Je zázrak, že Jeep dokázal na tomto základu postavit takovou legendu jako je Wrangler a udržel jí ve výrobě dodnes. Možná by stálo za to, tento krabicový systém distribuce s novou generací oživit. Ostatně v bedně se prodává i pick up nástavba pro dlouhou verzi. Hned bych napsal Ježíškovi, ten pocit postavit si auto musí být k nezaplacení.
To asi není špatný nápad. Mám velmi dobrého kamaráda, který ve svých skoro 50-i letech jezdí téměř výhradně v "korejské" verzi Willyse a vůbec mu nevadí, že to žere 20 litrů, má 3 kvalty, jede max 40 km/hod a dost do toho fouká ;-)
Já myslím, že nejde o stavebnici ( luxus, opotřebené díly vyměníš a stavebnicové auto má nekonečnou živostnost, nebo časem dokoupíš upgrady atd) ale o to, že to je armádní auto. Něco jak naše V3S, to jsou auta dělaná účelově, prakticky, hlavou. Komerční produkce je schválně abys na výměnu žárovky musel do servisu a po 150tkm se ti to začalo sypat. Přece si nikdo nemyslí, že když jsme byli před x desítkami let v kosmu, žeby technicky nešlo mít auto co by z 50 let obstojně fungovalo.
Jak píšeš o té komerční produkci, tak auta se začala dělat, aby jezdila do servisů s každým prdem asi až tak od sedmdesátých let minulého století. Aby se programově vysrala a obsahovala kurvítka ale až později, já to vidím mez léty 1995 - 2005, podle konkrétních značek a typů.
Re: Legenda, na základě které ruští bolševici plagiovali své
GAZ 67 je americký plagiát jak vyšitý dokonce měl motory ford, bolševiku ty jsi nevzdělaný, něco si o tom přečti: The Encyclopedia of Weapons of World War II, kapitola GAZ67-B light car, je to na books.google v náhledech