Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD – Milionové dilema
21
/
130
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD – Milionové dilema
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD
|
Svět motorů/Petr Homolka
V našem případě měl mercedes za příplatek 13 885 Kč dvě zobrazovací pole s úhlopříčkou 10,25“, u nichž můžete měnit barvy nebo zobrazování různých údajů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Architektura palubní desky odpovídá ostatním modelům „áčkové“ a „béčkové“ řady. Působí moderně a reprezentativně i díky obřímu podlouhlému panelu. V základu zahrnuje dvě 7“ obrazovky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Téměř dokonalé je spojení motoru s osmistupňovým dvouspojkovým automatem, protože obě ústrojí si dokážou vzájemně vyhovět.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tužší výplně sedadel mercedesu a výraznější boky se starají o velmi dobrou oporu těla při dynamické jízdě
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řidič se v mercedesu může těšit na příjemnou pozici za volantem, ale musí se připravit na užší interiér.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přestože je GLB na délku zhruba o 10 cm kratší než tarraco, kabina v podélném směru nabídne cestujícím podobně hodně místa.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při posunutí druhé řady do zadní pozice zbylo fi gurantovi před koleny 20 cm. O pohodlí nepřijde ani s lavicí zcela vpředu – více by mohlo být prostoru nad hlavou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes si jako správná prémiovka hýčká posádku komfortním odpružením. Na silnici se chová i celkem hbitě. Když se však dostane na hranici přilnavosti, nahrbí se a i přes mocnou pomoc stabilizace se nedotáčivě hrne rovně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Pirelli Scorpion Verde 235/55 R18
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník Mercedesu GLB pojme podle výrobce ve standardní konfi guraci 570 litrů nákladu, se sedadly vpředu 760 litrů, tedy shodně jako seat. Podlaha je ale kratší a ve skutečnosti naložíte do GLB méně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme variabilitu uspořádání, která přijde vhod. Škoda že opěradla v druhé řadě nejdou sklopit z kufru, ale při okamžité potřebě musíte obejít auto k zadním dveřím. Také absence náhradního kola nás mrzí, protože GLB se nebojí ani terénu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vznětový čtyřválec OM 654q patři v současnosti k nejlepším dvoulitrovým dieselům na trhu. Výkonová verze 110 kW pro GLB bohatě stačí. Uděluje mu slušnou dynamiku i pružnost, a přitom si řekne o překvapivě málo paliva.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic
|
Svět motorů/Petr Homolka
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Virtuální digitální kokpit má seat také ve standardu. Můžete vybírat z několika zobrazení a také si zvolit, jaké údaje chcete na displeji mít.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Tarraco vyznává tradiční hodnoty s klasickým rozdělením přístrojového štítu od dotykové obrazovky multimediálního systému, přes nějž nastavujete i některé funkce vozu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ani sedmistupňový dvouspojkový automat nepatří mezi nejpřesnější ani nejrychlejší převodové skříně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
S malinko širším sedákem a měkčím polstrováním jsou přední sedadla tarraka pohodlnější a vyhovovala nám více
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
prostředí vládne také v přední části. Máme kolem sebe tolik místa, že se uvnitř doslova ztrácíme.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nemusíme se uskromňovat v žádném směru a seat v segmentu SUV střední třídy těžko bude hledat konkurenta.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Uvnitř tarraka si připadáme jako v prostorném obývacím pokoji. Při posunutí zadní lavice dozadu si můžeme přehodit nohu přes nohu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Tarraco v přímém porovnání působí těžkopádným dojmem, protože mu chvilku trvá, než zareaguje na natočení volantu, a na 19“ kolech neposkytuje cestujícím takové pohodlí. V extrémních situacích si ale vede pozoruhodně jistě.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS850P 235/50 R19
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Po otevření zadního víka se před námi objeví obří díra pro zavazadla. I ona měří po odsunutí sedadel 760 litrů. Tarraco dostanete se standardním sklápěním opěradla spolujezdce, čímž je variabilita kabiny doladěna do posledního detailu. Přepravovat pak uvnitř můžete 216 cm dlouhé předměty.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V bocích jsou nejen velké kapsy, ale také páčky na dálkové sklopení zadních opěradel a potěší i standardní rezerva.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V bocích jsou nejen velké kapsy, ale také páčky na dálkové sklopení zadních opěradel a potěší i standardní rezerva.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Turbodiesel použitý u španělského konkurenta nám připadá hodně přidušený, aby splnil současné přísné emisní limity. V tarraku totiž slouží ještě starší dvoulitr EA 288, který za mercedesem zaostává nejen v dynamice, ale i spotřebě.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid