Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI – Vzájemná výměna rolí?
92
/
92
Prohlédnout znovu
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI – Vzájemná výměna rolí?
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI – Vzájemná výměna rolí?
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Velmi jednoduše navržená grafi ka usnadňuje orientaci, palubní počítač zobrazuje méně informací – chybí mu například čas jízdy nebo teplota oleje.
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Japonci si dali na interiéru záležet a nápaditosti i materiály micra ibizu válcuje. Obsluha palubních systémů však není tak intuitivní a přes širší přední sloupky je hůře vidět.
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Parkovací kamera nabízí i pohled z ptačí perspektivy. Samotný multimediální systém však příliš rychlými reakcemi neoplývá a nepotěší ani malá tlačítka na bocích.
|
acz
K přesnosti řazení nemáme výhrady, byť dráhy jsou o něco delší
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
K ovládání tempomatu slouží tlačítka vpravo na volantu.
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Jednozónová klimatizace v micře se ovládá jednoduše, na rozdíl od ibizy však nemá oddělená tlačítka pro směřování vzduchu do různých směrů
|
acz
Intenzita podsvícení se reguluje kolébkovým tlačítkem vlevo od volantu.
|
acz
Micra nabízí na jednom místě vstup USB, Aux i 12 V zásuvku, díky čemuž nemusíte tahat napájecí kabely přes řadicí páku dozadu
|
acz
Kontrastně zbarvená sedadla micry jsou sice nepatrně menší, ale méně sevřená než v ibize a více vyhoví korpulentnějším postavám. Pásy mají výškové nastavování.
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
nissan seat srovnavacitesty svetmotoru malevozy
|
acz
Do micry se velká láhev vejde bez problémů, avšak trochu koliduje s dveřním madlem. To je samo o sobě dlouhé a může vadit levé noze.
|
acz
U micry se elektricky ovládají pouze přední okna, samočinně vyjíždí jen to u řidiče. Vzadu mají všechny verze kličku.
|
acz
Specialitou micry je reproduktor v hlavové opěrce dodávaný za 13 000 Kč. Bohužel však zcela chybí ozvučení vzadu.
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Naladění micry je více přetáčivé a od řidiče žádá větší součinnost, stabilizace zasahuje zvolna a vůz zcela nezkrotí. Tuhý podvozek dovoluje větší zvedání zadního kola, což podporuje ustřelování zádě. Chválíme přesné řízení.
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Důkladně čalouněný zavazadelník nabízí velmi dobrou výšku, v ostatních rozměrech však ztrácí, nejvíce pak v ložné délce. Chyběly nám háčky na bocích.
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Motor 0.9 IG-T vyznává jednoduchou techniku, chybí mu přímé vstřikování i proměnné časování výfukových ventilů. V nižších otáčkách moc nejede a žádá více paliva než ibiza
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Nissan Micra 0.9 IG-T
|
acz
Stupnice rychloměru není ve vyšších rychlostech úplně názorná, mezi přístroji se nachází tradiční displej palubního počítače. Ovládá se velmi intuitivně tlačítky na pravé straně volantu.
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Palubní deska vyznává jednoduché tvary. Proti předchůdci působí stroze i trochu fádně a nepotěší tvrdými plasty. Zlepšila se však ergonomie i přehlednost.
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Základní audiosystém bez navigace nabízí jen 5“ displej, ke snadnosti ovládání však připomínky nemáme. Zpětnou kameru doplňuje piktogram zobrazující data z parkovacích čidel.
|
acz
Řazení v ibize funguje velmi lehce a přesně. Dráhy jsou krátké a kulatá hlavice se dobře drží.
|
acz
Tempomat se nastavuje levou páčkou pod volantem.
|
acz
Kvůli ztlumení jasu však musíte do menu palubního systému.
|
acz
Ovládání klimatizace nemůže být jednodušší. V případě samočinné verze dostanete rovnou dvouzónové provedení, což je mezi malými vozy ojedinělé.
|
acz
V praktické schránce před řadicí pákou se nacházejí konektory USB a AUX, napájecí zásuvka je neprakticky až u ruční brzdy
|
acz
Univerzálně tvarovaná sedadla se v ramenech trochu zužují. Výplně jsou měkčí, avšak záda z nich nebolí. Stejně jako většímu leonu chybějí i ibize výškově stavitelné pásy.
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Mělká palubní deska umožňuje blízké přisunutí, aniž by bylo řidičovo koleno v ohrožení. Vyšším jedincům může vadit menší možnost vysunutí hlavové opěrky.
|
acz
Na poměry malých aut je prostor před koleny královský a dozadu hodně protažená střecha nechává i hodně místa ve vertikálním směru.
|
acz
Rozměrná kapsa v předních dveřích ibizy pojme velkou láhev jako nic a ve schránce stále zbývá spousta místa
|
acz
Elektrické ovládání zadních oken se u ibizy nabízí standardně od výbavy Style, automatické dojezdy nahoru i dolů jsou všude
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Na změnu směru reaguje ibiza okamžitě a bez náznaků těžkopádnosti, záď vybočuje jen lehce a nežádá výraznější korekce. Stabilizace zasahuje jemně, příliš práce ale nemá. Řízení však neposkytuje tolik informací jako v micře.
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Kufr ibizy je velmi dobře skladný a půdorysem i objemem patří k největším ve třídě. Schod po sklopení opěradel lze vyrovnat dvojitým dnem (4900 Kč).
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Litrovému tříválci se sice nelíbí úplně nejnižší otáčky, kde trochu duní, avšak silně táhne už od 1500 ot./min a spokojí se s přídělem kolem 6 l/100 km.
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Seat Ibiza 1.0 TSI
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid