Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
11
/
12
Prohlédnout znovu
Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
Video se připravuje ...
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Hlučnost aut sice s klesající rychlostí také klesá, na druhou stranu se tím doprava v lokalitě zdrží větší dobu, místo aby byla rychle odvedena pryč za hranice obydlené oblasti
|
Svět motorů
Důvodem zpomalování rychlosti je ochrana slabších účastníků provozu. Nebo by víc prospělo, kdyby se všichni účastníci víc věnovali provozu místo mobilního telefonu?
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Moderní auta mají nejnižší emise v 90 a 50 km/h. Takže třicítka ekologii automaticky neprospívá. Ještě víc vadí zbytečné zastavování.
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý