za mna dobre, je to uply styl ako 3008, ktora v tej skoricovej vyzera velmi dobre. Paci sa mi zachovanie tlacidiel klimy aj ked to zacina byt na jedno kopyto. Len dufam, ze tam nedaju PureTechy a HDI, ked maju svoje dobre motory. 1,5 SIDI z Insi GS by sa sem velmi hodila.
Designem má současná Yeti problém už dávno.. >:D
Je to RETRO SUV.. ;-)
Opel Grandland X je celkem pěkný , ale technicky ho frantíci bohužel zaříznou. ;-\
Pokud nedostane 4*4 jako Mokka , dost lidí to odradí.
A souhlas , nepůjde o SUV..
takyto "biely" ramcek ( kelimok ) okolo budikov ma aj cherokee.... ktovie preco... tiez mi pride kusok zbytocny ale inak nicomu nevadi.. ;-) .. zrejme je to zase nejaka SUVeckovska specialitka ...
PS: inak za mna je tento grandland X daleko krajsi ako to co predavdza peugeot ... v PO v MAXe som videl vystavenu mensiu novu mokku X presne v takejto peknej modrej par tyzdnov dozadu ( mozno tam este je ) ... vyzera uzasne... a tento grandland X pritom uz z fotiek vyzera este krajsie ako mokka X ... takze nazivo to bude zase pecka :yes:
nove ople uz sli vahou dole... na tazku predoslu astru uz zabudni ;-) ... a aj nova insignia uz tusim kus zhubla ci nie?
jedine co mi kusok v kabine vadi ma mokke X je to ze tam nedali uz novy volant z astry ( alebo ze nema uz prave tento paradny aky ma novy grandland X )... ale mas tam stale ten klasicky oplacky [odkaz] ktory uz posobi starsie a ma uz aspon 10 rokov podla mna ... to kusok zamrzi... ale to je aj pripad faceliftovanej vengy... kde kasna doslova ozila ale volant ( tam vlastne aj cely interier ) ostal povodny ;-\
Pokud nebude 4*4 nejde o SUV..
Jinak by to byla slušná konkurence Atece a Tiguanovi.
Rozhodně povedenější než Peugeot.
Design vypadá pěkně.
Opel potřebuje větší SUV místo Antary , velikostí konkurenci Tiguanovi Allspace či Kodiaqu..
4*4 je nutná volba..a slušný německý motor..ty od frantíků si můžou nechat doma. ;-)
Systém na prd.. :no:
Při testech Peugeotu to nezvládne vyjet ani blátivou polní cestu.. 8-s
Mokka má 4*4..
Pokud si Opel myslí , že od frantíků přebírat blbosti je super nápad , tak se šeredně mýlí !
Aby ste sa z toho nepo.... Poriadne treba ponadávať na Peugeot, drahé, poruchové, na * motory, nič nevedia, však?
Tipujem, že ste ho nielenže nemali, ale ani sa v ňom neviezli.
Citroen i Peugeot jsme v rodině měli a díky , už víc frantíky nechci ani vidět.
Zlatý Fiat !
Opel byl taky vždy bez problémový..bohužel padl pod PSA... 8-s
R.I.P. OPEL !
Ani to Bugatti by se nevyrábělo , nebýt germánů.. :-!
No vidíš, my to máme v rodine opačne, Peugeot a Renault bez problémov. Asi dosť záleží na tom, kedy bolo vyrobené - verím tomu, že v dobe nástupu elektroniky asi auto hnevalo - a z tadiaľ pramenia tie reči typu "frantíka nikdy".
Na druhú stranu - síce VW, Škoda mechanicky fajn, ale ten zvuk/hluk mi už poriadne liezol na nervy (oproti PSA to bolo strašné)...a aby som nezabudol 2x očesaný predok od niekoho šikovného - asi potreboval súrne diely.
S tým Oplom by som si nebol taký istý a to ani nejdem do minulosti - 1.4 turbo v novej Astre - nič moc.
Neříkám že nejsou situace kdy 4x4 není potřeba, ale 98% uživatelů aut je na prd a slouží jen jako placebo že mají bezpečnější auto, zvyšuje hmotnost a spotřebu.
Sám jsem měl čtyřkolku 4 roky coby služební a klidně řeknu že jsem ji využil tak dvakrát.
Nakonec - i na letošním Dakaru obsadily první tři místa Peugeoty bez 4x4.
To ti teda fakt dakujem !
Vdaka tomu odkazu som sa preklikol na iny [odkaz] , ked som videl to meno. Lebo som neveril, ze tento clovek, tato karikatura odbornika na vsetko, zacina fusovat este aj do aut. Bohuzial je to ale asi uz tak a co bolo videne, uz nemoze byt "odvidene". Dnes uz fakt nikto nic negarantuje.
Placebo :-) S poriadnym autom si jazdu uzivas, neriesis dostupnost a vyberas schvalne zlozitejsie alternativy ciest, pri ktorych sa zabavis, ako nejaku najkratsiu cestu z A do B.
Neviem, kolkokrat sa tu bude spominat Dakar, ale to je nieco uplne o inom.
Tak nevím, jestli jsem to špatně četl, ale nikde není psáno, že 4x4 nedostane, pouze že dostane Grip control. Proč by nemohla být varianta s předokolkou a grip controlem a pak dražší varianta 4x4? Přece kdejaké SUV se nabízí jak s dvoukolkou tak se 4x4. S tím, že předokolky se pojí obvykle se slabší motorizací, půjde o příjemný bonus.
Protože 3008 nemá 4x4, stejně jako žádné jiné "SUV" Peugeotu z vlastního vývoje. A tohle je 3008. Potřeba chlubit se Grip controlem to jen potvrzuje. Mimochodem, pokud se nemýlím, i za ten se požaduje tučný příplatek.
Podívej se na test P3008 s Grip Control na sněhu a ledu od Rasťa Chvály - řekl bych že dost chválí.
[odkaz]
Takže spíš sis potřeboval kopnout. Je jasné, že 4x4 to nenehradí, ale umí to dost :yes:
BTW Grandland vypadá líp než jeho dárce orgánů. Podle mě to to pěkný kousek a ruku na srdce, kolik z SUV na silnici kdy opravdu potřebovalo pohon 4x4? ;-)
Tak v autosalonu taky testovali Yetiho 4x2 na off road dráze, bez Grip controlu, a projel leccos...
Já si prostě nedovedu představit, že se už teda rozhodnu koupit si přerostlou, těžkou krávu, a jakýkoli náznak smysluplnosti svého rozhodnutí zabiju náhonem na předek.
Ve všech diskusích zastáncí SUV přesvědčují okolí, jak nejdůležitější na těch přerostlých skříních je výhoda světlosti ve městě, pohodlné nastupování a obrovský (prý) vnitřní prostor... Málokde čtu o 4x4 jako nutnosti, stejně jako u běžných aut...
Nie som zastanca za kazdu cenu, ale pomenoval si to skoro presne :-)
Svetlost v meste okrem parkovania v zime nepotrebujes (vtedy sa hodi aj 4x4 - nepotrebujes lopatu). Ale priestor je naozaj lepsi a hlavne vyhlad zvnutra, specialne pri Foresteri poslednej generacie, to je ako sediet v skleniku. Fakt odporucam vyskusat aj majitelom inych aut podobnej kategorie.
Nastupovanie je fajn, ale nie je to priorita.
V meste je jedna zasadna vyhoda, ze si lepsie vidiet a aj sam lepsie vidis, pokial prechadzas krizovatkou, kde su v blizkosti zaparkovane auta (ako je dnes zvykom) a preto tam nie je dobry vyhlad.