Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga
52
/
85
Prohlédnout znovu
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI – Kapesní bundesliga
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost vs. Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Hlavní přístroje jsou přehledné, menu počítače trochu složitější.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Kabina je obložena kvalitními materiály, výhrady nemáme ani ke slícování dílů či chodu ovladačů. Výjimkou je odbytý vysunutý panel základního rádia.
|
acz
Řadicí páku nemusíme brát do ruky často, ale když už, je to radost.
|
acz
Manuální klimatizaci má fi esta v základu, samočinná stojí kupodivu jen 3400 Kč
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Základní rádio má ve standardu bluetooth a praktický držák pro přenosnou navigaci
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Tlustší dveře ukrajují cenné centimetry v kabině, přesto se do nich nevešla obzvlášť široká kapsa.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Sedadla s tuhým čalouněním dobře podepřou tělo, opěradla jsou však užší.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Pozice za volantem je trochu vyšší, což odpovídá rovině palubní desky, která zase navazuje na strmě stoupající kapotu.
|
acz
Vzadu je před koleny místa akorát, kolem chodidel a nad hlavou už méně.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Fiesta potěší bezprostředním charakterem a vítanou dávkou citu. I stabilizace nám nechává volné ruce, dokud prudce nepřišlápneme brzdy.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Základní naladění je hravě přetáčivé, mezi kužely fi esta výhružně vrtí zadkem a žádá soustředění.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford uvádí objem kufru bez rezervy i s ní. V druhém případě dosahuje podprůměrných 269 litrů. Z praktického hlediska nepotěší ani vysoký a po stranách sešikmený práh.
|
acz
Koho vůbec napadlo prodávat auta bez rezervy... Dojezdovka s heverem stojí ve fiestě 1500 Kč.
|
acz
EcoBoost ve verzi 74 kW má točivý moment nižší o neznatelných 5 Nm, ale dostupný o jasně citelných 500 otáček níž.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Reakce na přidání plynu jsou příznivě rychlé navzdory tomu, že mezichladič stlačeného vzduchu je umístěný až vpředu.
|
acz
Halogenové světlomety odvádějí průměrnou práci, denní LED v základu chybí
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 195/55 R16
|
acz
Vodorovné lampy jsou hlavní novinkou designu.
|
acz
Zklamáním jsou úzká zrcátka, zjevný ústupek aerodynamice a honbě za každým gramem CO2.
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
|
acz
Vzhled přístrojů i ovládání a menu počítače patří ke vzorům jednoduchosti
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Estetické zpracování podobné, tvary stroze funkcionalistické. Atmosféře pomáhají světlejší odstíny a rozměrnější dekorační lišty.
|
acz
Řadit musíme častěji, přičemž přesnost mechanismu není, co bývala.
|
acz
Také polo chladí bez příplatku, automatika je rovnou dvouzónová za 13 300 Kč
|
acz
Informační systém s obrazovkou je pro Comfortline za 11 900 Kč, navigace dalších 18 300
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Sedadla mají dle dnešní módy spíše měkké čalounění.
|
acz
Dveře mají chytré vybrání v úrovni loktů, dole je naopak k dispozici široká pašerácká schránka.
|
acz
V polu se sedí níž, kolem jednoduchých, tenčích a trochu méně skloněných sloupků je lepší výhled.
|
acz
Vzadu je místa podstatně víc, centimetry nad hlavou ovšem dohání níž uložený sedák.
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Polo hlásá komfort a řidiče maximálně izoluje od nevlídného světa venku.
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Scházející cit nahrazuje mimořádně jemně naladěná a preventivně zasahující stabilizace. Než jsme na to přišli, nechápali jsme, jak může být polo v kuželkách o tolik rychlejší.
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Díky modernější platformě dokáže polo lépe využít vnitřní prostor, což je zřetelné i na délce kufru. Udávané litry vycházejí i z našeho měření. Také vstup je širší a pravidelnější.
|
acz
Kdo někdy rozřízl pneumatiku z boku, ví, že opravná sada je k ničemu. Rezerva stojí jen 1300 Kč.
|
acz
Litrové TSI zabírá v seškrcené 70kW variantě podobně jako silnější 81 a 85 kW, pod 1800 min-1 s ním moc řeči není (což neplatí pro golf a octavii, kde je leccos jinak).
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Vodní mezichladič pomáhá účinnosti za horka, na rychlejších reakcích moc poznat není.
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Denní proužky dostaneme v základu, diodové světlomety stojí 22 800 Kč
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Volkswagen Polo 1.0 TSI
|
acz
Některých tvarových motivů se polo drží celá desetiletí
|
acz
Volkswagen experimentoval s malými zrcátky před 20 lety, dnes nabízí správnou velikost.
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 185/65 R15
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid