Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu
14
/
106
Prohlédnout znovu
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Výraznými prvky na palubní desce mitsubishi jsou stříbrné lišty vybíhající ze středového tunelu nebo vystouplý panel s rádiem a výdechy ventilace.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Každý Eclipse Cross je vybaven autonomním brzděním.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Delší pětka a šestka mají za následek horší pružné zrychlení z 80 na 120 km/h.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Pozice řidiče je výrazně vyšší než u konkurence a vidíme až na konec kapoty. Líbí se nám také řadička situovaná blízko k volantu, ale u předních sedadel bychom ocenili tužší boky.
|
acz
Vzadu zbývá fi gurantovi před koleny volných 15 cm. V podélném směru je kabina mitsubishi dostatečně velká, ale nad hlavou mnoho místa nezbývá. Vysoko umístěný sedák výborně podepírá stehna cestujících.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Výhled dozadu ale zhoršuje masivní zadní sloupek.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross umí jezdit plavně, ale při ostřejším zacházení se více naklání. I kvůli méně přesnému a odtažitému řízení působí mezi kužely těžkopádně.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Odebráním organizéru pod podlahou, za což zaplatíte 2279 Kč, se kufr zvětší o 83 litrů na standardních 424 l. Posunem zadních sedadel dopředu naroste na 531 l.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Shrnovací roletku lze schovat na dno zavazadelníku a při nastupování dozadu musíte výrazněji sklonit hlavu.
|
acz
Při sklopení opěradel ale vznikne na podlaze více než deseticentimetrový schod a povinou výbavu musíte mít navolno.
|
acz
Přeplňovaný zážehový čtyřválec mitsubishi disponuje výkonem 120 kW a pořádně začne táhnout od 1700 otáček. Chvilku mu trvá, než zareaguje na povel od pedálu plynu, ale potom je živější. V úsporném režimu z něj ale všechen elán opadne.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV3 225/55 R18
|
acz
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
|
acz
Umírněnější design karoqu je znát také při pohledu do kabiny a přesně odráží styl mladoboleslavské značky.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
|
acz
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Ideální pozici za volantem jsme nalezli okamžitě a vyhovovalo nám i tužší polstrování příplatkových kožených sedadel.
|
acz
Nabídka vnitřního prostoru karoqu je vyváženější a vzhledem k většímu prosklení nám připadá vzdušnější.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Sedadla lze jednoduše vyjmout, čímž přepravní kapacita vzroste na 1810 l. Dozadu se nastupuje bez problémů.
|
acz
Prosklený zadní sloupek oceníte při sledování provozu za vozem.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq i díky přesnému řízení nebo jistými a hbitými vlastnostmi potěší i sportovněji založené řidiče. Navíc přidává dostatečnou dávku komfortu.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Přenosná svítilna
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/50 R18
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší