! :yes: ten vnitrek je tragedie.
Appropo, s tim prekladem EN->CZ se projevuje absence jazykove citlivosti. Pitomec se v originale neobjevuje, ale OTOH ignorujete fakt z clanku ze Dodge kopiroval Hyundai. :-!
[odkaz]
to bylo nejdřív chváli co, jak je to špičkový auto, jak nastartovalo prodeje a najednou to sám velký Serjoža zdrbne. To koukáte kucí makaronský co.
Prodejní hit se stal v prosinci 2015 totiž prodejním propadákem a tak asi Sergio prozřel. A ještě větším hitem je slavný Dart, bezpohlavní obluda která je mixem korejce a japonce co se týče designu a to vše křížený itlaskou technikou.
Navíc kvalita nic moc.
Taky to nikdo nekupuje a každý si radši koupí japonce nebo korejce nebo když už, tak aspon Forda a Chevy.
tohle totiž nemá s amerikou společnýho krom motoru V6 Pentastar nic, i to logo na tý kapotě totálně zmršili >:D
no ja neviem .... ale mne sa ten dizajn chrysleru ktory nahodili modelom 200 pripadne novym mpv pacifica paci ;-\ ;-) .... dokonca predaje modelu 200 su celkom fajn v amerike aj ked priznavam otvorene ze neviem ake cisla mal jeho predchodca.... takze mozno to mohlo byt aj lepsie .... ale tento smer ( 200, pacifica ) sa mi vazne od chrysleru pozdava.... tak neviem ;-\ .... dizajn je skratka dost subejktivna zalezitost .... a mne inak pride ako americky... lebo na 200ke ci pacifice nevidim nic europske .... aj interiery maju super... 200ka je uzasne auto... uz som to pisal.. keby som bol na zapade a mal na to ... tak v tejto triede volim prave chrysler 200 ( ani ziadnu optimu nechcem ) ... ;-)
Jistě že seou v globálu prodejní čísla lepší, nebot jednak amíci maj poslední dobou divný vkus (viz Cherokee) a jednak minulá 200 byl jen velký faclift Sebringu 07-10, což byla taky obluda s katastrofickým interiérem.
Navíc ještě ovlivěná krizí (09-10).
Takže to musíte porovnávat s generací 01-07 a to už tak zázračné není, pro zajímoast kabriolet od týhle generace byl neprodávanjěším kabrioletem v USA bez rozdílu značky. Současná 200 už radši kabriolet není a zákazníky tak přepustí Buicku Cascada. U GM jim vřele děkují >:D
Marchione si nevidí do huby. Italové na co sáhli, tak to ***i. Počínaje totální destrukcí Lancie, poté z Fiata udělali low end horší úrovně Rumunů s Puntem z minulého tisíciletí. Alfu dojebali tak, že nemá jediné prodejné auto a nakonec "vylepšili" Jeepy tak, že suverénně porážejí SsangYongy v soutěži o nejškaredší auto roku.
spíš mě překvapuje s ohledem na výsledky za ty roky co tomu mr.Fantozzi šéfuje (od roku 2004) a stihnul úplně zlikvidovat Lancii (a Alfu čeká nejspíš to stejné), si nikdo z vyššího vedení FIATu nebyl ochoten připustit, že ten člověk autům nerozumí a že tam už dávno neměl být ???
tak som si to omrkol.... a chrysler 200 ma ozaj pekne predajne cisla v amerike .... ;-) ... jeho narast z nejakych zhruba 117 tisic v r 2014 ( este stara generacia ) na pribblizne tych 177 tisic v r 2015 ( nova generacia ) dokazuje ze to auto ma "doma" opat uspech ;-) a podla mna este porastie lebo je to stale nove auto.... a niektore auta dosahuju najlepsie vysledky az po dvoch troch rokoch od zahajenia predaja... ;-) ... chrysler 200 skratka nema chybu... podla mna top sedan vo svojej triede... pre mna by to bola ovela vhodnejsia volba ako nase Cecko alebo bmw 3 ..... velka skoda ze 200ku nevidim na nasich cestach.... ma velmi elegantny ... sviezi dizajn ... interier doslova ako z rozpravky... ja nevidim problem.... nic lepsie si chrysler ani enmohl priat... to auto nema chybu... ale ako vidime... kolko ludi tolko chuti.... niektori europania maju zase iny nazor... ovsem pre mna je to top auto vo svojom segmente... jasna jednicka ... fakt mi ucarovalo
na sebring si pamatam aj sebring cabrio .... modely ako sebring ... sportiak crossfire ( tam bola tusim technika z mercedesu ) alebo velky model 300C mi na nasom trhu dnes uz dost chybaju .. ;-\ ach jaj ... kdeze sa chrysler podel u nas .. akosi ho uz nevidim nikde
ano ... vyuzivali techniku mercedesu... motory a tak .. pamatam si ho... a nahodou je to asi jediny chrysler ktory dnes este u nas stretnem sem tam ;-)
Tady v čr je nejvíce vidět Voyager a pak 300C. Ostatní už málokdy, sem tam PtCruiser, Stratus, Sebring a Neon.
300M, Concorde, Vsiion, Crossfire, Aspen, LeBaron sou vyjma srazů vidět opravdu zřídka.
Od Dodge je nejvíc vidět RAM, Druango, Caliber, Caravan, Charger a Challlenger.
Stratus, Intrepid, Dakota, Journey, Avenger, Viper atd sou taky rarity.
malicky neon obcas vidno ano... sem tam sa stretnut da... ano ano aj povedzme este ten PT cruister.... taky akoby divny retro vagonik ;-)
kedysi tych chryslerov bolo fakt viac ako dnes u nas ... minule som videl taky zvlastny chevrolet nieco podobne ako pt cruiser len to malo logo chevroletu na maske ... malo to taky vypukly ovalny predok ako nejaky starucky autobus a tusim gulate svetla..... ale nazov modelu neviem .. take akoby retro auto to tiez bolo ... sranda .... fakt zvlastne auto
inak vyssie si pisal o modele dodge dart.... uznavam ze kazdemu sa pacit nemusi.... ale jeho absencii v eu uz nerozumiem vobec.. to auto by nas uspech malo.... ma moc pekny dizajn.. sikovne rozmery.... rozhodne je zaujimavejsie ako octavia a mne sa opat paci... som z neho tiez uneseny ... a aj cena mohla byt fajn..... ja absenciu dartu v eu dodnes povazujem za krok dozadu a nie najstastnejsi krok .... v cine sa predava tusim ako fiat viaggio alebo tak nejako ... len europa je zase ochudobnena o dalsie zaujimave auto ... ;-\
Chevy HHR (Heritage High Roof), opožděnáreakce koncernu GM právě na PtCruise. V ČR se prodával v ofiko síti Chevroletu. Motor 2,4 R4 a převodovka manuál či automat
[odkaz]
ano to je ono ... pecka... dokonca som ho videl tusim ze presne v takejto nejakej farbe ... neskutocne :yes: ... hrozne mi to pripominalo prave pt cruiser .. ani neviem preco ... asi tou celkovou koncepciou a retro stylom .. dik za info... :yes:
Barrichello, respektuju tě jako dlouholetého uživatele amerik, ale bohužel je vidět jakým koncernem jezdíš >:D Kdysi to byl Chrysler teď GM. Jezdím Chryslerem resp Dodgem, ale určitě tento koncern nevyzdvihuji. Všechny US koncerny mají v průměru stejné klady i zápory (těch záporu je asi víc). Ano Cadillac má v 10 letém plánu největší šanci se prosadit proti Německým rivalům. A Ford a jeho universální (nudná) politika je skvělá.
- #13 Chrysler 200 - 177k (1. rok) X #1 Tojka Camry - 429k (je TOP už hodně let)
- #27 Dodge Dart - 87k (berme v potaz, že to je po letech ve své třídě 1. vlaštovka FCA)
= to jsou dle mě skvělý výsledek a jsou to další bojovníci s japonskou konkurencí (po letité velké díře v nabídce!!). Já bych si taková auta nekoupil a nejsou to mé "V8", ale to v dnešní době je většina amerik. Trh chce něco jiné, chce to co funguje jako americký japonec.
A dále k Jeepu - oba nové modely jsou skvělé dle toho co nabízejí a jak to nabízejí.
#7 Cherokee 220k
#34 Renegade 60k
Vzhled? Ten bych být tebou furt nehanil. Každé nové auto má design, které musí zaujmout většinu, je to tak složitej proces, že do toho bych výrobcům nekecal. Náš subjektivní pohled je často zavádějící. Dle mě se teda oba Jeepy povedly, ač mě zprvu dost šokovaly. Mimochodem Cherokee a jeho úzká světla jsou teď kopírována kde kým.
Špagety? Amerika a Itálie jsou propojeny už tak dlouho, že FCA je vlastně přirozená věc. Proč ne? Přežil díky tomu Chrysler a Dodge. Žijeme bohužel v silně rozvinuté globalizaci.
Sem právě přešel k GM po krátké pauze když sem měl Jaguara a BMW, když sem viděl jak to tam italové vedou >:D A taky že nic dalšího zajímavé od chryslera už v Evropě nebude, po té co zrušili ofiko prodej v EU. A 300C sem měl, jak jistě víš.
Co dělají Italové špatně?
- přeznačkování Chrysler na mrtvou Lancii
- odchod Chrysler/Dodge z Evropy, stejně tak Chevrolet
- pomalost vývoje nových modelů vůči konkurenci, doufejme že to je problém jen financí
- šéf. - autům určitě rozumí, ale je to takový teatrální blbec, který moc mluví - jak může do éteru kritizovat své zaměstnance??
+ malá a střední auta pro Chrysler/Dodge/Jeep
+ diesel pro RAM/Jeep
+ modelová řada 500
+ zavedená dealerská síť na obou kontinentech (Alfa v US, Dodge v EU)
Barrichello ty spíš neumíš překousnout to, že Taliáni koupili Amíky. Vem si, kdyby to koupil VW, to bych pak brečel :-) To, že jsi si koupil Cadillac, byla tvá čistá pragmatičnost. Chrysler má samozřejmě velice omezenou nabídku, ale novější 300, Charger či Challenger jsou bouráci. Bohužel u nás nedostupné do cca 400k. Tudíž Cadillac je jediné US fajnové zboží za dostupný peníz.
Ještě se vrátím zpět:
Cadillac už teď je srovnatelný s D3. Chybí mu už jen držet tento trend, aby si ho zákazníci zažili jak v Evropě tak v Americe jako luxusní No1. To, že nemá ucelenou nabídku je opravdu škoda, hl. třeba konkurenta k Mercedesu S. Dále jim chybí prokletej diesel, ale jak je vidno budou ho potřebovat hl. pro Evropu.
[odkaz]
Malá - Dart (3.5 r.) X Cruze (13 let)
[odkaz]
Střední - 200 (1 r.) X Malibu (7 let)
[odkaz]
Mě se styling líbí. Bohužel se stylingu někdy musí obětovat i něco z praktičnosti a někdy je to zase naopak. Druhá věc je, kdo si zaplatil negativní kampaň proti tomuto modelu? Třetí věc je "pan pitomec Mascarpone", který by se měl víc soustředit na vedení FCA a méně na svou "mediální a hereckou kariéru"... :-!
ja tomu negativizmu ohladom 200ky fakt nerozumiem ... ved predaje 200ky krasne rastu voci predajom predchodcu.... samozrejme ake boli cisla chrysleru v tejto triede pred 20 rokmi neviem... mozno boli lepsie... ale pozrime sa kde bol chrysler strednej triedy este v r 2013-2014 a kde sa vysvihol v r 2015.... to je skok aky sa nevidi kazdy den ;-) a nemam na mysli len predaje... porovnajme si ten dizajn.. interier... to je skok do inej dimenzie.... a nova pacifica? obavam sa ze aj dobre vyzerajuca sedona ma v amerike po chlebe ( s nadhladom povedane ) sotva sa rozbehla ... lebo toto sa chrysleru moc podarilo... to je sen na kolesach ... nemam slov... bude to trhak ... vsadim sa ;-)
hodnotím len z foto, ale tie zadné môžu byť problém pri takomto sedane. Keď sme skúšali Džulietu a celá família si obúchala hlavy o strechu pri skúške zadných sedadiel, bolo vymaľované.
Tam nenadává... připouští chybu... a říká, že z toho vyvodil odpovědnost designerů.. v minulém čase.
Takže si veřejně nevyřizuje nic.. už je to vyřízené.
"Především mluví o pitomcích.." predevsim, ten link na original jsem dal v 13:26, ty az v 19:50. Ale to neni podstatne. Jestli jsi ten originalni clanek cetl, stejne jsi tomu nerozumel. :-! Dummy neni cesky 'pitomec' [odkaz] ani nahodou.
Takže management produkt neschvaloval? Aha. Takže další tajné spiknutí proletariátu jako s dieselgate. Ještěže ma Sergio Alfu a jejích 20 vzdušných modelů.