Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Automobily Saab definitivně končí, NEVS nemá licenci na značku

Logo s gryfem vlastní výrobce stíhacích letounů Saab AB. Vlastníkům automobilové továrny Saabu jej neumožní používat.
Zpět na článek
22. 6. 2016 10:33
22. 6. 2016 11:28
22. 6. 2016 14:59
22. 6. 2016 19:43
22. 6. 2016 11:37
22. 6. 2016 13:54
22. 6. 2016 10:33
Rip Saab
Epilog smutneho pribehu ktory sa dal ocakavat - letecky Saab by urcite nechcel, aby jeho hi-end lietadla boli stotoznovane s cinskymi smejdovymi pekacmi. Automobilky je skoda, no ale to je zakon trhu - prichadzaju novi superi, ktorym cast starych podlahne.
Rozbalit vlákno
4
22. 6. 2016 11:28
Re: Rip Saab
Smejdove pekace vyrabel SAAB pod taktovkou zapadnich zemi, proto sel do kopru. Na cinany to nesvadej.
22. 6. 2016 14:59
Re: Rip Saab
Ved ja nehovorim ze Saab skrachoval kvoli cinanom - a i ked to nebola severska lancia, smejdovymi pekacmi by som jeho modely urcite nenazval.
22. 6. 2016 16:04
Re: Rip Saab
Šel do kopru, protože nabízel to, co nikdo nechce a nekupuje. Soudružské uvažování a vyjadřování nemá logiku. Jaká taktovka ? Prostě to patřilo nějakým majitelům, a ti v konkurenci neuspěli, to se normálně stává.
22. 6. 2016 19:43
Re: Rip Saab
Jake smejdove pekace? Největší šmejd byl japonskej motor co do toho neměli nikdy strčit. Jinak to určitě nebude mít horší spolehlivost než ostatní. Problém byl, že to bylo drahý ono auto, které není z papíru něco stojí a jelikož na tom nebyly 4kruhy atd. tak to nikdo za ty peníze nechtěl.
22. 6. 2016 11:37
SAAB
Myslím si, že SAAB měl zůstat u toho, co mu jde nejlépe - vojenská technika. Jejich vozy, ať mají nebo nemají duši, jsou špatné konstrukce a prostor v kabině vypadá, jako kdyby člověk seděl ve voze ze Severní Koree.

Upřímně se ovšem divím, že automobilku nevzala na milost třeba její dceřiná společnost Scania AB, které se stále skvěle daří. Ale co... konec zajímavé, ale rozhodně ne skvělé značky. Aneb jak to dopadá s General Motors. ;)
Rozbalit vlákno
1
22. 6. 2016 13:54
Re: SAAB
Scania patří už skoro dvě desetiletí Volkswagenu, tak proč by cizí automobilku brali na milost?

... ke konstrukci a kabině snad nebudu vyjadřovat už vůbec ;-)
odpojení od přístrojů
Položme si tu otázku jinak: mělo smysl tu klinickou smrt ještě prodlužovat?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - palokalo
22. 6. 2016 14:24
Re: odpojení od přístrojů
Ja ako fanusik saaba a majitel jednej 9-5 plne suhlasim. Tieto cinske elektrosmejdy si nezasluzia niest meno saab a som rad ze to takto skoncilo. Pokial bude niekto chciet znovuzrodit saab nech na to ma a su to poriadne stroje.
22. 6. 2016 19:45
Re: odpojení od přístrojů
Přesně radši žádný Saab než papírová napodobenina z Číny. Stačí, že je čínský Volvo a taky podle toho vypadá...
23. 6. 2016 01:04
Ať je to jak je to...
...tak poslední poctivý, opravdový a pravý Saab byl Saab 900. A je jedno jestli byl dobrý nebo špatný, byl to poslední SAAB.
Rozbalit vlákno
0