Epilog smutneho pribehu ktory sa dal ocakavat - letecky Saab by urcite nechcel, aby jeho hi-end lietadla boli stotoznovane s cinskymi smejdovymi pekacmi. Automobilky je skoda, no ale to je zakon trhu - prichadzaju novi superi, ktorym cast starych podlahne.
Šel do kopru, protože nabízel to, co nikdo nechce a nekupuje. Soudružské uvažování a vyjadřování nemá logiku. Jaká taktovka ? Prostě to patřilo nějakým majitelům, a ti v konkurenci neuspěli, to se normálně stává.
Jake smejdove pekace? Největší šmejd byl japonskej motor co do toho neměli nikdy strčit. Jinak to určitě nebude mít horší spolehlivost než ostatní. Problém byl, že to bylo drahý ono auto, které není z papíru něco stojí a jelikož na tom nebyly 4kruhy atd. tak to nikdo za ty peníze nechtěl.
Myslím si, že SAAB měl zůstat u toho, co mu jde nejlépe - vojenská technika. Jejich vozy, ať mají nebo nemají duši, jsou špatné konstrukce a prostor v kabině vypadá, jako kdyby člověk seděl ve voze ze Severní Koree.
Upřímně se ovšem divím, že automobilku nevzala na milost třeba její dceřiná společnost Scania AB, které se stále skvěle daří. Ale co... konec zajímavé, ale rozhodně ne skvělé značky. Aneb jak to dopadá s General Motors. ;)
Ja ako fanusik saaba a majitel jednej 9-5 plne suhlasim. Tieto cinske elektrosmejdy si nezasluzia niest meno saab a som rad ze to takto skoncilo. Pokial bude niekto chciet znovuzrodit saab nech na to ma a su to poriadne stroje.