Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
1
/
59
Prohlédnout znovu
Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Miroslav Kučera
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid