Startujeme dlouhodobý test Renault Zoe: Jak se žije se šňůrou?
43
/
78
Prohlédnout znovu
Startujeme dlouhodobý test Renault Zoe: Jak se žije se šňůrou?
Startujeme dlouhodobý test Renault Zoe: Jak se žije se šňůrou?
|
acz
Maličký displej provozních údajů dává vzpomenout na kombinované přístroje ze 60. let, z funkčního hlediska mu ale nic důležitého nechybí.
|
acz
Interiér je na poměry malých vozů zpracovaný pečlivě a nechybí mu francouzský krasoduch. Velké plochy plastu zpestřuje elegantní hrubá textura.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Po omlazení však volá nepřehledný informační systém.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Nabíjení akumulátoru je nejrychlejší na začátku, když je prázdný.
|
acz
Nabíjení ovlivňuje také teplota baterie. Už při -3 °C jsme pozorovali zpomalení o další hodinu.
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Režim Eco v zimě nepoužíváme, omezuje výkon topení. Kvůli němu máme zatím vyšší spotřebu, na 80 % nabití dojedeme 200 km.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Využití prostoru je příkladné, i vyšší postavy se za volantem uvelebí pohodlně.
|
acz
Vzadu komfort omezuje vysoká podlaha kvůli baterii, se střechou koliduje spíš 191cm výška Martina Jeníka.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Tepelné čerpadlo má dostatečný výkon, auto ale nechce topit na nohy. Pomáhá nám důmyslně ukryté vyhřívání sedadel.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Kufr má objem větší než většina malých aut, za velkorysou hloubku ovšem platíme absencí rezervního kola a zvedáku – ty nejdou objednat ani za příplatek.
|
acz
Pod kapotou moc zajímavého neuvidíme, elektromotor se skrývá pod dalším příslušenstvím
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Renault Zoe
|
acz
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
|
acz
Dva největší dodavatelé elektřiny používají odlišný způsob účtování odebrané energie. Pro každého z nich tedy potřebujete jiný čip.
|
acz
V redakční garáži máme třífázovou zásuvku s 11 kW, z níž bychom baterii nabili na 80 % za čtyři hodiny.
|
acz
Častější jsou standardní nabíječky, které vedou ze sítě střídavé napětí. Měnič tedy musí být v autě.
|
acz
Nejmodernějším běžně dostupným způsobem nabíjení jsou takzvané rychlonabíječky. Poznáte je podle toho, že jsou velké – skříň obsahuje výkonný měnič, který mění střídavé napětí v síti na stejnosměrné pro vaši baterii.
|
acz
Renault Zoe
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil