Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?
1
/
18
Prohlédnout znovu
Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?
Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?
|
acz
Baterie
|
acz
Baterie
|
acz
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Evropský parlament
|
acz
Elektřinu zatím úspěšně adoptují drahé luxusní koráby. Nebo naopak malá auta, která v bohatších zemích slouží jako druhé vozy v rodině.
|
acz
Výroba baterií a elektromotorů potřebuje mnohem méně lidí. Čím rychleji bude postupovat, tím hůř budou hledat práci klasičtí motoráři.
|
acz
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Vozový park stárne nejen u nás, ale v celé EU. Mobilita sahá lidem stále hlouběji do kapes, ve Francii zažehla mimořádně divoké nepokoje už jen pohrůžka zdražení nafty. Jak budou chudnoucí země jižní a východní Evropy reagovat na vynucené prasazování elek
|
acz
Baterie
|
acz
Baterie
|
acz
Stefan Herbst
|
acz
Ivan Hodač
|
acz
Luděk Niedermeyer
|
acz
Dlouholetý vysoký bruselský funkcionář Maroš Šefčovič patří k nejhlasitějším propagátorům akumulátorů. Politicky zastřešuje evropskou bateriovou alianci a neskrývá obdiv nad tím, jak efektivně přechod k elektromobilům prosazuje komunistická Čína.
|
acz
Motoristům dělá houstnoucí síť rychlých nabíječek radost. Méně už energetikům, kteří mají pochybnosti, jak dlouho budou předimenzovaná vedení a bateriové terminály k užitku.
|
acz
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Vodíková auta jsou zatím drahá, protože malé série se montují ručně – snímek je z výroby Mercedesu GLC F-Cell. S přechodem na roboty a větší série se očekávává citelné zlevnění.
|
acz
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu