Závěr dlouhodobého testu Hyundai Kona Electric Power: Vždy dojela. I v zimě
42
/
78
Prohlédnout znovu
Závěr dlouhodobého testu Hyundai Kona Electric Power: Vždy dojela. I v zimě
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za 13 měsíců, které vůz strávil v redakci, najezdil 37 551 km. Střídalo se na něm dvanáct řidičů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I v zimě kona na jedno nabití spolehlivě ujela přes 300 km. To spíš se jí často nedostávalo trakce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kobereček pod nohama řidiče byl uchycený k háčkům, které dokonale sabotovaly jakýkoliv pokus o vyklepání. Vyndat jej znamenalo zkroutit a vytrhnout, takže všechen nepořádek napadal do auta. Nakonec někdo jeden úchyt i ulomil.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
V malém zavazadelníku nám půlku místa zabíraly kabely. Skvělý moon na třífázové nabíjení jsme využili jen z jedné třetiny.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V našich podzemních garážích můžeme komfortně nabíjet elektromobily. Bohužel kona z roku 2019 se uměla střídavým proudem nabíjet jen z jedné fáze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejvíce konou jezdil a věnoval se jí Michal Dokoupil. Zde na konci testu zjišťuje, že stav trakční baterie je pořád stoprocentní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I elektromobil má pod kapotou klasickou dvanáctivoltovou baterku. Když je vybitá, vůbec „nesepne systémy“ a neodjede. O Vánocích musela naši konu zachránit dieselová alfa romeo.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Když spatříte na parkovišti konu, které svítí ve znaku žlutá dioda, znamená to, že si právě dobíjí 12V baterku. Je nám tedy záhada, proč v našem testu selhala.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Takto dopadly zimní pneumatiky Nokian WR po 15 000 km. Na přední nápravě s rychle nastupujícím točivým momentem a častým prokluzem je jejich opotřebení značné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Kona Electric Power
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jiří Donda z Hyundaie ČR nám na závěr testu udělal precizní diagnostiku celého auta. Potvrdilo se, že baterie je stále stoprocentní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V době plechových výlisků je velice překvapivé, že hyundai má vpředu hliníková litá ramena
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní víceprvková náprava byla ještě u ročníku 2019 shodná se spalovacími verzemi. Později výrobce vylepšoval její aerodynamiku.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Elektromobil používá kolové brzdy jen málo. Výsledkem je charakteristicky „chlupatý“ a rychle korodující povrch kotoučů, které pak mohou být zralé na výměnu už u dvouletého auta. Stojí 2366 Kč za kus, brzdové destičky vyjdou na 1454 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Spotřeba elektrické energie během testu
|
Svět motorů
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu