Lincoln Continental (1939–1948): Z auta na dovolenou se vyklubala americká ikona
1
/
25
Prohlédnout znovu
Lincoln Continental (1939–1948): Z auta na dovolenou se vyklubala americká ikona
Continental 1947 měl výraznější přední masku. Po stranách širší dolní části masky byly vloženy pomocné světlomety
|
Wheelsage.org
Prototyp kabrioletu Continental navrhl Bob Gregorie.
|
Wheelsage.org
Příď Continentalu byla převzata z modelu Lincoln-Zephyr bez velkých změn.
|
Wheelsage.org
Kabriolet Continental z roku 1939 měl dlouhou přední kapotu a krátkou záď s rezervou umístěnou za kufrem.
|
Wheelsage.org
Prototyp Lincolnu Continental vycházel z aerodynamického modelu Lincoln-Zephyr, vyráběného v letech 1936 až 1942.
|
prewarcar.com
Čtyřmístný kabriolet poháněl motor V12 s výkonem 110 koní.
|
Wheelsage.org
V roce 1940 byly vyrobeny zhruba čtyři stovky Continentalů, převážně kabrioletů a pár kupé.
|
Wheelsage.org
Pro modelový rok 1941 dostal Continental tlačítkové otevírání dveří, nahrazující klasické kliky.
|
carstyling.ru
Hladké linie Continentalu narušovaly viditelné závěsy dveří.
|
en.wheelsage.org
Kabriolet Lincoln Continental z roku 1941 měl jednoduchou palubní desku obloženou imitací dřeva.
|
Wheelsage.org
Vidlicový dvanáctiválec byl umístěn podélně vpředu a poháněl zadní kola.
|
Wheelsage.org
Elegantní čtyřmístné kupé Lincoln Continental z roku 1941.
|
Wheelsage.org
Kupé mělo stejně jako kabriolet nárazníky se dvěma svislými členy, mezi kterými byly jen dvě tenké trubky.
|
Wheelsage.org
Toto extravagantní kupé Continental Special postavila v roce 1941 karosárna Derham podle návrhu Raymonda Loewyho.
|
favcars.com
Pro modelový rok 1942 prošel Lincoln Continental výraznou modernizací.
|
Wheelsage.org
Nová přední maska měla dole široké vodorovné mřížování a nahoře užší mřížku.
|
Wheelsage.org
Kupé Lincoln Continental z roku 1942 mělo hranatější blatníky a masivnější chromované nárazníky.
|
Wheelsage.org
Obdélníková koncová světla byla umístěna v horní části zadních blatníků.
|
Wheelsage.org
V květnu 1946 se stal kabriolet Lincoln Continental zaváděcím vozem (Pace Car) závodu Indy 500.
|
Wheelsage.org
Poválečný Continental byl odvozen od Lincolnů série H. Designem byl pověřen stylista Raymond Loewy.
|
Wheelsage.org
Modelový rok 1948 byl pro Lincoln Continental první generace posledním.
|
Wheelsage.org
Ceny Continentalu na trhu veteránů se v USA pohybují od 20 do 80 tisíc dolarů.
|
Wheelsage.org
Modernizovaná palubní deska Continentalu Club Coupe 1948 s rádiem uprostřed a rychloměrem a hodinami po stranách.
|
Wheelsage.org
Tento Lincoln Continental posloužil ve Švýcarsku jako svatební vůz s přídí ozdobenou květinami.
|
Tomáš Haas
Continental z let 1939 až 1948 je podle Amerického klubu klasických vozů označen jako „Full Classic“.
|
Tomáš Haas
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift