Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
1
/
35
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
|
acz
Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh
|
acz
Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty
|
acz
Renault
|
acz
Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava