Hyundai Santa Fe – Rodinný ideál s kontroverzní tváří
27
/
35
Prohlédnout znovu
Hyundai Santa Fe – Rodinný ideál s kontroverzní tváří
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka
|
Svět motorů/Jiří Káš
Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pozice za volantem je velmi příjemná, obklopuje vás mohutná přístrojová deska a všude panuje dostatek prostoru. Líbí se nám možnost elektrického nastavování volantu v širokém rozsahu.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Zadní lavice je posuvná v širokém rozsahu, dokonce ji lze zcela natlačit na přední opěradla.
|
Svět motorů/Jiří Káš
V opačné pozici zbývá pro kolena královská rezerva a cestující ocení i dostatek prostoru na šířku.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Sedadla vzadu jsou rozumně velká, ale sedí se s koleny až u brady. Místa je zde sice o něco více než ve škodovce, přesto pokud vezete někoho zcela vzadu, musí se uskromnit i ti ve druhé řadě.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Přední sedadla se pyšní velkorysými rozměry i třeba elektricky prodloužitelnými sedáky, jako známe z luxusní třídy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Za třetí řadou zbývá méně místa než ve škodovce, v pětimístné konfiguraci je prostor velký, hodila by se však větší výška.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Chyběl nám průvlak na lyže a líbila by se nám i větší schránka pod podlahou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Při zatahování rolety se do cesty navíc pletou zadní pásy. Potěší velký vstupní otvor.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Turbodiesel 2.2 CRDi se pyšní velmi kultivovaným chodem a plynulým nástupem točivého momentu už od nízkých otáček. Rychlým reakcí prospívá i elektricky ovládané turbodmychadlo.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu