Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou
22
/
94
Prohlédnout znovu
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací
|
acz
Na stylu palubní desky je znát, že mondeo se světu představilo již před pěti lety. Ergonomicky mu však není co vytknout – snad jen to, že obrazovka není blíže zornému poli řidiče.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Příznivý vliv na spotřebu mají zřejmě i delší převody.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Mondeo nabídne velkou schránku před spolujezdcem
|
acz
Z boku přístupná přihrádka ve středovém tunelu
|
acz
Velký úložný box mezi sedadly se dvěma vstupy USB pro dobíjení mobilních telefonů
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Snad jen loketní opěrka by mohla být delší.
|
acz
Za volantem se ve fordu sedí výš, ale pozice je příjemná i díky rozměrným a pohodlným sedadlům.
|
acz
Kabina mondea je tam v ramenou výrazně užší a svažující se střecha zanechá nad hlavou 174 cm vysokého fi guranta jen 4 cm prostoru, což vylučuje, aby na tomto místě cestovala vyšší osoba
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
V případě mondea nás trochu zamrzelo, že opěrka hlavy nejde posouvat v horizontálním směru.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Mondeo nabízí vyvážený kompromis mezi komfortním a sportovním naladěním podvozku. Dobře se vyrovná s českými rozbitými silnicemi a nechybí mu ani jistota při rychlejším průjezdu zatáčkami. Škoda že s řidičem lépe nekomunikuje řízení.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Mondeo ve střední třídě patřilo vždy mezi nejprostornější vozy. Velikostí kabiny nyní lehce zaostává, ale kufrem o objemu 541 l patří stále do lepšího průměru. Manipulaci se zavazadly usnadní i nízká nakládací hrana.
|
acz
Pod podlahou navíc najdete standardní dojezdové rezervní kolo, které je u většiny konkurentů již za příplatek.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Turbodiesel v mondeu má výkon 132 kW a překvapivě i nižší apetit, i když se v boji s emisemi musí obejít bez AdBlue. Udávaných 4,4 l/100 km jsme sice v běžném provozu nedosáhli, ale i 5,4 l je akceptovatelných.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Přístrojový štít spojující klasické budíky a osmipalcový displej dostanete od provedení Dynamic za příplatek 10 000 Kč.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Insignia se prezentuje odlehčeným stylem i v interiéru. Palubní desce vládnou vodorovné prolisy, rozbíjející masu plastu
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ani navigaci nenajdete v žádné výbavě zdarma. Stojí 15 000 Kč.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Kastlík před spolujezdcem je malinko menší a není dělený na dvě části, ale doklady, návody i výstražnou vestu pojme.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Pokud si připlatíte 3000 Kč, dostanete pod loketní opěrkou držák na mobil sloužící i jako bezdrátová nabíječka.
|
acz
Do kapsy ve výplni dveří se vejde i velká PET láhev nastojato, takže se dobře vyndává – v mondeu musí ležet.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Snad v žádném jiném voze střední třídy nesedí řidič tak nízko nad vozovkou.
|
acz
Na zadních sedadlech insignie jsme nalezli přebytek prostoru před koleny i na šířku. Karoserie liftback ale i u ní ubírá centimetry nad hlavou, i když to není tak hrozné jako ve fordu.
|
acz
Nám se sportovní posez líbí. Ostatní si příplatkové ergonomické sedadlo, které nás potěšilo boční oporou, mohou zvednout.
|
acz
U opelu je opěrka hlavy součástí ergonomických předních sedadel za příplatek 11 000 Kč.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel má velkou výhodu v příplatkovém elektronickém podvozku FlexRide s možností volby tuhosti tlumičů. Již v základním režimu odfi ltruje všechny nerovnosti a hbitě se proplete mezi kužely. Zbylé dva módy zvýrazní komfortní nebo sportovní notu.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Konstruktéři Opelu se zaměřili hlavně na místo pro posádku a v zadní části jim potom nějaké centimetry chybějí.
|
acz
Do základního objemu kufru 480 litrů je započítán i prostor pod podlahou, protože rezerva ve standardní výbavě chybí. V testovaném voze však byla, takže se přepravní kapacita insignie snížila přibližně o 20 l.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Vznětový agregát insignie se prezentuje méně kultivovaným chodem. Díky točivému momentu 400 N.m má také dostatek sil na rozdávání. Při odbourávání oxidu dusíku si pomáhá močovinou AdBlue.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid