Závěr dlouhodobého testu Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI: Jak dopadl francouzský krasavec?
64
/
88
Prohlédnout znovu
Závěr dlouhodobého testu Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI: Jak dopadl francouzský krasavec?
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na automatické převodovce Aisin jsme oceňovali nejen plynulé rozjezdy a řazení, ale i možnost přepnout ji do trvale manuálního režimu, kdy pádla pod volantem poslouchá na slovo.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Místo na odložení telefonu s indukčním nabíjením je vůbec nejhůře dostupné v celém interiéru. Zde je bohužel i přípojka pro USB.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.
|
Svět motorů
Viditelná je pouze malá část nádobky ostřikovačů, velmi slušný objem je ukryt v podběhu. Pokud tak co chvíli nestříkaly (na snímku před řidičem fungují jen dvě ze čtyř trysek), může za to především ucpávání titěrným průchodek a hadiček nekvalitní kapalinou.
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.
|
Svět motorů
Ke komfortnímu ladění vozu patří i měkká pera. Už 120 kg cementového potěru v zavazadelníku pak zamáčkne zadní kola zcela do podběhů. Auto pro zedníky to vážně není.
|
Svět motorů
Finální prohlídky našeho vozu se zhostil samotný Josef Gamba
|
Svět motorů
Spodní kryt motoru je z pružného materiálu, a tak odolal četným kontaktům podvozku s nezpevněnými cestami, po nichž jsme vozem též jezdili.
|
Svět motorů
Po jeho demontáži se objevil zcela suchý a čistý agregát
|
Svět motorů
Vůz má precizní konstrukci brzd se všemi myslitelnými opatřeními proti nežádoucím hlukům
|
Svět motorů
Na předních destičkách zbyla půlka materiálu, zhruba v 80 000 km by byla nutná jejich výměna, asi už i s kotouči.
|
Svět motorů
Zadní destičky měly poslední milimetr materiálu, zřejmě kvůli častým zásahům stabilizačního systému. Přirozené opotřebení u aut je totiž zcela opačné. Investice 3850 Kč do nich je už opravdu akutní.
|
Svět motorů
Velmi zajímavé věci umí na vůz prozradit značková diagnostika. Filtr pevných částic, který zde je v unikátním provedení s tekutým katalyzátorem samočinně přidávaným do paliva, nám spaloval saze zcela bezvadně, a to dokonce v průměru až po 765 km
|
Svět motorů
Za náš test udělal vůz 10 019 startů, což je v průměru každé čtyři kilometry jeden.
|
Svět motorů
Baterie zůstala v dobré kondici, jenom by potřebovala dobít
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
|
Svět motorů
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Lando Norris vyhrál Velkou cenu Miami 2024 a získal první vítězství ve F1
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka