Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: To nejlepší ze škodováckého muzea: Odhalili jsme tajemství Škody Ferat!

Dnes černě lakovaný sporťák patří mezi nejobdivovanější díla mladoboleslavské automobilky. Jmenuje se Škoda 110 Super Sport, spíše se mu ale říká Ferat.
Zpět na článek
1. 11. 2017 10:00
1. 11. 2017 10:14
1. 11. 2017 15:18
1. 11. 2017 17:22
2. 11. 2017 10:03
1. 11. 2017 10:37
31. 10. 2019 23:49
1. 11. 2017 09:14
Zač nás redakce trestá?
Ferat alisas Škoda 110 Super Sport... Bože, tyto starší škodovácké prototypy už jsou tak zoufalé vyčpělá témata, psalo se o nich snad už tisíckrát, pořád dokola, znovu a znovu. Fakt už redakce auto.cz není schopna přicházet s nějakými zajímavými tématy, týkající se ostatních evropských a asijských značek?! Pánové, vaše produkce článků je v posledních měsících fakt zoufalá, seberte se, už tu skoro není co číst! :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
4
Avatar - praděda7
1. 11. 2017 12:01
Re: Zač nás redakce trestá?
Souhlas, ale zároveň chápu, že tlak zaplnit stránky je na redaktory ACZ enormní. A tak si "pomáhají" jak to jde. Občas i takovými "vyčpěláky". :-!
1. 11. 2017 13:40
Re: Zač nás redakce trestá?
Občas? :-(
Avatar - praděda7
1. 11. 2017 13:45
Re: Zač nás redakce trestá?
Tož ok, lately quite often... ;-)
Avatar - Emel
1. 11. 2017 15:19
Re: Zač nás redakce trestá?
Jo... tohle vypadá fakt jen jako pokus o naplnění kvóty.
1. 11. 2017 10:00
Druhak
Slovo druhak je opravdu ošklivý patvar a rozhodně není spisovné. Autor by se měl toto odnaučit.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
1. 11. 2017 10:14
Re: Druhak
Souhlas, když to použije nějaký trumpeta v diskusi, čert to vem, ale člověk živící se psaním by se měl podobných jazykových kopanců vyvarovat, je to bída. :-!
Avatar - Emel
1. 11. 2017 15:18
Re: Druhak
Jasně, dle vzoru jednak je správný tvar jednoznačně dvak.
Avatar - Dinar
1. 11. 2017 17:22
Re: Druhak
Jednak je spojka, ne číslovka, natož řadová. :-!
Avatar - Joky
1. 11. 2017 10:37
už se těším
na nějakou veteránskou akci kam přijedou i místní redakční odborníci....
myslím , že slova nebudou stačit...
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2017 10:52
Odhalili jsme tajemství...
No nekecejte, to má redakce na mysli to tajemství, o kterém každý četl už nejméně stokrát???

Ta návštěva byla asi cestou do mladoboleslavského výfuku. Tak kdy máme čekat nějaké uniklé informace, nebo dokonce snad supertajné snímky omylem uniklé od vývojářů Škodovky???

Pane Bureš, jaký je to pocit dělat ze sebe idiota? A děláte ho dobrovolně, vadí vám to, nebo za ty peníze od škodovky byste prodal i vlastní matku?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
1. 11. 2017 11:14
Re: Odhalili jsme tajemství...
Bohužel to funguje tak, že čím větší pitomost a čím více chyb, tím více kliknutí. Že se stal Ogier MS v rally jsme komentovali tak tři.
Avatar - žlababa
1. 11. 2017 12:29
Re: Odhalili jsme tajemství...
taky v článku marně hledám nějakou novou informaci. O tajemství ani nemluvě.
1. 11. 2017 11:26
Zitra vstanu a oparim se cajem
Kdyz jsem na tom filmu byl poprve v kine, nemohl jsem ten sportak pred letistem prehlednout. Myslel jsem, ze to bylo nejake zahranicni auto. A ted po 30 letech se dozvim, ze to byl bilej Ferat... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - žlababa
1. 11. 2017 12:31
Re: Zitra vstanu a oparim se cajem
Tehdy to ještě Ferat nebyl. A škoda, že byl vyroben jen jeden prototyp, a díky přestavbě na Ferat se nezachovalo původní auto.
Avatar - Stejsn
1. 11. 2017 12:15
To nejlepší ze škodováckého muzea
bohužel neuvidíte, od doby co i_d_i_o_t architekt nacpal auta do regálů a kouká se na ně zespoda :no:
Rozbalit vlákno
1
1. 11. 2017 19:04
Re: To nejlepší ze škodováckého muzea
Hodně aut a malá místa.
1. 11. 2017 17:44
Pod prednou kapotou je posilovač bŕzd
Kde by vtedy vzali servoriadenie :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2017 07:55
Ach, tá domýšľavosť...
"Z hlediska vzhledu měl automobil všechno, co tehdejší sporťák potřeboval. Ostře řezaná karoserie si nezadala s tehdejšími italskými supersporty" ... a vzápätí "Dnes auto svými tvary rozhodně zaujme, v době premiéry ale design nebyl moc kladně hodnocen."

"u východoněmeckého Melkusu, využívajícího techniku Wartburgu, byl vysmívaný dvoutaktní motor, který u sporťáku nestačil"
Melkus: 51 kW/118 Nm, 165 km/h, 0-100 km/h za 12s
Ferat: 55 kW/83 Nm, 161 km/h, 0-100 km/h za 12,6 s (posledná verzia z filmu, 1981)
Ten Melkus bol teda voči Feratu fakt mizerný...

Inak, ako to bolo s tým zadným čelom? Pôvodne vyzeralo takto:
[odkaz]
V múzeu bolo čierne auto s prázdnymi dierami:
[odkaz]
Vo filme malo auto veľkoplošné zadné svetlá, ktoré sa na sériových škodovkách objavili tuším až v modelovom roku 1984:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2017 11:36
Otočený agregát
Mohl nám autor alespoň objasnit tajemství jak při otočení hracího agregátu dosáhli správného směru jízdy. Aby to tou dvoustovkou nejezdilo jen dozadu
Rozbalit vlákno
0
31. 10. 2019 23:49
ferat
Ferat mě zaujalnatolik, že jsem si o něm hledal pár informací a na https://kralmotoru.cz/…z-ceskoslovenska jsem se o něm dočetl opravdu zajímavé věci. To auto mě celkem pohltilo, takže přemýšlím, že si jej někdy půjdu do muzea Škodovky prohlédnout naživo.
Rozbalit vlákno
0