Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Smysluplné řešení
52
/
83
Prohlédnout znovu
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Smysluplné řešení
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na klasické přístroje u jazzu zapomeňte, indikátory na bocích doplňuje jen displej zobrazující rychlost. Chválíme snadnou obsluhu palubního počítače.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jednoduchý a moderní interiér srážejí lacině působící tvrdé plasty, které kryjí celou horní plochu. Dojem aspoň vylepšuje koženkou obšitý středový pás.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volič jízdních režimů nabízí u toyoty i hondy mód pro brzdění/ intenzivní rekuperaci, který přijde vhod při sjíždění táhlých klesání.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nová, modernější grafi ka přispívá k rychlejší orientaci, chválíme zachování alespoň základních tlačítek
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky velkým ovladačům a jasným piktogramům je nastavování klimatizace (pouze jednozónové) velmi snadné a intuitivní i za jízdy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda nabízí dvě oddělené schránky před spolujezdcem a praktické držáky na pití po obou stranách palubní desky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řidič má v hondě v každém ohledu hodně místa, volant se však nastavuje v menším rozsahu než u toyoty a pro některé bude pozice kompromisní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda nabízí mezi malými vozy jednoznačně nejlepší přístup i nejvíce místa v podélném směru. Sedí se zde pohodlně a s příjemně podepřenými stehny.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedadla mají příjemný tvar a měkčí výplně, záda z nich ale nebolí. Opěrky jsou nízké.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Unikátní funkcí jazzu je možnost vyklopení zadních sedáků nahoru, čímž vznikne prostor pro převoz vysokých předmětů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda už při první změně směru výrazně přibrzdí, čímž zajistí hladký průjezd a potlačí vrozenou nedotáčivost. Limity podvozku jsou o poznání níže než u yarisu, ale vůz se chová naprosto bezpečně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník potěší nízkou nákladovou hranou, líbí se nám i praktické háčky na bocích a snadné sklápění zadních sedadel. Naopak páté dveře by se mohly otevírat výše.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hybrid hondy působí svižně v nízkých rychlostech, nad 140 km/h mu však dochází dech. Spotřeba se drží nízko zejména ve městě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 860 185/60 R15
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ukazatele v yarisu jsou hodně malé, vlevo najdete indikátor výkonu, vpravo tradičně digitálně zobrazenou rychlost. Otáčkoměr se ukazuje v průhledovém displeji.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska řidiče obklopuje, působí mohutně a bytelně. Líbí se nám použití příjemných měkčených materiálů. Kvůli širokým předním sloupkům je z vozu horší výhled.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém působí možná staromódně, ale ovládá se dobře a všechny základní funkce mají svá tlačítka
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tlačítka i ikonky klimatizace jsou menší než u jazzu, ale i tak je vše jasné. Především jsme rádi, že nemusíme nic lovit přes displej.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zajímavě tvarované madlo na dveřích trochu omezuje přístup do spodní schránky. Plast na dveřích má příjemnou strukturu a vypadá jako látka.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sportovně nízký posez jsme u yarisu nebyli zvyklí, ale moc se nám líbí. Chválíme i možnosti si konečně přitáhnout volant k tělu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu patří yaris k menším v rámci kategorie, místa je zde však o něco více než třeba v Peugeotu 208 či corse
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sportovně tvarovaná sedadla nejsou na delší jízdu pohodlná. Opěrky jsou i zde nízké.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota předvádí ukázkově rychlé reakce při zatočení volantem a jede přesně tam, kam řidič chce. Stabilizace zasahuje jemně a nechává řešení situace v rukou řidiče, v krizi ho však nezradí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zpracování kufru v yarisu působí ošizeným dojem, podlaha je tenká a boky nečalouněné. Základní rozměry se však jazzu téměř vyrovnají.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Proti předchůdci je hybrid výrazně dynamičtější a tišší. Ve srovnání s hondou nabízí úspornější provoz i mimo město a lépe jede také ve vyšších rychlostech. S yarisem se tak příjemně cestuje i po dálnicích a zároveň si s ním užijete i svižnější jízdu po okreskách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof P 205/45 R17
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid