Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?
27
/
61
Prohlédnout znovu
Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?
Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Designová iKona?
|
acz
Přístrojový štít je vzorem přehlednosti. Palubní počítač umí zobrazovat několik údajů naráz, tak to máme rádi.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Tak střídmý design by po exteriérovém tornádu čekal málokdo. Líbí se nám robustní styl, kvalita materiálů, ergonomie a odkládací místa.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Kombinace tlačítek a dotykové obrazovky je optimální. Navigaci k nižším výbavám nepořídíte.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Řazení je tužší a dostatečně přesné, drobných rezerv si všimnete až při ostrém stylu jízdy.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Méně často používané spínače asistenčních systémů najdeme před levým kolenem řidiče
|
acz
Elektrická výstroj je kompletní: dvě zásuvky, AUX, USB a bezdrátové dobíjení mobilu
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
V souladu s DNA crossoveru sedí řidič vůči palubní desce výš a má dobrý rozhled. Sedadla jsou pohodlná, ale užší opěradla nepotěší urostlejší postavy.
|
acz
Vzadu je dostatek místa ve všech směrech, přitom se nesedí u země, jak bývá běžné. Líbí se nám dlouhý sedák a přirozený sklon opěradla, opěrku hlavy lze ale vysunout pramálo.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Kapsy zadních dveří jsou stavěné nanejvýš na malou láhev a papírové kapesníčky
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Kromě barevných dekorů můžete ozvláštnit interiér leskle černými klikami dveří
|
acz
Zaujalo nás, že i „silniční“ kona s předním pohonem je standardně vybavena systémem pro kontrolovaný sjezd svahu, jaký známe z off-roadů
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Na hrbolaté cestě kona trochu poskakuje jako většina SUV, ale od kol proniká do kabiny jen tlumené bubnování. I rázy na větších výmolech působí kultivovaně.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Podvozek se vydal cestou rozumného kompromisu, což je v případě auta tohoto typu dobrá volba. V zatáčkách je dostatečně jistý, na nerovnostech zase sympaticky poddajný.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Odhlučnění kol by však mohlo být lepší. Gumové řízení je naladěno cestovatelsky a zpětnou vazbu neposkytuje
|
acz
Světlá výška 170 mm prozrazuje, že do terénu se kona nehrne, na rozdíl od většiny konkurentů umí ale nabídnout i pohon 4x4. I když jen s většími a dražšími motory.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Základní konfi gurace hlásí podprůměrný objem 361 litrů, ve skutečnosti je ale využitelnost kufru velmi dobrá. Potěší velký vstup, háček, kapsa a síť. Průvlak na lyže kona nemá.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Pod podlahou najdeme praktický organizér, který lze vyjmout a dno spustit níž
|
acz
Dojezdovou rezervu mají všechny verze kromě té nejlevnější
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Litrový tříválec je jediným motorem určeným pro atraktivní akční model, takže mu lze věštit největší prodejní podíl. Je to čipera se střídmým apetitem a k povaze kony dobře pasuje.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Většina variant sází na projektory a pás LED pro denní režim, plně diodová světla stojí v paketu 90 000 Kč.
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Designéři se vyřádili, při počítání světlometů zapojíte prsty na obou rukou.
|
acz
Pneumatiky v testu: Nexen N Fera SU1 215/55 R17
|
acz
Hyundai Kona 1.0 T-GDI
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid