Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem
56
/
80
Prohlédnout znovu
Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem
Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Zadání je potrápit litrový motor co nejvíc. V alpském průsmyku Cime de la Bondette vystoupal do 2802 metrů nad mořem redaktor Martin Jeník.
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Opakovaně jsme vyzkoušeli i tahání přívěsu. Motor má síly dost, při manévrování vadí dlouhá zpátečka.
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Rapid pózuje před četnickou stanicí v Saint Tropez. Bude jeho test na 100 000 km hrdinným tažením, nebo spíš fraškou?
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
|
acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
|
acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
|
acz
Do selhání spojky byly jediným problémem chybové hlášky systému e-call, schopného přivolat vám pomoc při nehodě. Objevovaly se ze začátku nahodile a byly doprovázeny velmi hlasitým akustickým signálem i předčítáním závady syntetickým hlasem. Jenom ten nás
|
acz
Muší hřbitov na přídi svědčí o tom, že se s tím rozhodně nemažeme a jezdíme hodně rychle
|
acz
Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.
|
acz
Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.
|
acz
Levné neoriginální baterce nevhodné pro stop-start dáváme nanejvýš rok. Ale třeba nás překvapí.
|
acz
Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.
|
acz
Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.
|
acz
Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.
|
acz
Z výroby byl náš vůz naplněn již olejem 0W-20, který jsme si v servisu vyžádali i pro další výměny.
|
acz
Po sto tisících kilometrů se uvidí, zda moderní řídké oleje dostatečně chrání motor.
|
acz
Po cestě na ženevský autosalon se nám vůz na německých dálnicích rojízděl až na tachometrových 220 km/h. Ve skutečnosti je to asi o 10 km/h méně.
|
acz
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1