Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu
67
/
106
Prohlédnout znovu
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI – Dva pohledy na módní vlnu
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo vs. Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Výraznými prvky na palubní desce mitsubishi jsou stříbrné lišty vybíhající ze středového tunelu nebo vystouplý panel s rádiem a výdechy ventilace.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Každý Eclipse Cross je vybaven autonomním brzděním.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Delší pětka a šestka mají za následek horší pružné zrychlení z 80 na 120 km/h.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Pozice řidiče je výrazně vyšší než u konkurence a vidíme až na konec kapoty. Líbí se nám také řadička situovaná blízko k volantu, ale u předních sedadel bychom ocenili tužší boky.
|
acz
Vzadu zbývá fi gurantovi před koleny volných 15 cm. V podélném směru je kabina mitsubishi dostatečně velká, ale nad hlavou mnoho místa nezbývá. Vysoko umístěný sedák výborně podepírá stehna cestujících.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Výhled dozadu ale zhoršuje masivní zadní sloupek.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross umí jezdit plavně, ale při ostřejším zacházení se více naklání. I kvůli méně přesnému a odtažitému řízení působí mezi kužely těžkopádně.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Odebráním organizéru pod podlahou, za což zaplatíte 2279 Kč, se kufr zvětší o 83 litrů na standardních 424 l. Posunem zadních sedadel dopředu naroste na 531 l.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Shrnovací roletku lze schovat na dno zavazadelníku a při nastupování dozadu musíte výrazněji sklonit hlavu.
|
acz
Při sklopení opěradel ale vznikne na podlaze více než deseticentimetrový schod a povinou výbavu musíte mít navolno.
|
acz
Přeplňovaný zážehový čtyřválec mitsubishi disponuje výkonem 120 kW a pořádně začne táhnout od 1700 otáček. Chvilku mu trvá, než zareaguje na povel od pedálu plynu, ale potom je živější. V úsporném režimu z něj ale všechen elán opadne.
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo
|
acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR SUV3 225/55 R18
|
acz
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
|
acz
Umírněnější design karoqu je znát také při pohledu do kabiny a přesně odráží styl mladoboleslavské značky.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
|
acz
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Ideální pozici za volantem jsme nalezli okamžitě a vyhovovalo nám i tužší polstrování příplatkových kožených sedadel.
|
acz
Nabídka vnitřního prostoru karoqu je vyváženější a vzhledem k většímu prosklení nám připadá vzdušnější.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Sedadla lze jednoduše vyjmout, čímž přepravní kapacita vzroste na 1810 l. Dozadu se nastupuje bez problémů.
|
acz
Prosklený zadní sloupek oceníte při sledování provozu za vozem.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq i díky přesnému řízení nebo jistými a hbitými vlastnostmi potěší i sportovněji založené řidiče. Navíc přidává dostatečnou dávku komfortu.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Přenosná svítilna
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 215/50 R18
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid