Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu
84
/
93
Prohlédnout znovu
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI – Závod ve šplhu
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Ford Edge 2.0 EcoBlue Bi-Turbo vs. Škoda Kodiaq RS 2.0 BiTDI
|
acz
Grafi ka přístrojů je decentní a ovládání palubního počítače snadné.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Interiér zaujme festovním zpracováním. Tvrdé plasty jsou jen na středovém panelu, vše ostatní kryje kůže.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Díky velkému rozsahu osmistupňové převodovky se spotřeba drží na solidních hodnotách v průměru pod 8 litry.
|
acz
Klimatizace se ovládá tlačítky jen částečně, distribuci vzduchu lze upravovat jen displeji
|
acz
Multimediální systém Sync3 funguje solidně, v edge mu však chybí kapacitní displej.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Edge v současnosti nabízí parkovací asistent už v základní výbavě
|
acz
Edge nabízí řadu schránek, velmi praktická je ta na vrchu palubní desky
|
acz
Přední opěradla jsou sice plošší, ale výbornou oporou zad potěší při dlouhých jízdách.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Za volantem se sedí velmi pohodlně a loketní opěrka, byť nepolohovatelná, je v ideální výšce. Všimněte si drobné schránky za středovým panelem.
|
acz
Vzadu oceníte hodně místa pro hlavu, před koleny ho nadbytek není. Překvapivě použitelné je i prostřední místo a nechybí zde ani 230V zásuvka.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Edge nemá prudké změny směru zrovna v oblibě, přesto se s vyhýbacím manévrem popral se ctí.
|
acz
Nedotáčivost není nijak extrémní a dobře naladěná stabilizace dokáže vůz dostatečně přibrzdit, abyste se udrželi v požadovaném směru.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Kufr edge je kvalitně čalouněn a potěší velkou šířkou, je však mělčí.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Pod podlahou se nachází dojezdové kolo.
|
acz
Ford Edge
|
acz
Roleta nemá vedení v kolejnicích a zajišťování je krkolomné. Ještě více vadí, že koliduje s vyklopenými háčky, které jí v pohybu překáží. Toto se opravdu nepovedlo.
|
acz
Dvoulitr ve fordu je kultivovaný, automat řadí plynule, ale pohonné ústrojí si dává se vším trochu načas. V kombinaci se značnou hmotností není dynamika nijak oslnivá a nad 170 km/h už edge zrychluje hodně vlažně.
|
acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV 4 255/45 R20
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Ford Edge
|
acz
Páté dveře jsou hodně mohutné a vyklápí se nízko, jen do 184 cm.
|
acz
Digitální přístroje jsou u RS standardem. Grafi ka ale působí pouťově.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Napodobenina karbonových dekorů skutečnému materiálu moc neodpovídá, interiér je však navržen účelně.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Vrcholná 9,2“ navigace přišla o tlačítka po stranách i otočné ovladače. Škoda.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
V kodiaqu slouží pro nejběžnější funkce klasické ovladače a obsluha je velmi rychlá
|
acz
Kodiaq nabízí možnost volby jízdních režimů, RS má i adaptivní tlumiče
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Sportovní sedadla mají pro RS speciální emblém i prošívání, celistvý tvar však dlouhánům málo podepírá hlavu. Mohutné boční vedení oceníte v zatáčkách.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Optimální pozici za volantem najde snadno každý. Loketní opěrku lze posouvat i výškově nastavovat.
|
acz
Lavice v kodiaqu je posuvná i polohovatelná, ve standardní zadní pozici zbývá před koleny královská rezerva. Laciněji zde působí tvrdé výplně dveří.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Kodiaq je po všech stránkách obratnější, ale sportovní jízdní vlastnosti o něj nečekejte.
|
acz
I zde má stabilizace hodně práce, byť na pokyn volantem reaguje vůz i díky strmému převodu ochotněji a rychleji.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Kufr verze 2.0 BiTDI hodně utrpěl montáží baterky v zadní části. Výsledná plocha je příliš členitá. S dvojitou podlahou pak zase příliš mělká.
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Na bocích najdete bytelné háčky, páčku na sklápění a vyjímatelnou baterku.
|
acz
Motor 2.0 BiTDI má šťávu a je to přesně ten motor, který kodiaqu sluší. Sedmistupňový dvouspojkový automat řadí velmi rychle a intuitivně. Dynamikou tak kodiaq nad edge jasně vede. Spotřeba je o pár deci nižší (7,7 l/100 km) než v případě fordu, s těžší n
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 850 P 235/45 R20
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Škoda Kodiaq
|
acz
Páté dveře se vyklápí vysoko (191 cm).
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid