Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte
1
/
19
Prohlédnout znovu
Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte
Hyundai i40 Kombi 1.7 CRDi na 100.000 km: Žádný zázrak nečekejte
|
acz
Kilometry utěšeně přibývaly, velká kombi jsou totiž oblibou vozového parku
|
acz
Kokpit působí docela moderně a hodnotně, navigace však během dlouhodobého testu posádku trápila častějšími výpadky
|
acz
Na hlavici řadicí páky se objevily stopy opotřebení, působila omšele
|
acz
Kožený věnec volantu vypadal i po ujetí více než 100 000 km v pořádku
|
acz
Dva dny po závěrečné kompletní demontáži je vůz opět smontovaný a připravený vyrazit na další porci kilometrů
|
acz
Jedna ze služebních cest vedla na rallye, za „kolegou“ i20 WRC
|
acz
Nedaleko Neustadtgödenasu ve východním Frísku se nacházejí dva stále funkční větrné mlýny
|
acz
Zastávka u Bodamského jezera: kombi i40 za dva roky redakční služby navštívilo velkou část Evropy
|
acz
Plochá střecha a hrany na karoserii propůjčují vozu dynamický vzhled
|
acz
Moderní styling kombi podtrhují chromované díly a dvoudílná koncovka výfuku
|
acz
Zavazadlový prostor pojme maximálních 1719 l. Vypadá to hodně, nikoli na kombi střední třídy.
|
acz
Turbodieselový čtyřválec 1.7 CRDi vyvinuli v Německu, disponuje výkonem 100 kW a točivým momentem 330 N.m
|
acz
Hyundai i40
|
acz
Hadicová sponka na palivovém potrubí hned za hrdlem nádrže zrezla
|
acz
Po celé styčné ploše třetího válce se táhnou viditelné povrchové rýhy
|
acz
Kvůli výraznějším nečistotám se muselo lakování zkoušeného i40 kompletně opravit
|
acz
Závěrečné měření výkonu proběhlo na válcové zkušební stolici Dekry v Klettwitzu
|
acz
Günther Schiele z Dekry (na fotce vpravo) proměřuje vnitřnosti motoru
|
acz
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2