Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi – Výjimky existují
64
/
83
Prohlédnout znovu
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi – Výjimky existují
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Grafi ka přístrojů je velmi přehledná, stejně jako displej palubního počítače
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rozsah měkčených plastů v interiéru je menší než v proceedu, vše je ale dobře zpracované a celek působí hodnotně. Vhodně tvarovaný středový panel neomezuje místo pro koleno.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Manuální klimatizace se ovládá jednoduše, po faceliftu bude součástí jen základní výbavy, ve vyšších už dostanete dvouzónovou automatickou
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Sedadla obou vozů mají podobné rozměry, univerzální tvarování v hyundaii vyhoví většině postav a měkčí výplně korespondují s komfortním zaměřením modelu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Prostor vzadu omezuje především klesající linie střechy, před koleny rezerva zůstává. Optimální pozice za volantem se hledá díky širokým možnostem seřizování snadno. I vyšší jedinci si mohou patřičně vysunout opěrku a nad hlavou mají dost místa.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai klade důraz na komfort a pečlivé tlumení nerovností, čemuž testovanému vozu pomáhala i 16“ kola. Podvozek je však univerzální a příjemné je auto i v zatáčkách.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pečlivě čalouněný kufr hyundaie nabízí solidní výšku 50 cm i funkční háčky na bocích. Celková ložná délka je však o poznání kratší než u kie. Pod podlahou lze mít dojezdovou rezervu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V rámci příplatkového paketu Seat za 55 000 Kč se v proceedu nově nabízí digitální přístrojový štít
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Luxusnější dojem z interiéru kie je daný tím, že s touto karoserií se kombinují jen vyšší výbavy. Z uživatelského hlediska vadí příliš mohutný středový panel, který řidiče trochu tlačí.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Každá funkce klimatizace má své vlastní tlačítko, což si ceníme. Obsluha je tak daleko snazší než u konkurentů, kteří preferují dotykové ovládání.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Díky výraznému bočnímu vedení podrží sportovní sedadla proceedu lépe v zatáčkách, přes mohutné okraje sedáků se však hůře nastupuje. Hodila by se výše výsuvná opěrka hlavy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Díky rovné střeše a vykrojení pro nohy v předních opěradlech nabízí proceed vzadu více místa, navíc sedáky lépe podepírají stehna. Nižší linie oken a mohutnější středový panel nepotěší vyšší řidiče, kterým se vpředu moc pohodlně nesedí.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Sportovněji zaměřená kia je celkově tužší a dává řidiči lepší zpětnou vazbu na nerovnostech, ale posádku více natřásá. V jejím případě jsou standardem 17“ kola.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zavazadelník proceedu je mělký, ale pod podlahou se nacházejí hluboké schránky. Tu největší uprostřed lze vyjmout. Podlážka pod ní však již chybí a věci odkládáte do prostoru dojezdové rezervy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/45 R17
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid