru pro posádku, ale také v místě na zavazadla. Myslíme si ale, že standardních 989 litrů po spodní hranu oken je naprosto dostačující hodnota i pro velkou rodinu.
|
acz
Francouzský vznětový dvoulitr s výkonem 130 kW má maximum točivého momentu posazeno do vyšších otáček, ale osmistupňový automat umí využít jeho předností.
|
acz
Toto spojení zajišťuje výbornou dynamiku a velmi příznivou spotřebu.
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Citroën Spacetourer
|
acz
Pneumatiky v testu: Michelin Agilis Alpin 215/60 R17
|
acz
Jednoduchý přístrojový panel je dobře čitelný.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Loňská modernizace výrazně zasáhla i palubní desku. Ta vás nyní zahrne neuvěřitelným množstvím schránek a držáků na nápoje.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Silnější motorizace se u fordu prodávají až od výbavy Titanium, takže mají v základní výbavě audiosystém Sync 3 s hlasovým ovládáním a 8palcovou dotykovou obrazovkou nad středovým panelem
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Manuální řazení tlačítky na hlavici voliče není příliš komfortní.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Do světa užitkových dodávek se dostaneme po přesednutí za volant. Zvýšená pozice sice zlepšuje výhled ven, ale v customu se sedí jako na kozlíku.
|
acz
Pohodlná a dobře tvarovaná křesla, dlouhá opěradla a dostatek prostoru ve všech směrech – pokud by ford nabídl i komfortnější odpružení, bylo by cestování v něm velmi příjemným zážitkem.
|
acz
V třetí řadě se nám líbí vyhloubení v bočním plastu, kde lze opřít loket, ve druhé zase neuvěřitelně místa před koleny nebo držák na nápoje ve výplni posuvných dveří.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Jednotlivá křesla fordu sice nelze posouvat, ale můžete je vyklopit dopředu, čímž zajišťují lepší přístup ke 3. řadě
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Custom je i s tuhou zadní nápravou jistější nejen v přímém směru, ale také při vyhýbacím manévru.
|
acz
Rychleji reaguje na natočení volantu a mezi kužely je hbitější. Bohužel ale na nerovnostech více nadskakuje.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Při cestování Fordem Custom si s sebou můžete sbalit téměř celou domácnost.
|
acz
Standardní objem 1447 litrů za třetí řadou lze zvětšovat postupným vyjímáním samostatných křesel.
|
acz
Nakonec se může proměnit v malý stěhovák s kapacitou 5,8 m3.
|
acz
Hrubějším chodem, silou od nízkých otáček a krátkými převody šestistupňového automatu nás turbodiesel fordu s výkonem 125 kW přenáší do světa užitkových vozidel.
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact 235/55 R17
|
acz
Ford Tourneo Custom
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid