Ford Focus EcoBoost 1,0 l: Jízdní dojmy z odvážného tříválce
3
/
9
Prohlédnout znovu
Ford Focus EcoBoost 1,0 l: Jízdní dojmy z odvážného tříválce
Ford Focus
|
acz
Ford Focus
|
acz
Ford Focus
|
acz
Dlouhozdvihový motor je relativně vysoký. Pod kapotou se rozhodně neztrácí.
|
acz
Rozvodový řemen je mírně vlhčen olejem. To snižuje jeho namáhání a prodlužuje životnost až na 240 000 kilometrů.
|
acz
Ford Focus
|
acz
Rotor turba není o moc větší než česká dvacetikoruna
|
acz
Ford Focus
|
acz
Od modelového roku 2012 mají všechny focusy výsuvné lišty chránící hrany dveří. Jejich vyskakování je skutečně bleskové.
|
acz
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky