Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tatra 138: Podívejte se, co všechno zvládl legendární dříč i dobrodruh

Tatra 138 možná dnes není tak slavná jako modelová řada 148, který z ní byla přímo vyvinuta, ale v historii své značky má své nezastupitelné místo. Navíc patří mezi slavné cestovatele z Kopřivnice.
Zpět na článek
30. 10. 2017 09:03
30. 10. 2017 12:02
30. 10. 2017 12:45
30. 10. 2017 09:35
Avatar - Hittman
30. 10. 2017 09:03
Mou
ostudou je, že jsem ještě nebyl v Tatře v muzeu.. ;-\
Rozbalit vlákno
2
30. 10. 2017 12:02
Re: Mou
byli jsme tam letos na jare, když jsme se kolem koprivnice par dni placali.
předčilo to moje ocekavani.
Avatar - lordlord
30. 10. 2017 12:45
Re: Mou
je to lepší než škoda muzeum
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2017 09:35
Další...
... článek ze zoufalství??? 8-s 8-s :no:

Na tohle téma už tu bylo tolik článků... Opravdu na víc nemáte?? Přitom je TOLIK zajímavých témat týkajících se současnost....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
30. 10. 2017 10:05
Re: Další...
Tatra a Škoda nejlíp platí, proto je tu od nich nejvíc článků.....Ale neboj, za čas přibyde i Avia >:D
30. 10. 2017 10:58
Hyundai Kona - budete s testem také
první na webu?
Rozbalit vlákno
0
30. 10. 2017 11:29
Tatrorvácká ikona
T 138 je nejenom velmi schopný, ale také designově krásný stroj. Z dnešního pohledu velmi zvláštně ale působí vzadu zavěšené dveře prvních exemplářů. Nechápu, proč je konstruktéři použili, když předchozí T111 už měla dveře zavěšené moderním způsobem? Bylo toto zastaralé řešení použito jen u prototypů T137/138, nebo se dostalo i do sériové výroby? A kdy tedy potom bylo zavěšení dveří napraveno? V článku se o tom bohužel nic nedočteme... :-O
Rozbalit vlákno
2
30. 10. 2017 13:39
Re: Tatrorvácká ikona
"Sebevražedné" dveře měly prototypy a dokonce i první kusy v sérii. Změna proběhla někdy kolem roku 1961. Tato nedotažená úprava přinesla dílčí potíže s praskáním a trháním slaboučkého plechu dveří v okolí jinak mohutně dimenzovaných pantů. Těch odlišností bylo víc, skla dveří byla u původní varianty vcelku, přední blinkry byly jen pod bočním sloupkem čelního okna (potom i na blatníku nad světlem, potom na "stříšce" sání nad světlem a nakonec - jako u 148 - na stříšce, která nesla i předčistič vzduchu a jiné inovace - umístění zrcátek, prolisy kolem klik dveří (148) a tak dále.
30. 10. 2017 14:27
Re: Tatrorvácká ikona
Díky za info! ;-) :yes:
30. 10. 2017 12:45
"Tatra 138 možná dnes není tak slavná jako modelová řada 148
Čo je toto za vtákovinu? T138/148 je často považovaná za jednu radu, resp. T148 je len "facelift" T138 - drvivá väčšina ľudí ich na ceste od seba ani nerozozná. Nie je mi jasné, prečo tu nemohol byť jeden poriadny článok o celej typovej rade počínajúc dvojnápravovou T137? Toto kúskovanie ma fakt nebaví...
Rozbalit vlákno
0