Nabídka amerického výrobce elektromobilů bude expandovat i v následujících letech. Nemluvíme tu přitom jen o hojně propagovaném elektrickém náklaďáku...
Ahoj.
Ty jezdíš na elektriku?
Tramvaj, trolejbus, eskalátory a výtah se nepočítají. Ani elektroskútr. Prostě chci vědět, jestli máš elektroauto a popř. jak jsi spokojen. Kolik najedeš a tak.
Díky
BTW Ejakulaci zdar! >:D
Edit: Aha. Dlouho nepřichází odpověď.
Elektroejakulátor asi odpadl. >:D:-!
No nedá mi to se zeptat, jakou zkušenost s elektromobilem máš ty?
Já zatím jezdil s Egolfem s 24kWh baterií a ujelo to 144km a zbýval dojezd asi 15km. Dlužno podotknout, že obyčejnou jízdou ve městě a po okreskách po rovině bez topení (TČ to nemělo). Byla v tom zima jak v tanku. Komfortně to dalo tak 120km a v případě běžné jízdy jako se spalovákem tak sotva 100. Ale je fakt, že s tím byla sranda jezdit, opravdu mě to bavilo.
Czero nebo jak se ta bowlingová koule jmenovala neujelo ani náhodou 100km.
Nedávno jsem se svezl elektrickou variací Berlinga a při popojíždění to ukazovalo dojezd 94km s vypnutým topením, věřím, že by to nakonec dojelo cca 120. Ale když se topení zapnulo (tohle na rozdíl od předchozích aspoň topilo), tak spadl dojezd na 54km.
Tím chci říct, že když opominu Teslu, která ovšem stojí stejně jako Touareg, Egolf a obyčejný Berlingo dohromady, tak na trhu není elektromobil, který by byl schopný plnit roli jediného auto v rodině. A to vůbec nemluvím o tom, že ta Tesla stojí stejně jako MB S 560E..
Pokud do toho někdo nenacpe aspoň 60kWh a nestlačí cenu na tolik oblíbenou hranici (..) naftovýho Superbu. Nemá to šanci na větší rozšíření. A to jsem toho fanda a o Egolfu jako o druhém/třetím autě uvažuju. A ostatně ani s těma 60kWh by to pravděpodobně nedalo 200km cestu v mrazu s topením a dálniční cestovní rychlostí 150-160km/h.
Ten pick-up bude mirne vetsi nez F-150 asi proto, aby na nej slo nalozit Teslu Model 3, kdyz se u ni vybiji uplne baterie. Pak totiz uz nejdou normalne nabit. :-) Prelomovou funkci bude navijak a vysouvaci najezd na korbu.
Zase je výhoda, že na korbu půjde dát nějakej ten menší agregát:-)
Jedinou výhodou pro USA trh je, že jsou docela zvyklí plýtvat elektřinou a není to tam zas tak hrozná položka. Tím narážím hlavně na tamní zvyk klimatizovat pořád na asi tak 12 stupňů:-)
Abych se přiznal tak mi není úplně obeznámen postup při platbě elektřiny v USA. Tuším, že někde je to dokonce paušální platba podle plochy bytu.
Ale zvyknout si na ten ledovej vzduch za krkem při každý příležitosti to chce mít tuhej kořínek..