Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Článek
plavean
| 21. 9. 2016 15:55
Nějak jste zapoměli pod úvodník přidat text článku...
Článek
Tymkoo
| 21. 9. 2016 16:09
Tobě jako článek o délce dvou sms nestačí? :-!
Článek
V6last imil
| 21. 9. 2016 19:44
Tak ne IKEA, ale Jeep
Avatar - Pixla
Zázrak
Pixla
| 21. 9. 2016 17:00
Je zázrak, že Jeep dokázal na tomto základu postavit takovou legendu jako je Wrangler a udržel jí ve výrobě dodnes. Možná by stálo za to, tento krabicový systém distribuce s novou generací oživit. Ostatně v bedně se prodává i pick up nástavba pro dlouhou verzi. Hned bych napsal Ježíškovi, ten pocit postavit si auto musí být k nezaplacení.
Zázrak
Xylo
| 21. 9. 2016 18:15
To asi není špatný nápad. Mám velmi dobrého kamaráda, který ve svých skoro 50-i letech jezdí téměř výhradně v "korejské" verzi Willyse a vůbec mu nevadí, že to žere 20 litrů, má 3 kvalty, jede max 40 km/hod a dost do toho fouká ;-)
Zázrak
gil54
| 21. 9. 2016 19:24
Akorát upřesním, že maximálku na silnici má Willys 105 km/h. (Když je tedy v cajku.) ;-)
Avatar - JirkaV8
Zázrak
JirkaV8
| 21. 9. 2016 21:57
Já myslím, že nejde o stavebnici ( luxus, opotřebené díly vyměníš a stavebnicové auto má nekonečnou živostnost, nebo časem dokoupíš upgrady atd) ale o to, že to je armádní auto. Něco jak naše V3S, to jsou auta dělaná účelově, prakticky, hlavou. Komerční produkce je schválně abys na výměnu žárovky musel do servisu a po 150tkm se ti to začalo sypat. Přece si nikdo nemyslí, že když jsme byli před x desítkami let v kosmu, žeby technicky nešlo mít auto co by z 50 let obstojně fungovalo.
Zázrak
gil54
| 22. 9. 2016 01:55
Jak píšeš o té komerční produkci, tak auta se začala dělat, aby jezdila do servisů s každým prdem asi až tak od sedmdesátých let minulého století. Aby se programově vysrala a obsahovala kurvítka ale až později, já to vidím mez léty 1995 - 2005, podle konkrétních značek a typů.
Avatar - Barrichello
Zázrak
Barrichello
| 22. 9. 2016 09:36
Ono to souvisí hlavně se zaváděním plastů a elektroniky a tyhle dvě věci prostě 20 let nevydrží
Avatar - Stejsn
Zázrak
Stejsn
| 22. 9. 2016 10:32
Od devadesátých. S nástupem palubních počítačů a především diagnostické zásuvky. Auta ze 70. ale i 80. let let jsou stále velice jednoduchá.
Zázrak
Xylo
| 22. 9. 2016 09:50
Díky za upřesnění ... On poslední roky nějak často bourá, takže možná proto jezdí tak pomalu.
Avatar - cechblog
Zázrak
cechblog
| 23. 9. 2016 13:50
mezi vesnicemi se dá jezdit i na traktoru, ale ať si zkusí jet 200 km, tam a zpět, několik dní potom se ještě bude dávat dohromady
Zázrak
Habakuk14
| 22. 9. 2016 09:54
Tak no nějakém válečném základu se můžeme bavit někdo do roku 1970 od modelu CJ7 je podobnost jen v tom, že to má 4 kola a 7 mezer v masce.
Avatar - cechblog
Legenda, na základě které ruští bolševici plagiovali své šun
cechblog
| 23. 9. 2016 08:49
!!!
Avatar - Barrichello
Legenda, na základě které ruští bolševici plagiovali své šun
Barrichello
| 23. 9. 2016 09:43
Jo a které?
Gaz "Čapajev" byl inspirován Bantamem, ne Willysem a GAZ 69 a UAZ s tím nemaj nic společnýho...

Naopak Mahindra vyráběla Jeepy v trochu pozměné formě celá léta
Avatar - cechblog
Legenda, na základě které ruští bolševici plagiovali své šun
cechblog
| 23. 9. 2016 13:41
GAZ 67 je americký plagiát jak vyšitý dokonce měl motory ford, bolševiku ty jsi nevzdělaný, něco si o tom přečti: The Encyclopedia of Weapons of World War II, kapitola GAZ67-B light car, je to na books.google v náhledech

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku