Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Insignia ST 2.0 CDTI vs. Škoda Superb Combi 2.0 TDI – Proč byste je měli chtít

SUV, crossovery a tradiční značky opouštějící střední třídu. Skoro to vypadá, že klasický velký kombík už nikdo nechce. Je to hrozná škoda.
Zpět na článek
8. 12. 2017 08:24
8. 12. 2017 08:28
neregistrovaný "SR20"
8. 12. 2017 08:38
8. 12. 2017 08:50
8. 12. 2017 09:02
8. 12. 2017 10:23
8. 12. 2017 09:00
8. 12. 2017 09:04
8. 12. 2017 09:09
8. 12. 2017 09:54
8. 12. 2017 10:05
8. 12. 2017 11:00
8. 12. 2017 11:35
8. 12. 2017 09:04
8. 12. 2017 09:06
8. 12. 2017 09:14
8. 12. 2017 09:45
8. 12. 2017 09:48
8. 12. 2017 10:52
8. 12. 2017 10:55
8. 12. 2017 11:00
8. 12. 2017 10:36
8. 12. 2017 10:52
8. 12. 2017 10:55
8. 12. 2017 11:02
9. 12. 2017 06:55
9. 12. 2017 08:02
9. 12. 2017 15:05
8. 12. 2017 15:50
8. 12. 2017 11:00
9. 12. 2017 06:56
8. 12. 2017 11:35
9. 12. 2017 13:28
9. 12. 2017 14:33
9. 12. 2017 06:44
8. 12. 2017 09:49
8. 12. 2017 10:04
8. 12. 2017 11:02
8. 12. 2017 11:03
8. 12. 2017 11:09
8. 12. 2017 11:12
8. 12. 2017 11:16
8. 12. 2017 11:26
8. 12. 2017 11:14
8. 12. 2017 11:18
8. 12. 2017 11:24
8. 12. 2017 11:27
8. 12. 2017 11:38
8. 12. 2017 11:40
8. 12. 2017 12:01
8. 12. 2017 12:08
8. 12. 2017 13:50
8. 12. 2017 11:20
8. 12. 2017 11:21
8. 12. 2017 11:21
8. 12. 2017 11:26
8. 12. 2017 11:29
8. 12. 2017 11:22
8. 12. 2017 11:23
8. 12. 2017 11:18
8. 12. 2017 11:27
8. 12. 2017 11:32
9. 12. 2017 07:04
8. 12. 2017 11:24
9. 12. 2017 06:59
9. 12. 2017 10:55
9. 12. 2017 07:00
8. 12. 2017 08:49
8. 12. 2017 08:55
8. 12. 2017 12:38
8. 12. 2017 17:03
11. 12. 2017 10:19
11. 12. 2017 10:28
11. 12. 2017 11:03
11. 12. 2017 22:38
8. 12. 2017 09:07
8. 12. 2017 09:15
8. 12. 2017 11:01
8. 12. 2017 11:28
8. 12. 2017 09:01
8. 12. 2017 08:55
8. 12. 2017 09:05
8. 12. 2017 09:20
8. 12. 2017 09:42
8. 12. 2017 09:54
8. 12. 2017 09:59
8. 12. 2017 10:06
8. 12. 2017 10:10
8. 12. 2017 10:19
8. 12. 2017 10:28
8. 12. 2017 10:32
8. 12. 2017 10:38
8. 12. 2017 10:46
8. 12. 2017 10:51
8. 12. 2017 11:34
8. 12. 2017 11:43
8. 12. 2017 12:56
8. 12. 2017 13:56
8. 12. 2017 13:57
8. 12. 2017 14:29
9. 12. 2017 17:16
11. 12. 2017 07:44
8. 12. 2017 09:50
8. 12. 2017 19:03
8. 12. 2017 09:09
8. 12. 2017 09:21
8. 12. 2017 09:36
11. 12. 2017 10:20
12. 12. 2017 11:17
12. 12. 2017 13:49
12. 12. 2017 01:32
8. 12. 2017 09:20
8. 12. 2017 10:01
8. 12. 2017 10:09
8. 12. 2017 11:09
8. 12. 2017 11:21
8. 12. 2017 11:24
8. 12. 2017 11:42
8. 12. 2017 23:28
8. 12. 2017 12:01
8. 12. 2017 12:28
8. 12. 2017 12:58
8. 12. 2017 12:52
8. 12. 2017 13:02
8. 12. 2017 13:13
8. 12. 2017 13:28
8. 12. 2017 13:42
8. 12. 2017 16:23
8. 12. 2017 17:45
9. 12. 2017 08:38
9. 12. 2017 08:56
9. 12. 2017 23:27
10. 12. 2017 19:33
10. 12. 2017 22:00
10. 12. 2017 22:29
12. 12. 2017 01:50
9. 12. 2017 12:36
9. 12. 2017 16:25
9. 12. 2017 17:16
12. 12. 2017 01:56
10. 12. 2017 11:36
10. 12. 2017 19:23
10. 12. 2017 19:58
10. 12. 2017 20:11
10. 12. 2017 20:32
10. 12. 2017 20:36
12. 12. 2017 08:34
11. 12. 2017 22:58
9. 12. 2017 14:21
9. 12. 2017 14:30
Avatar - fOE
8. 12. 2017 08:24
A cert
dnes prijel do prace na bruslich. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SR20"
8. 12. 2017 08:28
Pekné porovnanie.
Pekné porovnanie, každý si nájde to svoje.
Ja by som poprosil o test insignie so základným motorom. Benzínové 1,5t by mohlo stačiť a tie ceny sú celkom príjemné...
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 08:46
Re: Pekné porovnanie.
Taky se mi test líbil a pokud bych nepotřeboval megakufr, samozřejmě by vyhrála Insignia, protože interiér, motor(y) a hlavně podvozek.

Vymažte z hodnocení to bodování udávané spotřeby! Kdyby Sup uváděl nesmysl typu 0,5l/100km tak by vyhrál. ;-\
Avatar - Emel
8. 12. 2017 08:59
Re: Pekné porovnanie.
Motory - v naftě jo. V benzínu ne. Jel jsem 1.5T 122kW a ten by asi strčil do kapsy 1.4TSI 110kW, ale na 1.8TSI ztrácí hodně. A ten top dvoulitr 191kW by stačil tak slabšímu dvoulitru v Superbu se 162kW.
Avatar - removed
8. 12. 2017 09:11
Re: Pekné porovnanie.
Do Insi je nafta ideál. Vždyť je to klasickej cesťák. Škoda, že se nedostali k automatu. Za sebe můžu říct, že jsem s aisinem v testované motorizaci lebedivě spokojen. V naftě se chová automat hodně odlišně od benzínové verze.
A to porovnání designu s Mazdou 6 v testu... no nevim nevim. Stojí mi to v garáži vedle sebe a live žádnou designovou příbuznost stále nenacházím (v sedanech).
Avatar - Emel
8. 12. 2017 09:26
Re: Pekné porovnanie.
Blah... do Insi nevím, tam je ta 1.5T asi málo... ale do Superba je ideál 1.8TSI. Tu jsem teda jel naposled v Passatu Variant... a byl jsem docela nadšený, jak to s tím autem hýbe.
Avatar - removed
8. 12. 2017 09:33
Re: Pekné porovnanie.
Docela nedávno jsem profrčel Praha - Brno a zpět v poolovým Supu 1.4 Tsi s vypínáním válců..., takže určitě do Supa 1.8 TSi, když už benzín.
V Insi mi vzhledem k rozpakům z palivové nenasytnosti ten benzín moc smysl nedává (pokud auto užíváš jako business car). Pokud je ti spotřeba jedno (nemusíš se řídit korporátní zelenou politikou), pak je ten benzín v Insi... taky iracionální... konec konců, četl jsem blog a máš vyzkoušeno, takže asi víš...

PS: co znamená to "Blah..."
Avatar - Emel
8. 12. 2017 13:31
Re: Pekné porovnanie.
Blah znamená, že pokud fakt nebudu muset, tak si naftu domů nekoupím.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 09:40
Re: Pekné porovnanie.
S tim ideálem opatrně [odkaz] [odkaz] navíc a možná i trochu kvůli tomu že ho nikdy nedali do 100% stavu = R4 1.8 TSI končí
Avatar - Emel
8. 12. 2017 09:55
Re: Pekné porovnanie.
Hele, máme teď ve firmě dva Passaty s 1.8, vím o spoustě 2.0TSI v GTI, RS apod i tady na fóru... a zatím všechno příkladné - bez spotřeby oleje, bez problémů.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 10:07
Re: Pekné porovnanie.
Tuhle argumentaci znám = z milionu znám dva tři deset kusů který nejsou problém ;-)

No bohužel dodnes problém je = a hlavně: Končí
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:12
Re: Pekné porovnanie.
Jasně, může si o tom myslet kdo chce co chce. Já ti to napíšu takhle - klidně bych si ten motor domů za své pořídil, bez nejmenších obav, s mnohem větším klidem než třeba 2.0TDI nebo 1.6EB nebo 2.2SkyD nebo fůru dalších motorů.

Končí, bude nahrazen dvoulitrem... no a?
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 10:35
Re: Pekné porovnanie.
Ty motory sou všechny jako ruská ruleta = jen obráceně = náboje som krom jednoho všude >:D

Motor kterej za 10 let nebyl nikdy zcela a končí = jen proto že neni špatnej když funguje? To fakt ne :-!

Jeho pradědeček 1.8 20V Turbo byl myslim aspoň výjímečnější = jít násilim do problematickýho podvozku a potenciálně hodně problematickýho motoru = jen protože to je Škodovka?
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:43
Re: Pekné porovnanie.
To je tvůj názor, já ti ho neberu. Z mého pohledu je 1.8TSI skvělý motor - dynamický, úsporný, v poslední generaci cca. od 2012 spolehlivý... zejména verze s manuálem v Superbu nebo Passatu.

Už vůbec nechápu, co máš pořád s tím, že ten motor končí... všechny motory průběžně přecházejí na nové verze, tady má nová verze o dvě deci víc... no a?

A ještě jedna úvaha, teoretická: radši si koupím dobrý motor, se kterým se bude dobře jezdit, i pokud by teoreticky měl třeba o 2% větší šanci že se s ním něco stane. Když stane, tak se to holt spraví.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 10:49
Re: Pekné porovnanie.
To neni muj názor = a popravdě ani Dusilův ;-)

Zejména podvozek Superbu = taky neni věc k toužení. Velký překvápko že to Machala napsal.
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:51
Re: Pekné porovnanie.
Není to tvůj názor? Tak proč to sem píšeš?

Podvozek je u Insi lepší, to je jiné téma. Se Superbem (s DCC na 18") ale taky nemám problém.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 10:57
Re: Pekné porovnanie.
Ach jo :-)

Neni to = jen muj a Dusilův názor = nevycucali sme si to z prstu = teď už to určitě chápeš ;-)

Já to mám za související téma = motor a podvozek mám za docela důležitý součásti auta = a to je muj názor. I když určitě nejen můj :-)
8. 12. 2017 11:32
Re: Pekné porovnanie.
To je blbost. Důležitá je značka auta, chápeš okřídlený šíp je to co tě požene dopředu. Ne podvozek a motor.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:34
Re: Pekné porovnanie.
Nojo = když mě to furt hlava nebere a nebere = vim sem divnej >:-[]
Avatar - Emel
8. 12. 2017 11:43
Re: Pekné porovnanie.
No ale je to teda i tvůj názor, ne?

Ono když se podíváš na ty tvoje odkazy, tak se všechny zmíněné problémy týkají právě těch starších verzí, cca. do roku 2011-2012. Tam s tím názorem nemám problém, o těch problémech se ví - špatný kroužky a i další věci. Ale ta novější verze (kombinace přímý + nepřímý vstřik apod.) už jsem o žádných problémech neslyšel. Možná to duální vstřikování řeší i klasický problém s karbonem, který jinak trápí mnohé přímovstřiky.

Nic, to je jedno, nemám potřebu tu nikoho přemlouvat ke koupi, jen zopakuju - za sebe bych ten motor bral všema deseti, bez výhrad.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:46
Re: Pekné porovnanie.
Tohle je snad jasný = jak je to od začátku myšlený = nebo? ;-)

Jj po roce 2011 přišlo razantní zlepšení

Já bych radši hledal jinde = kvůli podvozku i převodovce

Momentálně mi hodně sympatická varianta přijde Mazda 6 2.5 Turbo
Avatar - Emel
8. 12. 2017 11:51
Re: Pekné porovnanie.
To by mi přišla taky, nicméně... zatím je ve hvězdách, jestli vůbec v Evropě bude a za kolik, pokud vůbec tak s automatem a v kůži. Facelift kombíku snad v Ženevě, pak se uvidí... do té doby ale čekat nebudu. Dám ale ještě šanci atmosferické 2.5G.

Převodovka záleží. 1.8TSI dává smysl v manuálu, tam není problém, motor má svých 320Nm a jen tak mimochodem je to asi nejsilnější benzín v manuálu co se dá dneska ve střední koupit. Kombinaci se suchou 7DSG a 250Nm bych se vyhnul, pak už raději 2.0TSI 6DSG.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:54
Re: Pekné porovnanie.
Je smutný kolik aut a motorů v Evropě neni. Kdyby to byly vždycky aspoň ty nejhorší = bohužel tak nějak spíš naopak :-|

Když je řeč o Mazdě [odkaz]

Jo manuál jo
Avatar - Emel
8. 12. 2017 12:05
Re: Pekné porovnanie.
Ale takhle... 2.5T už bude trošku overkill, já bych za ideál považoval 2.5G s manuálem a bez kůže, tj. v nějaké Attraction-Revolution výbavě, s cenou někde kolem 750 - to by byla taková obdoba toho 1.8TSI.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 12:09
Re: Pekné porovnanie.
Souhlas = jen si přes rostoucí kurz koruny nejsem jistej tou cenou ;-)

Preferuju automat = po Praze a okolí jednoznačně a celkově asi už taky

Manuál už jen do aut typu Toybaru = jinak dneska už automaty :yes:
Avatar - Emel
8. 12. 2017 12:13
Re: Pekné porovnanie.
No hele, 2.5G s automatem a kůží je 844, dostat se bez kůže a bez automatu někam pod 800 by problém být neměl a za tu cenu by to bylo dost zajímavé. 750 jsem asi trošku přehnal, tolik stojí v Revolution dvoulitr... ale tak třeba 780.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 12:17
Re: Pekné porovnanie.
No já většinou moc nešetřim na výbavě takže.. ale jo pod 800 neni problém

To turbo bude o dost dynamičtější a zajímavej má krouťák = ale na takový to běžný popojíždění asi stačí 2.5G v automatu. Cenu spíš ovlivňujou relativně mrzký prodeje, ale třeba díky mírnýmu růstu koruny eště trochu..

Mimochodem na 20 [odkaz] moc nevěřim. To dřív přijde krize >:-[]
Avatar - wakantanka
8. 12. 2017 11:06
Re: Pekné porovnanie.
Na tom pradědečkovi tiež odchádzala spústa vecí, len sa o tom vtedy toľko nevedelo, pretože internet bol v našich končinách v plienkach.
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:10
Re: Pekné porovnanie.
Já vim = i dneska se to dá dohledat = je povinnost posílat tištěný média do knihoven = koho zajímá najde

Ale krom toho že byl taky dost poruchovej = byl ve svý době mimořádnější = když fungoval = si myslim
Avatar - wakantanka
8. 12. 2017 11:19
Re: Pekné porovnanie.
TAk áno, v kontexte toho čo bolo inak bežne, tak v takej Octe I. či Passate B5 to bola raketa s určitým charakterom. :-)
8. 12. 2017 10:32
Re: Pekné porovnanie.
A nebo je jen přestalo bavit dělat ten motor ve dvou objemech (oproti dvoulitru má kratší zdvih, vrtání mají stejné). Také je už dost starý, na poměry Audi. Dělají ho od roku 2012. Jeho nástupce od roku 2015, což tak nějak odpovídá (jen by to normálně byla nová generace, ale u Audi se rozhodil ponechat to jako třetí). Větší objem pak může být výhodou v Millerově cyklu. Častěji ho využiješ (i když je otázkou, jaký rozdíl to udělá). Normovanou spotřebu má nižší a o to jde (protože během testu zvládá pracovat jako 1,4, takže není divu, že překoná 1,8).
Avatar - iudex
8. 12. 2017 09:41
Re: Pekné porovnanie.
Tak už máš Insi doma? No tak sem s podrobným hodnotením, ideálne na blog. :-)
Avatar - removed
8. 12. 2017 09:44
Re: Pekné porovnanie.
Když já vždycky slíbím blog, rozepíšu se a ve finále... dobře, ale až po vánočním shonu a ročních uzávěrkách.
Ale první dojmy... no jezdím si to mezi poli a lesy a ... usmívám se jak de...bil :-)
Avatar - Emel
8. 12. 2017 09:57
Re: Pekné porovnanie.
Pokud se můžu přimluvit, tak to nešperkuj a publikuj... není to článek, blog je od toho, aby se to fláklo online a pak pokecalo v diskusi.
Avatar - removed
8. 12. 2017 10:01
Re: Pekné porovnanie.
tak já se nad tím zamyslím a těch rozepsanejch šest listů zredukuju :-)
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:07
Re: Pekné porovnanie.
Nezamejšlet! Publikovat! :-)
Avatar - iudex
8. 12. 2017 10:51
Re: Pekné porovnanie.
Ako píše Emel: netreba z toho robiť literárne dielo, daj to ako Ti to napadne, bezprostredne je to aj tak najlepšie.
8. 12. 2017 10:04
Re: Pekné porovnanie.
ale vo fáze usmievam sa ako ebil by to mohlo byť riadne nekritické, Tiež som chcel hodiť svišťa na blog, lebo tu chýbal test s atmo motorom, ale rozmyslel som si to, lebo by som nebol objektívny. Ak má niekto veľa áut okolo ako ty, vie to streliť s chladnou hlavou.
Avatar - removed
8. 12. 2017 10:11
Re: Pekné porovnanie.
taktak... naprosto přesně :-) Jedna věc je usmívat se jako de...bil a druhá věc ze sebe veřejně de...bila udělat... moje spokojenost je teď ve zkušební době...
Avatar - Joky
8. 12. 2017 08:32
Škodovka v nedávné době
podruhé v testu prohrála...

Ale to nevadí, stejně zůstává modlou všech Pepíků z Kolbenek a jejich tlustých Mařek od plotny .... Vždyť není nad to, že se do auta vejde co nejvíc bas s pivem, když je na něj akce v Kauflandu....a večer to s chlapama proberou u píva za kolik jim tem emisolevácký technický zázrak jede.. ..
Rozbalit vlákno
9
8. 12. 2017 08:51
Re: Škodovka v nedávné době
tak ses vyblil
Avatar - Joky
8. 12. 2017 08:55
Re: Škodovka v nedávné době
ano, ale koukám, že účinek se dostavil... potrefená koza se vždy ozve a čím více mínusů , tím víc pravdy ...
to říkám já ,Vóša, z Boží vůle Škodobijec č.1
8. 12. 2017 09:03
Re: Škodovka v nedávné době
pr*el vody ses trefil - ja Skodu nemam - tak zdar Pepiku a pozdravuj Maru :-!
8. 12. 2017 13:07
Re: Škodovka v nedávné době
To je divný, já taky Škodu nemám. Ale SuperB je fakt krásné a praktické auto.
Ale tak ono je důležité mít tu správnou dávku nenávisti a zášti. To je dneska v módě, tak se toho drž...
Avatar - praděda7
8. 12. 2017 15:04
Re: Škodovka v nedávné době
Superb je krásné, ale nepraktické auto. Potvrdil mi to švagr, který ho má. Když u nás před garáží parkuje, tak s Octávkou vycouval na ulici na jeden zátah. Se Superbem potřebuje 3..... ;-)
8. 12. 2017 15:30
Re: Škodovka v nedávné době
Řekl bych že tohle se moc nepočítá do kategorie "praktičnost." Všiml sis taky že délka těch aut, je trochu jiná?
Avatar - praděda7
8. 12. 2017 15:34
Re: Škodovka v nedávné době
Jo, všiml. Obě dvě jsou kurrevvsky dlouhé.... ;-)
8. 12. 2017 09:41
Re: Škodovka v nedávné době
Přesně jsi naspecifikoval cílovou skupinu i30 v kombíku... Bravo ;-)
8. 12. 2017 11:01
Re: Škodovka v nedávné době
:yes:
Avatar - Hittman
8. 12. 2017 08:38
se dnes mlátím do hlavy, že jsem nevzal zase ojetou A6 a nebo novou Insignii....a koupil Supa. ;-\
Rozbalit vlákno
65
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 08:50
Re: Já
Chybama se člověk učí, to musí být docela drsný z A6 do Supu.... Ale to se dá změnit, ne?
Avatar - Hittman
8. 12. 2017 09:02
Re: Já
Na úvěr, takže jedině nechat manželce a jí sebrat její A6 ;-\
A je to ku... drsný, dodnes nechápu, jak to mohli třeba přirovnat k MB E.. nechápu. Švagr má E a to je jiný svět...
8. 12. 2017 10:23
Re: Já
Kdybych nemel porovnani a Ecko 220d mi zatim porad nestalo pred domem, tak bych ti veril. Sup v LaK zadny pad nen :-) Ano, vsechno je lepsi ale nejde o zadne diametralni rozdily.
8. 12. 2017 09:00
Re: Já
ale prd - Superb je dobry auto jako nekolik dalsich v segmentu. Rozdil skoro nepoznas... Ojetou A6 nevim, mam zkusenost jen z BMW 5 a moje hodnoceni: neco osahaneho bych teda rozhodne nemenil za novotu stredni tridy.
Avatar - Hittman
8. 12. 2017 09:04
Re: Já
Jde vidět, že jsi asi v Supu nejel, jinak by jsi to netvrdil. Když jsem s ním začal jezdit, přicházíš na ty rozdíly a padá ti čelist na silnici... Nevím, je to můj názor, měl jsem A6 r.v. 2007 a 2009 a to je obrovský rozdíl. Možná, kdo do supu přesedne z fabie, bude v sedmém nebi, ale neznám člověka, co by se zbavil D3 a šel do Supa a byl spokojen.
8. 12. 2017 09:54
Re: Já
no videt to neni, protoze ho ridim sem tam posledni dva roky. A6 jsem nikdy neridil a ani v ni nejel tak fakt nevim... ja bych na tvem miste a koupit si nove auto za 3/4 mega, tak jsem spokojenej a uzivam si to a neskytam nad 8-10 let starym autem.
Ale kazdy jsme jiny
Avatar - Hittman
8. 12. 2017 10:05
Re: Já
To jo, ale ta jízda s V6 pod kapotou a jistým podvozkem na dálnici je jiný kafe holt...
8. 12. 2017 11:00
Re: Já
tu pomôže len jedno, vezmi na mesiac na operák základnú fabku alebo logana a prejde ťa to.
Avatar - Enthusiastic.driver
8. 12. 2017 21:00
Re: Já
Jakou máš specifikaci? Sup dokáže být dobré i špatné auto.
Avatar - removed
8. 12. 2017 09:04
Re: Já
fakt nakonec Supa? Nuže, myslel jsem si, že to máš zmáknutý a teď tohle
;-)
Že ty sis tu Insi ani nebyl projet...
Avatar - Hittman
8. 12. 2017 09:06
Re: Já
Moja do mne hučela, že se ho pak lépe a za vícero many zbavím než ojeté insignie, tak jsem podlehl... :-(
Jinak s Insignií po zapůjčení jsem najel 400 km. 2.0 CDTI 125 kw
Avatar - removed
8. 12. 2017 09:14
Re: Já
Já mám zatím cca 3500 km (spotřebu ještě nevím, cesťák budu psát až v lednu) a dojmy... no, je to německý Mondeo, řekl bych. Jsem ale klidný jezdec.
Jojo, jak se ženská rozhodne... tak je to v...
Avatar - iudex
8. 12. 2017 09:45
Re: Já
Ha, tak ja som si nedávno vypočul onu vytúženú vetu: kúp si čo chceš. >:D
Avatar - removed
8. 12. 2017 09:48
Re: Já
tak to máš sakra kliku:) Celej život jsem se snažil domácí garáž učinit rozmanitou, ale nakonec mám stodolu plnou Mazd :-)
A co že ti to bylo povoleno?
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:55
Re: Já
Taky by mě zajímalo...
8. 12. 2017 10:36
Re: Já
ještě lepší je "dělej si co chceš" >:-[]
Avatar - white label
8. 12. 2017 10:55
Re: Já
Těžko říct, jestli je to lepší..., protože podle statistik to údajně ženy nejčastěji říkají mužům až potom, co jim nasadí parohy. ;-)
8. 12. 2017 11:02
Re: Já
alebo tesne pred tým. Ja viem tiež moju dohnať k vyjadreniu kúp čo chceš alebo rob si čo chceš, ale viem, že medzi riadkami hovorí, ale potom sa nediv >:D
9. 12. 2017 06:55
Re: Já
Tak pojdme se bavit o zenach konecne, dobra diskuze ;-)

Pokud zena neciti chlapa, bude hledat jinde - jestli predtim nebo potom, je individualni. Mylna predstava chlapu, ze zeny touzi po romantice.... ano, touzi obcas ukazat neznost, touzi obcas po pohlazeni. Ale predevsim hledaji samce, muznost, zajisteni, rozhodnost, doprovazenou zdravou mirou "gentlemenstvi".

Zabijeji me borci jak si stezuji na zeny doma, dostanou "kapesne" od zeny ze spolecneho uctu na pivo, jdou si postezovat stejne postizenym kamaradum do hospody a po prichodu se nechaji servat...a ani to zene neumi dobre udelat a zavrit ji pusu...
Jak ma zena takoveho muze respektovat? Chlapa co ji posloucha a neprosadi si svou ani pri vyberu auta >:-[]
Avatar - _Karel_
9. 12. 2017 08:02
Re: Já
V podstatě +- se s tím dá souhlasit, ale asi ne s tím, co si představuješ pod pojmem "mužnost". Já osobně určitě ne to, že manželce oznámím "utratil jsem většinu našich úspor za novýho sporťáka". U nás to funguje relativně po staru - já vydělávám, žena si chodí "mezi lidi" na zkrácený úvazek na 6h denně, ale vedle toho vaří, uklízí, pere a stará se o děti. A abych jí pak řekl - ty vydělaný peníze jsou jen moje, udělám si s nima co chci - to nevidím jako mužnost, ale jako sobectví. Nebudu se jí ptát, jestli si koupím Ford nebo Opel, ale jestli vyhodím peníze za rodinný auto nebo sporťák - to už téma na diskuzi je.
9. 12. 2017 15:05
Re: Já
Myslim, ze moc ctes panske casopisy..
Avatar - praděda7
8. 12. 2017 15:50
Re: Já
Ale bacha! Ono by pak mohlo následovat "jdi si kam chceš".... >:D
Avatar - fOE
8. 12. 2017 11:00
Re: Já
To je takova kouzelna veta, ale znas to, "happy wife, happy life", takze na to clovek stejne nakonec ohled brat bude. :-)
9. 12. 2017 06:56
Re: Já
To sice mozna, ale muzi dnes nevi co dela zenu "happy". Nechat ji do vseho kecat rozhodne ne...
Avatar - speedfred
8. 12. 2017 11:35
Re: Já
tak to mne polovička po 3 mesiacoch hučania do nej povie : aj tak si vždy spravíš po svojom
9. 12. 2017 13:28
Re: Já
... bacha, tahle veta ma obvykle nevyrceny konec: "beda ti, jestli to bude neco jineho nez chci ja!" >:-[]
Avatar - white label
9. 12. 2017 14:33
Re: Já
Může se v tom skrývat i podobné ALE..., některé ženy pevně věří, že muž i přes danou volnou ruku vybere stejně to, co chce žena, protože to je samozřejmě to nejlepší pro "všechny". ;-)
9. 12. 2017 06:44
Re: Já
Nas svet je plne podpantoflaku, kteri ani ve veci auta nejsou schopni si prosadit svou. Platim, zenska nema pravo do vyberu mluvit. A jeji auto platim taky, takze jsem ji dal na vyber ze 3 aut a hotovo - samozrejme znam jeji vkus, takzd nemela s vyberem problem. Do veci jako barva, vybava atd. samozrejme nekecam, jen radim.

Ale vazne, na zacatek textu - chlapi, budte chlapi. Zenske nechteji a nebudou dlouhodobe spokojeny s romantikem, ktery udela co ji na ocich vidi, a ktery ani neni schopen rozhodnout ve veci auta. Zeny potrebuji muznost, rozhodnost...a casem ji kdyztak budou hledat jinde. Verte mi, o zenach bych mohl napsat knizku :-)
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 09:49
Re: Já
Běda mužům, kterým žena vládne. Asi takhle: v bytě ať se realizuje, ale do chlapových aut by měly mít baby zákaz mluvit.

Ale chválím, že ses přiznal. >:D
Avatar - iudex
8. 12. 2017 11:02
Re: Já
Chlap, ktorý sa prsí, že mu žena do ničoho nekecá a on rozhoduje, je... single. ;-)
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 11:12
Re: Já
To možná jo, ale určitě si vyberu auto jaký chci, když v něm min. 90% najedu já a splňuje většinu rozumných požadavků. Vždyť to auto je pak skoro jediná záliba, co chlapovi zůstane >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:16
Re: Já
Eště třeba [odkaz] nebo [odkaz] nebo [odkaz] :yes: >:D
Avatar - wakantanka
8. 12. 2017 11:26
Re: Já
... alebo tú svoju zmanipuluješ natoľko, že ti tvoj výber nielen odobrí, ale ešte aj pochváli >:D vtedy je ten správny win - win >:D
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 11:14
Re: Já
Tady je sraz samých podpantofláků a Kylie se směje od ucha k uchu >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:18
Re: Já
Se zrovna potápí v Indickym oceánu = ale pošlu jí odkaz >:D
Avatar - white label
8. 12. 2017 11:24
Re: Já
Kylie je na té lodi, co se teď potápí v Indickém oceánu? Tak to si s tím odkazem pohni... ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:27
Re: Já
Podle toho co poslala tak spíš [odkaz] ;-)
Avatar - iudex
8. 12. 2017 11:38
Re: Já
Výborná postava, nečakaná na staršiu pani. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:40
Re: Já
Ty víš kolik jí je? Já jo ;-)

Ale ve formě je = možná nejen na ten svuj věk :-)
Avatar - iudex
8. 12. 2017 13:50
Re: Já
Zbytočne tu kamufluješ, ona tu svojho času zverejnila o sebe hodne, od fotky až po rodinné pomery a prácu.
Avatar - Ozzman
8. 12. 2017 11:20
Re: Já
Kylie je už muž a řekl bych, že singl >:D
Avatar - white label
8. 12. 2017 11:21
Re: Já
Podle toho co a jak píše, je buď single, nebo má chlapa... >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:21
Re: Já
Na svuj věk furt docela pěkná baba = už hodně let nesingl

Jestli myslíš mě = sem na to že mě pantofel zatim nezašláp = hrdej >:D
Avatar - Ozzman
8. 12. 2017 11:26
Re: Já
Tak, možná už by si měl po nějaké pokukovat, aby se ještě o tobě nezačaly šířit řeči, že tě ženy nezajímají >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:29
Re: Já
Tak ty už začaly = kuny to zkouší skoro pravidelně >:D

Já po nich rád nejen pokukuju = už si to asi nepamatuješ = ale jde jít i dál >:-[]

Ale bejt s ženskou a bejt pod pantoflem = sou v něčem možná podobný ale v něčem asi i dost rozdílný věci :-)
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 11:22
Re: Já
A akvárku doma říká Indický oceán >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:23
Re: Já
Jj = tohle asi bude ta závist žejo ;-)
Avatar - Ozzman
8. 12. 2017 11:18
Re: Já
Nebo jen dělá ramena v diskuzi a doma je jak beránek >:D
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 11:27
Re: Já
Baví mě, jak jste všichni spokojení >:D >:D Ale toho berana jsi trefil, jsem dubnovej :yes:
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 11:32
Re: Já
Lajky tvého příspěvku chápu jako takové mužské #MeToo , takové soudržné diskusní poplácání po ramenou >:D >:D
9. 12. 2017 07:04
Re: Já
Hele, meli bychom zajit na drink, pod vetsinu co pises, se podepisu.

Ale Kylie se muze koupat klidne v Indickem oceanu, shodou okolnosti se tam placam taky ;-)
9. 12. 2017 06:59
Re: Já
Bullshit. Nejde o to nekecat do niceho, rad necham svou zenu mit hlavni slovo ve vecech barev, zarizeni domu a treba i pocitu o druhych, na to jsou zeny citlive a lepsi.
Ale rozhodne nechteji noumu, ktery se porad pta na nazor a zahrnuje ji do vsech rozhodnuti...
9. 12. 2017 07:00
Re: Já
Presne, konecne muzny rozumny nazor.
Avatar - Aoyagi
8. 12. 2017 08:49
Pěkné
Superb je zvenku moc pěkné auto. Však kromě bambilionu litrů v kufru a excelentní ztělesnění šedi je to taky jeho jediná pořádná kvalita. Insignia se mi líbila předešlá i tato. Samozřejmě by mě spíš zajímalo porovnání "vrcholných" 2.0 foukaných benzínů s hrozivým výkonem +-200 kW (zvlášť ta 8stupňová převodovka v Insignii). Že prý s tím se Superb nejenže podstatě rychlejší, než odpovídající Insignia, ale má i už docela přijatelné zrychlení celkově. Ale musíme myslet hlavně na plebs, že :-)

Mimochodem, co že je to X v tabulce výbavy?
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
8. 12. 2017 08:55
Re: Pěkné
Insignia viz [odkaz]

Fakt jen telegraficky, ale radši jsem to napsal hned, abych si ten blog nesumíroval dalšího půl roku jako jiný nejmenovaný diskutér ;-)
8. 12. 2017 09:04
Re: Pěkné
To je supr:) Bychom mohli tyhle blogácké testy dávat k našim testům aspoň do odkazu. Jak často a kolik podobných testů v blogu je? Já se přiznám, že jsem tam moc často nekoukal...
Machi
8. 12. 2017 12:38
Re: Pěkné
Blogy jsou z větší části právě o testech aut. ;-)

Woody, Ronault, Emel, Dinar...to je jen střípek toho, co tam najdeš.
8. 12. 2017 15:53
Re: Pěkné
Teď se tím prokousávám a přijde mi to strašně utopený. A nepřehledný. Nechcete tam šoupnout víc záložek? Třeba právě ty testy. Klikneš a vyjedou tam na tebe jenom vaše testy... Mohli bychom to pak dávat i k našim testům jako druhej, třetí, čtvrtej pohled.
Machi
Avatar - _Karel_
8. 12. 2017 17:03
Re: Pěkné
Díky, že jste tentokrát otevřeně přiznal, že Sup byl čtyřkolka. Stačilo tak málo a není z toho takové téma, jako u minulého testu Octávie 1,0TSI alias 1,8TSI :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
11. 12. 2017 10:19
Re: Pěkné
Já si za těch pár testů nezasloužím být v jedné linii s Dinarem atd.... ;-)

Nějak to poslední nestíhám, i když mám v šuplíku rozepsany týden s nejlepším českým kombikem, který mě tak týden sra* 8-s a docela pozitivní dojmy s Kadjarem...
Avatar - woody-alien
11. 12. 2017 10:28
Re: Pěkné
Ty nám toho "dlužíš" mnohem víc. ;-) Co si tak vzpomínám, tak třeba Espace, recenzi na Megana....
Avatar - Ronault.
11. 12. 2017 11:03
Re: Pěkné
No jooo, toho Megana bych měl napsat dříve než ho prodám, že? >:D
Espace už dohromady nedám...ale ta i30 mě tak sra*a, že i přes riziko pokuty to napíšu
Avatar - Machýrek
11. 12. 2017 22:38
Re: Pěkné
Prosim napis. Mel jsem to uz domluveny, ale pak jsem se na to vyprd a tak ani nevim, o co jsem prisel, rad si to prectu.
Avatar - Aoyagi
8. 12. 2017 09:07
Re: Pěkné
No aby se spotřeba na foukaném čtyřhrnku se zrychlením 0-100 prý přes 7 sekund motala kolem deseti, to nic moc teda. Co zvukový projev/kultivovanost?
Avatar - Emel
8. 12. 2017 09:15
Re: Pěkné
Na deset zapomeň, já se svým jízdním stylem počítám spíš s 12. Aspoň že ty dálnice nebudou tak strašné, pokud tam člověk hodí tempomat.

Zvukově je to prostě přímovstřikový turbo čtyřválec, kterému prý pomáhá subwoofer tím, že do zvuku míchá hlubší tóny... ve finále to zní v rámci možností příjemně a přirozeně, ale je to spíš zvuk na pozadí při plném plynu, je vidět, že priorita je kultivovanost.

Zrychlení přes 7 asi sedí, ale pak už to jede docela pěkně.
Avatar - Aoyagi
8. 12. 2017 11:01
Re: Pěkné
12 snad ne, to by bylo horší, než na mých šestiválcích bez foukání >:D
Avatar - Emel
8. 12. 2017 11:28
Re: Pěkné
Jak píšu... první část testovačky jsem dal s troškou adrenalinu za 17, evidentně by nebyl problém dostat se přes 20. Do desíti jsem právě tak při jízdě okolo 140 na tempomat, tenhle režim autu díky dlouhé osmičce celkem vyhovuje... ale jakmile se začneš místo plynutí s proudem probíjet provozem, je tam opět klidně 15.
8. 12. 2017 08:59
Re: Pěkné
Dobrý den, X znamená, že ten prvek ve výbavě není a ani si za něj nejde připlatit (u té konkrétní verze),
Machi
Avatar - Aoyagi
8. 12. 2017 09:01
Re: Pěkné
Jo u té konkrétní verze... já se divil, že by v Insignii nebyly vyhřívané sedačky >:D . Ještě navíc jsem je tam viděl... Dík.
8. 12. 2017 08:55
dobra auta
pokud si clovek prida i kolik procent davaji prodejci slevu, tak pak uz je na tom Insignie o dost lepe.... ale tenhle segment v CR je o firemnich prodejich
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Loptos
8. 12. 2017 09:01
Utulny Podvozok?
Prosim o opravu :-)
Rozbalit vlákno
5
8. 12. 2017 09:06
Re: Utulny Podvozok?
No jo:) Díky! Jenom příště poprosím, napište, kde ta blbost přesně je. Chvilku mi trvalo, než jsem našel, že je to až dole v hodnocení,
Machi
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 09:56
Re: Utulny Podvozok?
Používejte CTRL + F , pane Machalo
8. 12. 2017 09:13
Re: Utulny Podvozok?
Nová eu smernica pre humánny prevoz migrantov
Avatar - lamal
8. 12. 2017 09:05
insi
Dobry test, insi je lahsia a ma silnejsi motor debakel v pruznosti pochopitelny, ale to zrychlenie na 100? Myslim, ze insi by to dala s prehladom superbu aj v 0-100 skoda ako klasicky VAG lakuje v udajoch zrychlenia.

Posledny klaasicky opel - pod toto by som sa podpisal, vlastna tech uz nebude kantare u opla... resp GM posledny fakticky model bola omega..
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Emel
8. 12. 2017 09:20
Re: insi
No... k těm údajům... mám teď nastudované benzíny:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - lamal
8. 12. 2017 09:42
Re: insi
rec je o dieslakoch... najsilnejsie benzinove motorizacie to plnia

[odkaz]
Avatar - Emel
8. 12. 2017 09:54
Re: insi
Ok, nafta trošku zaostává... ono je těžší dostat se s mnauálem na tovární údaj než s automatem: [odkaz]

Na tom autocentrum.pl je toho spousta a obecně zajíždějí dobré časy, mělo by to být +- navzájem srovnatelné.
Avatar - lamal
8. 12. 2017 09:59
Re: insi
to je vyse sekunda, toto su presne veci ktore na tabulkovu generaciu posobia najlepsie... vsetky diesle VAGu su na papieri rychlejsie pri danych vykonoch ako u konkurencie... bolo by uz fakt trapne keby TOP benzinove motorizacie nedokazali naplnit udaje, ale masovo sa asi nepredavaju co myslis ?
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:06
Re: insi
Kde je "vyše sekunda"? Tovární údaj 8,0s, naměřeno 8,4s (na tom autocentru) - to je +- v normě... 0-100 není exaktní disciplína.

Nevím proč by to mělo být u benzínových trapnější než u naftových. Já chápu ten údaj jako výsledek, který bys měl zajet při naprosto ideální práci s autem na letních gumách (otázka jakých) na běžném suchém povrchu (co je běžný povrch teď nechme stranou)... a je otázka, nakolik se tester zvládne k tomu ideálu přiblížit.
Avatar - lamal
8. 12. 2017 10:10
Re: insi
8,8 s uvadzal vyrobca, 9,96 s namerali... tam som to pisal, rec je o merani z autorevue...

trapne bolo myslene v kontexte TOP motorizacii, diesel sa masovo predava

ostatne automobilky davaju skor opacne, hodnoty na istotu, preco tam je 8,0 ked to je 8,4 ? VAGu neverim ani nos medzi ocami, to je uz asi moja diagnoza >:D ;-)
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:19
Re: insi
No a proč na tom autorevue nevybereš nějaký srovnávák s jinou značkou, ať máme srovnání? Třeba tenhle:
[odkaz]

Passat udávaná 8,9 a naměřená 9,63 -> odchylka 0,73s
Mondeo udávaná 9,4 a naměřená 10,3 -> odchylka 0,9s

Já autorevue moc nesleduju, ale co jsem zaznamenal, tak zajíždějí mírně horší časy u všech značek... třeba to na tom letišti víc klouže, co já vím.
Avatar - lamal
8. 12. 2017 10:28
Re: insi
mozne je vsetko a nevravim, ze VAG je jediny komu to moze nesediet, ale vsimol som si to najcastejsie u VAGu s TDi a to aj generacie do zadu nie len nove modely... masirovali blbostami verejnost vo velkom ... to ze to v reale zakaznikom staci je vec druha, pokial ma motor dobru reakciu na plyn co je ovela citelnejsie v reale ako nejaka sekunda hore dole tak si to normal zakaznik nevsimne
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:32
Re: insi
Je otázka, komu to nesedí - jestli výrobci, nebo autorevue. Z toho co jsem viděl já spíš tipuju, že autorevue. Ale těch proměnných je víc (třebas i výbava testovaného auta).
Avatar - lamal
8. 12. 2017 10:38
Re: insi
bolo to vela pripadov aj z historie nie len nove auta ani autorevue, je to uz tazsie dohladatelne a je to vlastne jedno, napadlo mi to pri tomto teste insi je lahsia a ma silnejsi motor co bolo citelne pri pruznom zrychleni kt sa meralo, ake objektivne dovody mozu byt okrem toho problemu medzi sedackou a volantom, aby bol rychlejsi superB ? myslim ze prevody nijak zasadne nevyriesia ten hmotnostny a vykonovy hendikep sperbu a aj tak je rychlejsi na papieri... klasika

skoda ze sa nemeralo :-)
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:46
Re: insi
Viděl jsem spoustu srovnáváků, hodně toho je taky Autozeitung.de... a většinou to naopak vychází tak, že s papírovými údaji mají problém spíš jiní. Zkus pohledat vergleichstest autozeitung, mají to hezky přehledně uspořádané.

Myslím, že papírové údaje o výkonu a reálný výkon jsou dvě dost odlišné veličiny... a o tom to je. Hodně se mluví o slabých korejských koních třeba...
Avatar - lamal
8. 12. 2017 10:51
Re: insi
jj je to zlozita tema, merania to dokazu ako tak spresnit, pripadne ked sa s niekym povozis s papierovo rychlejsim autom a v reale sa to moc nepresadi >:D
8. 12. 2017 11:34
Re: insi
Čím máš větší točivý moment v nízkých otáčkách, tím těžší je to zajet. Protože ideální rozjezd není s divoce se protáčejícími koly. A pravděpodobně ho nedosáhneš, když se prostě spolehneš na kontrolu trakce. Ta tě o něco okrade (čím je lepší, tím tě okrade méně, ale nepočítal bych s tím, že třeba Passat bude mít nějak zvlášť dobré odladění, hodné sportovního auta). Musíš to prostě mít v noze. Ať už se snažíš elektroniku nespustit, nebo se snažíš držet co nejlepší skluz kol. To je s diesely problém, protože mají síly hodně a nejsou zrovna snadno ovladatelné. Na rozjezdu jsi schopen udělat velký rozdíl. V praxi na tom tolik nesejde, ale při měření je to významný faktor.

Takové BMW nepovažuji za konkurenci VW, ale technické parametry udává ve stejném tónu. Nelze počítat s tím, že to zajede (špatně) cvičená opice s prstem v nose. Ty parametry jsou opravdu dobré a budeš mít co dělat.
8. 12. 2017 11:43
Re: insi
Fajnově vysvětleno :yes: ;-)
Avatar - lamal
8. 12. 2017 12:56
Re: insi
ja viem...komplikuju to aj dlhe prevody, musis ist cez spojku dost co chce ideal otacky v uzkom spektre... kazdopadne sa to robi na viac pokusov, pokial sa zle rozbehnes nemozes brat udaje za spravne a uviest ich niekde, lahke to nie je a u R4 dieslov duplom,... viem co je ta nasa chrochta TDI co maju rodicia na rozjazd... des
8. 12. 2017 13:56
Re: insi
Ono Autorevue meralo tie udaje aj s 2 chlapmi na palube, takze to mas hned +100kg (co som videl fotku tak nemali zrovna 75kg ako normovany vodic :-) ). To ti zrazi zrychlenie dole o 0.5 - 1s u aut s vykonom 100 - 200 koni.
Avatar - iudex
8. 12. 2017 13:57
Re: insi
Teraz zverejnil britský Carwow video z akcelerácie novej M5. Skúšali oba režimy, AWD aj RWD. A kým AWD vyrazilo ako raketa a papierové zrýchlenie potvrdilo (alebo aj predčilo), tak pri jednej náprave bolo veľa dymu a preklzu a za papierom zaostal o asi 2 sekundy.
To môžeme preniesť aj na manuálnu prevodovku: čím viac výkonu, ktorého prenos na vozovku závisí od Tvojej citlivosti a presnosti, tým väčšia šanca, že netrafíš ten správny moment a výkon ide do kelu a nie na vozovku.
Osobne som ani neskúšal so svojím autom (s M/T) merané zrýchlenie na stovku, aby som nebol zbytočne frustrovaný, ak to nespravím v papierovom čase. >:D
Avatar - fOE
8. 12. 2017 14:29
Re: insi
Dve poznamky
1) Zrychleni z 0 na 100 je pro pubertaky, jinak mi to nerekne vubec nic. Zes nikdy necitil potrebu to zkouset, anebo jinak, ze to pro tebe neni alfa a omega, ti za me jde leda ke cti. ;-)
2) Ano, u RWD clovek to zrychleni, jako ostatne vsechno, musi vic dolovat. Ale neni zrovna to to krasne? Neridi to za tebe blbuvzdorne auto, musis si to odridit sam. Nezrychli to za tebe ctyrkolka, kazdou desetinku dolu (a kazdy mm vzorku zadnich gum uchranene zbytecnemu hrabani) si musis zaslouzit sam, svyma obema nohama. Dal kdy v zakrute jit na plyn, a kolik...
Jde o to co clovek chce a na jake ucely ma to ktere auto, nerikam ze RWD je idealni vzdy a vsude (treba mit jako auto ktere obcas pouziva i zena vykonou zadokolku? to spis ne), ale za tim, ze ti neda vsechno zadarmo, tam nekdo muze videt chybu stejne jako jiny tu "legendarni zadokolkovou zabavu za volantem". :-)
Avatar - lamal
9. 12. 2017 17:16
Re: insi
udaj 0-100 ma vypovednu teoreticku hodnotu, nie prakticku... myslim, ze je to jeden zo zakladnych parametrov ktory ti da predstavu o tom ako to auto zrychluje... disponuje nim takmer kazde auto ktore kupis a to aj dodavky...

stale mas dojem ze to je len pre pubertakov ? v teoretickej rovine je stale vypovedny, ak ho spresni este pruznost na jednotlive stupne tak je to este bohatsia udajova predstava o dynamike :-)
Avatar - fOE
11. 12. 2017 07:44
Re: insi
To v te "teoreticke rovine" si tam podskrtni, o tom prave pisu. Jinak ano, furt tvrdim ze je to jen pro pubertaky, ale o tom jak ktere auto jede (zvlast v dnesni dobe ruznych automatu s omezenyma Nm na prvni kvalty, resp. jinak odstupnovanych prevodovek obecne) mi to rekne pramalo, bo to popisuje jen rezim ktery jsem nepouzil, no, snad nikdy (ve meste ze svetel tezko zrychluju rovnou na 100kmph a na dalnici semafory taky moc nepotkavam).

Ano, az mereni pruznosti povazuju za o necem vypovidajici. ;-)
Avatar - lamal
8. 12. 2017 09:50
Re: insi
8,8 s VS 9,96 s v reale ... hlavne ze budem mat palceky dolu teraz >:D
8. 12. 2017 19:03
Re: insi
Ja jsem měřil na letišti s racelogicem SQ7:

Sedm míst verze ma mít 4.9s, nejlépe 4.79s
RS3 ma mít 4.1s a ma podle tacho 3.7s [odkaz]
A pak ještě jsem testoval na letišti minuly rok R8 a ta ma tuším 3.2s a ve výsledku to měla za 3.16s na mokru. Od 7 minuty v mem testu zde: [odkaz]

Takže pro me je to spíše ta diagnóza.
;-)
Avatar - Uživatel_5340709
8. 12. 2017 09:07
Porovnávali jste
reálné zrychlení 0-100 u testovaných vozů?
Rozbalit vlákno
3
8. 12. 2017 09:43
Re: Porovnávali jste
Dobrý den,
bohužel ne... Příště zkusím napravit!
Machi
Avatar - Uživatel_5340709
8. 12. 2017 10:51
Re: Porovnávali jste
To by mě celkem dost zajímalo, jestli sup dostál svým papírovým údajům, nebo dopadl jako při měření pružného zrychlení.
8. 12. 2017 14:00
Re: Porovnávali jste
Tiez by bolo zaujimave porovnat aky je rozdiel u automotov pri zrychleni v beznom rezime a ak sa pouzije launch control resp. vestko poprepina do sportoveho rezimu, vypne kontrola trakcie atd.

Mali by vyjst zaujimave hodnoty :-)
8. 12. 2017 09:09
budíky
kombinace skutečných a virtuálních ruček na budíkách opelu mi přijde podivná, jakoby se nemohli rozhodnout, jak to vlastě bude.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
8. 12. 2017 09:21
Re: budíky
Je to příplatkový prvek (jako u Opela skoro všechno :-) ), můžeš mít klasické budíky... akorát pak musíš zapomenout na HUD. Ten je za 25 ale relativně mastný...
Avatar - Hittman
8. 12. 2017 09:36
Re: budíky
Na tom rozlišení by mohli u Opelu ještě zapracovat..
Avatar - Ronault.
11. 12. 2017 10:20
Re: budíky
Analogové budíky jsou netolerovatelnou historií
Avatar - Emel
12. 12. 2017 11:17
Re: budíky
Hele, sám si jezdi s čím chceš, klidně s íkokpitem ale já si nechám v autě klasiku, jo?
Avatar - white label
12. 12. 2017 13:49
Re: budíky
Časem nebude jiná volba.
12. 12. 2017 01:32
Re: budíky
mně se to líbí, čím víc budíků, tím lepší auto :-) Vlastně ten "virtuální" rychloměr je jedna z mála možností, jak do budíků vetknout displej. Budíky jsou vážně super. Kéž by byly třeba ty teploměry (tématicky) proti sobě... Jenom to barevné vnitřní orámování rychloměru mi připadá nevkusné, laciné, podbízivé. Kazí to klasický vzhled ostatních budíků a nemá to samo o sobě žádný informační význam. Úplně zbytečné barevné kolo v zorném poli. Ale kaplička je o moc hezčí než v Superbu. Skoro bych jim uvěřil ten jejich reklamní bonmot.
8. 12. 2017 09:15
príjemný test
od neskresleného porovnania áut až po kopance do krosúverov
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 10:02
Re: príjemný test
Crossovery mají své opodstatnění. Tahle auta kupují lidi, kteří mají cash, to znamená spíš starší polovina řidičů a ti nepotřebují nic reprezentativního, stačí jim většinou něco do půl mega, hlavně když se do toho dobře nasedá a pohodlně parkuje.

Crossovery mohou ubývat leda pod nátlakem na snižování produkce CO2 vozidly, kdy se budou auta čím dál tím více podobat VW XL1. Jestli to bude dobře, toť otázka.
8. 12. 2017 10:16
Re: príjemný test
je jedno, či majú opodstatnenie, ľudia ich chcú, tak ich robia, havk. Ale zdieľam pocity s machim, že ak je auto tak vydarené a praktické ako nová insi, je jasné, že za radom na opellandy bude najmä to, že obyčajný kombík pôsobí už strašne archaicky. Mne nedávno známy povedal, že sa obzerá po suv, vraj chodí na ryby, tak sa hodí. Viem, kam chodí na ryby, v pohode s hečom. Tie argumenty hľadajú len na zakrytie túžby po trendy aute. Ale ja nič proti trendy autám nemám, len nemlžím.
8. 12. 2017 11:04
Re: príjemný test
Krosúvěr?

To je trefně pojmenovaná kategorie! :-) :yes:
Avatar - pumpkin
8. 12. 2017 09:20
Skvelé autá!
Mal som možnosť jazdiť s oboma v najsilnejších benzínových verziách (OPC line a Sportline) s automatmi a bol by to veru ťažký výber, pretože obe autá sú skvelé. Cenovo vychádzajú približne rovnako, Superb je asi o trochu drahší, keď sa tam vyskladá porovnateľná výbava. Insignia na diaľnici menej pláva, v meste jej automat funguje horšie a občas cukne. DSG v Superbe je na tom lepšie.

Insignia má navrch vďaka skvelým svetlám Intellilux, sedadlám AGR a OnStaru, ktorý som si obľúbil. Interiéru by v oboch autách prospeli hodnotnejšie materiály, ale viac sa mi pozdával v Superbe. Má lepšiu ergonómiu a pôsobí nadčasovejšie.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
8. 12. 2017 09:28
Re: Skvelé autá!
Co jsem se díval já, byl Superb o hodně dražší... protože u Škodovky momentálně dosáhneme na slevy v řádu mírně nad 10% a u Opelu dávají bez přemlouvání 22% (pozor, z ceníkových a nikoli akčních cen).
Avatar - pumpkin
8. 12. 2017 09:45
Re: Skvelé autá!
Áno, to je možné. Inak prišlo mi až trápne nemať na Superbe za 45 tis. automatické parkovanie, dokonca ani len cúvaciu kameru. 8-s
8. 12. 2017 10:40
Re: Skvelé autá!
Suhlas, bez vyjednavania 22% a s dobrym vyjednavanim sa vieme posunut +5% este ;-)
Avatar - Emel
8. 12. 2017 10:44
Re: Skvelé autá!
A kde, kolik aut... ? To mě docela zajímá... :-)
8. 12. 2017 11:03
Re: Skvelé autá!
Ja uz cakam na 3 insig v rade, tak urcite ta vysledna zlava je ovplyvnena aj tymto faktorom. Nebal by som sa vsak jednat o 25%. Priestor tam urcite bude.
8. 12. 2017 10:41
Re: Skvelé autá!
S temi led matrix svetly jsem vystrizlivel, pravda, jen po jedne zkusenosti u MB E. Z rozcarovani na zacatku musim po par delsich nocnich cestach zmenit hodnoceni na zcela nepouzitelne. Vypinani dalkovych proste funguje jen za idelanich podminek, kdyz vyjede auto ze zatacky, z poza horizontu, kamiony pres svodidla atd., nefunguje to. Realita je, ze te problikne kazde druhe auto protoze ho oslnujes.

Co.se tyce svitivosti ok. Vsimni si, az potkas novy MB E a par dalsich modelu od MB, ze to zne jak krava, nesrovnatelne s obyc auty jako je Passat, Mondeo.. tuhle jsem jel vedle Mondea a bylo znat, ze ho to nekompromisne presviti. JENZE. Prakticky se zadny den v noci nekona a z praktickeho hlediska,tam kde to potrebujes, ne nekde uplne sejdrem na strane to osvetleni vozovky neni nijak lepsi, nez u obyc xenonu. Ty proste take sviti naprosto dostatecne. Rozdil na papire bude ve svitivosti velky, v tom co ty vnimas uz to takovy rozdil neni.

LED svetla, natoz Matrix proto automaticky za vyhodu nepovazuji. Je pravdou, ze nic tolik jako Mercedesy a BMW neoslnuje, menne vykona svetla mainstreamu jsou tedy asi slabsi , jenze pak i hure budou svitit a rozdil mezi xenony a jimi bude jeste mensi.
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2017 14:34
Re: Skvelé autá!
Já mám pocit, že poslední Mercedesy hrozně oslňují, zvlášť když se ke mně na dálnici blíží zezadu. Dokonce mi u nového Céčka přišlo, jakoby mělo jedno světlo neseřízené a svítilo na mě permanentně.
8. 12. 2017 14:47
Re: Skvelé autá!
Ale Cecko nema ty nejsilnejsi LED, ty maji jen E, S a nejaka ta plnotucna SUV. Oslnuji ale fest a pokud jsou dalkova, vidis jen dve zhnouci slunce. Trochu paradoxne - dalkova u LED nemaji takovy efekt jako u halogenu nebo xenonu.

Ja mam to prepinani na auto zapnute furt,.ale je to spis pro dobry pocit, z praktickeho hlediska to neni moc potrebne protoze ten efekt ve viditelnosti je maly. A kdyz vidim, ze se blizi auto zpoza zatacky atd, tak to uz radsi packou vypnu. Pokud bych volil znovu a konfiguroval, obyc "hloupa" LED svetla by stacila.

Mainstram bude mit jen tu "vyhodu", ze svetla bude mit slabsi, proto tak nebudou oslnovat. Budou ale svitit hur, rozdil mezi xenony se tak temer smaze.
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2017 14:59
Re: Skvelé autá!
Jak říkáš, v dáli dvě žhnoucí slunce a hned vím, že se ke mně blíží nějaký "supermatrix". :-) Já s těmito systémy zkušenost nemám, ale vždy si říkám, jak asi reagují na takové ty situace, kdy vidíš záři za/nad zatáčkou, za svodidly nebo nad horizontem.
8. 12. 2017 15:32
Re: Skvelé autá!
Jednoduse - bohuzel nijak. V prvni vterine dvou to protijedouci auto proste napali naplno plnou intenzitou. Na delsi rovince si to take da na cas nez to vypne. On je problem, ze to trochu oslnuje i jen na obyc svetla. Jak rikam, je to takrka nepouzitelne, pokud nechces oslnovat protijedouci ridice. U MB je to klasika, obcas jeste podobne oslnuji BMW. X5 a mozna i jine. Skoro se divim, ze to pustili do provozu.

Ty kamery.co snimaji svetla protijedoucich aut by mely byt zrejme citlivejsi a nejlepe umistene i v rozich auta, nejen uprostred, aby protijedouci auto zaznamenali drive.

Rozplyvani z matrix led tak muze byt spise zklamani. Ecko to na zacatku pry melo v ramci promoakce v nejakem balicku, ted je to za tucny priplatek.
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2017 16:18
Re: Skvelé autá!
:yes: V tom případě je asi řadím do chlívku supermoderních asistentů, po kterých netoužím, protože jejich (ne)funkčnost akorát irituje mě nebo mé okolí.
Avatar - speedfred
9. 12. 2017 11:00
Re: Skvelé autá!
hmmm, mám na Forde full LED a zatial fungujú OK. Za 1.5 roka blikol možno jeden protiidúci.
8. 12. 2017 21:30
Re: Skvelé autá!
V čem sis oblíbil OnStar? Mám ho taky, je to dobrá věc, ale asi nejvíce postradatelná bych řekl.
Avatar - Bubáq
8. 12. 2017 09:48
Připojuji se k Dzakobo!
Cit.: "Vymažte z hodnocení to bodování udávané spotřeby! Kdyby Sup uváděl nesmysl typu 0,5l/100km tak by vyhrál".
Je to velmi důležitý požadavek, neměl by zapadnou!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 10:13
Re: Připojuji se k Dzakobo!
Přesně, o kvalitách auta to zhola nic nevypovídá. A nemluvě o tom až se budou míchat spotřeby z WLTP a ty současné vylhanější...
8. 12. 2017 10:01
Konečně!
Tak jsem rád, že některý z českých novinářů popsal nešvar, na který jsem upozorňoval od prvních jízd v Supu. Jde o bouchání speciálně zadní nápravy, když je více nerovností za sebou.

Asi tu budu v menšině, ale Superb stárne s grácií. To auto spíš zraje. Jak se mi líbí nová Insignia, stále mě oslovuje i Superb.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 10:05
Re: Konečně!
Ten dodnes problematickej podvozek = to neni moc stárnutí s grácií = to je spíš někomu přes hubu ;-)
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 10:09
Re: Konečně!
O tom bouchání se psalo, jen ne na "profesionálních" (komerčních/""podplacených"" - chlebíčky, tiskovky, výlety apod. prebendy) autowebech, ale třeba na autíčkáři, holt člověk musí číst i "alternativní" weby, tam se pravdy dobere snáz.
Avatar - fOE
8. 12. 2017 11:09
Re: Konečně!
Jak se o skodovce nadcasovy design tak nejak traduje snad u kazdeho modelu, za me je to minimalne napul spis cliche, tak u superbu je to trefene presne. Mam nejake vyhrady k zadi (hlavne lampy a pak ta reklama na ohybacku plechu na viku), ale predek, silueta, proporce jako takove (narozdil od predesleho jezevcika)... jako vino. I proto tajne doufam ze pri FL se skodovka vyradi uvnitr a na vnejsi vzhled sahat spis nebude nebo kdyz uz tak jen cizelovat.
Avatar - white label
8. 12. 2017 11:16
Re: Konečně!
Takže už se taky těšíš na čtyři oči po vzoru Octavie? >:-[] ;-)
Avatar - Ozzman
8. 12. 2017 11:21
Re: Konečně!
Prý je snad nemá mít ne ?
Avatar - white label
8. 12. 2017 11:26
Re: Konečně!
No právě, prý... ;-)
Avatar - Charger
8. 12. 2017 11:24
Re: Konečně!
Já bych k tomu jen dodal, že podvozky Superbů se často dost liší, jel jsem v kusech, které bouchaly, ale i v takových, které byly ok. Nejlepší je podle mě adaptivní Sportline podvozek :-)
8. 12. 2017 11:42
Re: Konečně!
Druhé auto co jsem zkoušel mělo 17" a tam to bylo lepší než s o palec většími, guma to jednoduše pochytala.

Vepředu nejde o nic tristního, vzadu jsem nikdy nejel ;-)
8. 12. 2017 23:28
Re: Konečně!
Tak s tímhle teda souhlasit nemůžu, mám letošní 2,0 TSI a to bouchání (má to adaptabilní tlumiče a 19 kola) je naprosto neznatelný a všimnu si toho jednou za několik tis. km. Narovinu řečeno, kdybych si to nepřečetl, neřešil bych to. A to mám najeto vcelku dost i s auty o třídu výš, takže nepřesedám úplně z trakaře.
Ale nastavení haldexu je naprostej odpad a dělá z toho akorát závaží a hlavně podvozek je hrozná houba použitelná jenom na sport. V extrému nedrží a žvejká se. Celkově velké zklamání.
Avatar - Jaros71
8. 12. 2017 10:06
Slušný test..
Díky , dobře se to četlo..
V podstatě s tím jen souhlasím.
Obě to jsou velmi dobrá a pěkná auta v této ceně.
Jen poznámka , to že se kupuje víc o polovinu levnější Opel Crossland je logické.
Pro ženské do města je to pěkné auto..i když to je francouz , to baby neřeší.

Insignia je typické auto na dálnice , spíš do Německa než k nám , na D1 si moc neužijete..
:-)
Taky skoro 5 metrů dlouhé auto se ve městech moc nedá zaparkovat.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 10:12
Re: Slušný test..
Místečko na zaparkování se vždycky najde [odkaz] ;-)
Avatar - Dzakobo
8. 12. 2017 10:25
Re: Slušný test..
Řidič trucku je řádný psychopat, a takovýhle tam mají všichni legálně bouchačky - bez psychotestů, pak se nesmějí amíci divit...
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 10:29
Re: Slušný test..
Amíci sou na tom drtivě líp než my [odkaz] co na to řekneš? :-)
8. 12. 2017 11:23
Re: Slušný test..
Šmarjá, to je dement 8-s
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:25
Re: Slušný test..
To je = ale taky to může bejt nahraný = nicméně hned jak sem čet o parkování většim autem sem si vzpomněl :-)

Je fakt že dodnes sou některý parkovací místa v Praze jen tak tak i pro Auris = fakt smutný :no: :-|

Na druhou stranu už i u nás sem zaznamenal větší parkovací místa = asi nejen pro ženy jak to znám z Německa >:-[]
8. 12. 2017 11:35
Re: Slušný test..
Současný normovaný standart 5x2,5m je na hranici únosnosti od střední třídy. Naproti tomu mě leckdy až překvapí jak kdekterá křehule za volantem GLS, RR apod dokáže hbitě a bez zjevných problémů manévrovat v podzemních Palladia i jinde. ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:38
Re: Slušný test..
Nojo to občas člověk čumí co některý holky uměj :-)

Teda zrovna Palladium de = sou v Praze mnohem horší
8. 12. 2017 11:41
Re: Slušný test..
Jsou, ale parkuju zrovna tam nejčastěji. Pro spoustu chlapů s menšími auty je sjezd na -2 už moc >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 11:43
Re: Slušný test..
Já parkuju zásadně dole :-)

A je fakt že ten sjezd dolu mohli udělat líp = na druhou stranu tam běžně potkáš i auta typu RR. Hele taky se ti to nahoru vyjíždí líp než sjíždí dolu? ;-)
8. 12. 2017 11:45
Re: Slušný test..
Jasně, nahoru lepší. Kupodivu s X5 lepší než s XE (nízký předek). Kola jsem tam nikdy nechytil. ;-)
Avatar - praděda7
8. 12. 2017 16:11
Re: Slušný test..
..co některý holky uměj ....jenomže to už nejsou holky. To jsou mužolky..... >:D
8. 12. 2017 10:34
Gratulacia redakcii
Po precitani celeho porovnania davam redakcii palec hore! Chalani, klobuk dole. Takto nejako by to malo vyzerat v porovnavacich testoch.
Skvele zhodnotene dolezite body pre obe strany. Finalny usudok si kazdy spravi sam, podla svojich osobnych preferencii.
Dakujem za tento test. Nech sa dari!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
8. 12. 2017 16:39
Re: Gratulacia redakcii
:yes: souhlas, je úplně jedno, který z těch aut vyhrálo o desetinu bodu, text je psán bez snahy poškodit soupeře škody, jen tak dále! :-)
Avatar - white label
8. 12. 2017 10:44
Vnější design
Kdo dal Insignii ST STejný počet bodů za vnější! design, ať si skočí k očnímu. Na společných fotkách (v tomto ohledu) Superb Insignii deklasuje (viz i titulka zepředu). Zatímco aktuální Superb patří k nejhezčím kombíkům středního mainstreamu, Insignia je na tom přesně naopak, když už Insingnii, tak liftback.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
8. 12. 2017 11:16
Re: Vnější design
V prípade kombíku aj ja považujem Sup za vydarenejší, tá zadná časť Insi s tou striebornou linkou je pre mňa ťažšie skúsnuteľná a zadok celkovo pôsobí mohutnejšie.
U liftbacku je to naopak, tam za krajšiu považujem Insigniu, s dynamickou líniou strechy sa blíži štvordverovým kupé, pôsobí širšie a nižšie, Sup vyzerá tak klasickejšie.
8. 12. 2017 11:32
Re: Vnější design
Souhlas ;-)
Avatar - Emel
8. 12. 2017 11:33
Re: Vnější design
Pro mě je to v liftu tak remis... obě se mi líbí, Insi má trošku problém s barvama, tam jsem docela bezradnej (ale stačí sáhnout hlouběji do peněženky a jde to, no). Pořád by se mi nejvíc líbila ta Mazda.
8. 12. 2017 11:42
Re: Vnější design
Problem Supu v CR je, ze je okoukany. Pokud se prenesu pres to, Insignia si exterierem ani neskrtne. Vypada nezajimave a jako by uz stary model, ne jako novinka. Ty fotky tady to ukazuji pekne, realita je pro ni jeste horsi.
Avatar - Emel
8. 12. 2017 13:38
Re: Vnější design
V kombíku jo, v liftu ne. Insignia je proporčně bez výhrad, dokonce bych řekl, že je silueta o něco ladnější než u Superbu:
[odkaz]
Předek nutně potřebuje LED světla, ale nakonec Superb s halogenama je taky děs.
Zezadu mi možná přijde Insi trošku fádní, ale vyloženě problém s tím nemám
Avatar - white label
8. 12. 2017 13:52
Re: Vnější design
Čistě zepředu u mě vede Superb suverénně, a to (logicky) u obou verzí.
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2017 14:41
Re: Vnější design
Já mám právě s liftem u Insignie trochu problém.
8. 12. 2017 20:05
Re: Vnější design
Treti bocni okno a divny zadni svetla... Lift se zrovna moc nepovedl.
Avatar - Emel
8. 12. 2017 22:07
Re: Vnější design
Otázka názoru. Za mě povedl. Třetí boční okno je tam fajn, opticky odlehčuje ten zadní sloupek, zároveň umožňuje pozvolný pokles té linky.

Zadní světla mi nepřijdou divná, jsou trošku obyč, ale LED hezky svítí... nemám s tím problém.
Avatar - wakantanka
8. 12. 2017 11:41
Re: Vnější design
V tejto generácii sú jak Superb, tak Insignia v lifte, z môjho pohľadu vydarenejšie a krajšie. V predch. gen. som to mal opačne u Supa zvlášť.
Avatar - _Karel_
8. 12. 2017 16:41
Re: Vnější design
Taky to tak vidím. Krátká insi vypadá líp, než krátký sup, ale kombík insi je pro mě designová bída. A přitom by stačilo málo....
Avatar - Bubáq
8. 12. 2017 11:47
Nemůžu si pomoci
1. Rozhodně Insignia: kvůli designu a provedení přístrojové desky a kvůli předním sedadlům.
2. Rozhodně Insignia: škodovka nedělá vůbec nic pro to, aby více ochránila své modely proti krádežím celých aut i krádežím dílů. Přitom možnosti má stejné, jako jiní výrobci aut. Nedělají ale vůbec nic, prý kvůli nákladům. Tak tomu říkám "správný" postoj k potřebám zákazníků.
Rozbalit vlákno
2
8. 12. 2017 17:07
Re: Nemůžu si pomoci
V čem je jejich zabezpečení podprůměrné? Je jich tu zdaleka nejvíc, takže je logické, že je první v absolutních číslech. V relativních (tedy vztaženo na počet aut, od čehož se odvíjí riziko, že ukradnou právě to tvoje) myslím první není, jsou rizikovější značky.
Avatar - fOE
11. 12. 2017 07:46
Re: Nemůžu si pomoci
Kdysi jsem videl ze v CR mas nejvetsi sanci prijit o auto (tedy relativni cisla) s BMW, to bylo na pocet kusu nejkradenejsi.
Spis nez ukradene auto by me ale zajimala statistika vykradenych aut. Ono, ani prijit rano k autu a najit jej bez svetel a bez bagu, a tohle si dat treba 2x do roka, nepotesi.
Avatar - AntonioKekelli
8. 12. 2017 12:01
Vzhled
Chápu že každý má trochu jiný vkus, ale ohledně designu si myslím, že Superb je přeci jen hezčí. Předně, přijde mi, že Superb má design lépe odolávající času, zatímco Insignia mi při představení přišla jako krásné auto, při pohledu na tyto fotografie mi již nepřijde až tak pěkná, třeba to ale dělá jen nevhodná barva. I to se může stát.

Nicméně, Insignia z mého pohledu prohrává zejména v zadních partiích, kde dostala vzhled tuctového regálu, Superb v tomto ohledu sice také pravděpodobně mohl nabídnout ještě zajímavější a hezčí řešení, přesto vypadá tak nějak lépe.
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2017 12:28
Krása auta
Teda vidím tu diskuzi. Tady občas musí psát nějaký metrosexuálové. Víc než motor, podvozek se řeší linky na karoserii. To má být měřítko auta z pohledu chlapa ?
Rozbalit vlákno
19
8. 12. 2017 12:41
Re: Krása auta
Vzhledem k technické vyrovnanosti většiny aut jde o další faktor, který může být důležitý. Nebo si snad vybíráš protějšek jen kvůli kvalitě v kuchyni, u žehličky a smetáku?
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 12:45
Re: Krása auta
Do kuchyně, k žehličce i ke smetáku [odkaz] :-)
8. 12. 2017 12:58
Re: Krása auta
No není to špatné Jenom musím ještě zajistit technickou vyrovnanost. Až pak se rozhodnu :-!
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 13:01
Re: Krása auta
Jestli myslíš jak se ti s ní ... jezdí = tak jo naprostej souhlas = to je i na autě nejdůležitější :-)
8. 12. 2017 12:52
Re: Krása auta
Takže vybírat protějšek jako auto 8-s
8. 12. 2017 12:54
Re: Krása auta
Nemůžeš to brát doslova, ale jde o jakýsi vyvážený mix, nebo snad ne? ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 12. 2017 12:56
Re: Krása auta
Myslíš u auta nebo baby? >:-[]
8. 12. 2017 13:02
Re: Krása auta
To je možné jedině snad u auta. Jak se do tohoto úkolu pustíš u ženský tak to nedopadne dobře.
Avatar - white label
8. 12. 2017 12:59
Re: Krása auta
Není mezi tím rovnítko, ale podstatnější "akcent" na vzhled může být společným jmenovatelem při výběru jak protějšku, tak auta apod.
8. 12. 2017 13:13
Re: Krása auta
No tak já bych podstatnější akcent na vzhled upřednostnil v případě výběru protějšku. I když už je trochu pozdě :-| U auta přijdu, kouknu a líbí nebo ne. Řešit u něho zda při zadním pohledu mohla končit linka prolisu o dva centimetry dříve a že by bylo krásnější v bordó než červené se mi zdá už moc velká nadstavba výběru. Ale prosím každý podle svého vkusu.
Avatar - white label
8. 12. 2017 13:19
Re: Krása auta
Právě to "líbí/nelíbí" se velmi často skládá ze všemožných "detailů"..., což platí jak při výběru protějšku živého, tak neživého (auto)... ;-)
Avatar - Emel
8. 12. 2017 13:28
Re: Krása auta
Ono barva dělá hodně a konkrétně u Insignie (ale nejen tam) je problém najít něco zajímavého, co by vybočilo z té klasické šedi/hnědi ulic, zajímavá je až nabídka zvláštních barev bratru za 65t. Škodovka nemá základní výběr o moc lepší (nově je tam červená velvet metalíza), ale zvláštní lakování stojí rozumných 22t a tam by si měl vybrat každý.

U Insignie je vidět, že ten kombík oproti liftu natáhli a podle mě už to trošku přehnali, respektive se jim nepovedlo tu záď opticky zvládnout úplně ideálně, což nakonec platí i pro Astru. Naopak Škodovce kombíky obecně jdou, tam to působí mnohem lépe. U Superbu se mi líbí obě varianty +- stejně, u Insi jasně vede lift.
Avatar - white label
8. 12. 2017 13:33
Re: Krása auta
Zejména s tím závěrem naprostý souhlas.
8. 12. 2017 13:42
Re: Krása auta
Pro sebe to uzavřu tím, že mi chybí ten vybroušený cit pro barvu a detail.
Avatar - white label
8. 12. 2017 13:49
Re: Krása auta
Nemusí být zrovna vybroušený, stačí když je... ;-)
Avatar - Shr3k
8. 12. 2017 16:23
Re: Krása auta
Kombi Sports Tourer bez OPC paketu je prostě hnus, taky se mi to nelíbí, ten zadek je úplně zabitej. Proto beru Country a nakonec tedy Glory Red.
Avatar - Emel
8. 12. 2017 17:45
Re: Krása auta
To by mohlo vypadat dobře. Dneska jsem potkal stříbrný a to je dost bída, ty plastové nárazníky na tom vypadají blbě.

BTW, mrkni na blog, ideálně k tomu něco napiš. Já to chci rozseknout přes víkend... víceméně klíčová otázka je, jestli chci dlouhodobě ten dvoulitr živit, nejen v palivu.
8. 12. 2017 12:29
Vzhled - hodnocení
Je mi celkem záhadou, že Superb prohrál v souhrnných číslech v designu a naopak vyhrál v interiéru, který má mít sice ergonomický, ale velice fádní. To mi nedává moc smysl. Spíš bych si myslel, že by to mělo být naopak.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - nolinek
9. 12. 2017 00:29
Re: Vzhled - hodnocení
Jo moderní Škodovky mají pěkny design, ale hnusný interiér.
Avatar - Missouri
8. 12. 2017 12:37
Páté kolo u vozu
Proč si kupovat páté kolo, které navíc skoro nikdy nepoužijete? Hoďte si do kufru jedno kompletní kolo ze zimní/letní sady (plus šrouby/matice, pokud se liší), a máte po problému. Hever a klíč na kola by měl mít každý. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
8. 12. 2017 12:51
Re: Páté kolo u vozu
Třeba proto, že se do kufru vejde jen nouzovka? Nebo proto, že někdo nemá zimní a letní sadu, ale jen jedny kola a dvoje gumy? Ale nic proti, to s letní nebo zimní gumou je taky varianta :-)
Avatar - Missouri
8. 12. 2017 13:22
Re: Páté kolo u vozu
Ano, ovšem, vyjma Emelem uvedených případů. Nicméně stále zůstává ve hře masa motoristů, kteří k dispozici dvě kompletní sady kol mají, jen je prostě nenapadlo použít jedno z kol coby plnohodnotnou rezervu, pokud na ni mají v kufru místo a jejich auto má jen lepící sadu. Což je také můj případ. A tak jsem se jen chtěl podělit o dobrý nápad a někomu tak třeba nezištně ušetřit zbytečné výdaje. ;-)
8. 12. 2017 16:02
Re: Páté kolo u vozu
A zkoumal jsi, jak je to s předpisy? Normálně totiž nesmíš na nápravě míchat pneumatiky (nebo rozměry kol). Výjimkou je nouzové dojetí, ale mám takový pocit, že je to tam formulované tak, že musí jít o kolo k tomuto účelu určené výrobcem, nebo něco takového. Tak jako tak, nouzové dojetí by mělo znamenat, že s takovou rezervou smíš jet jen do nejbližšího pneuservisu, kde ti můžou pneumatiku vyměnit. Nemluvil bych tedy o plnohodnotné rezervě, kde můžeš klidně pokračovat do cíle cesty.

A jak to teď po sobě čtu, došlo mi, že vlastně ani s plnohodnotnou rezervou nemohu, protože už nemám rezervu, tedy povinnou výbavu. Hmmm... To je jako s těmi francouzskými alkoholtestery na jedno použití. :-)
Avatar - Missouri
8. 12. 2017 18:00
Re: Páté kolo u vozu
Rezerva slouží k nouzovému dojetí i v případě, že má jiný rozměr, nebo vzorek než ostatní kola na vozidle. Příklad ze života: mé předešlé auto bylo z továrny dodáno na kolech o rozměru 215/45 R16, ale v kufru mělo rezervu o rozměru 185/60 R15. V technickém průkazu mělo uvedeno oba rozměry jako povolené. Je zajisté výhodou, pokud je rezerva stejného rozměru jako aktuálně nasazená kola, ovšem nejde o povinnost. Pouze bys pak na ní mohl regulerně pokračovat v jízdě. Nicméně bys pak ale porušoval předpis v tom, že by vůz neměl ve výbavě použitelnou rezervu, ani lepící sadu. Takže opět platí, že nejkratší cestou do pneuservisu. Jednoznačně tedy lze použít jako rezervní kolo to, které má k danému typu vozidla schválený rozměr. Na aktuálním obutí nezáleží, jedná se o stav nouze. Rovněž se nerozlišuje mezi zimní a letní pneumatikou. Řidič musí přizpůsobit způsob jízdy situaci a tečka. :-!
9. 12. 2017 18:51
Re: Páté kolo u vozu
no tak ja mam v aute jako rezervu origo plnohodnotne kolo totozne s tim, na cem bylo auto pristaveno z vyroby. fakt ji na zimu za zimak neprezouvam ;-).
Avatar - Ada je zase tady
8. 12. 2017 14:22
Opel se dehonestoval
spoluprací s francouzskou PSA. To automaticky na všechny Opely vrhá otázku spolehlivosti. Proto se ty vozy moc neprodávají. :-!
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2017 17:27
Reklama mezi příspěvkama
Dpč, že k tý příspěvkový reklamě nedáte možnost palcovat nebo reagovat!
Vánoce se blížej, ale fakt je potřeba zasírat prostor fullscreen překryvnou reklamou, orámováním, nepřeskočitelnejma videama, reklamou mezi příspěvkama, reklamou mezi článkama (jo, slepý světla mě dostanou do krimu, jasný) a reklamou ve článcích???

[odkaz]

:no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2017 18:59
Re: Reklama mezi příspěvkama
Lepší než "staňte se opět mužem, efektivní řešení proti mužskému přechodu." Tady cílená reklama nezafungovala. >:-[]
9. 12. 2017 08:38
Prosím,
napadlo už někoho zastavit na silnici několik Superbu nebo jakýchkoli škodovek a zkontrolovat, na kolik procent využívají redaktory chválené "ohromné" kufry, které jsou dle mého názoru akorát na na "hov.no" a v podstatě škodí autu a jeho jízdním vlastnostem a třeba i zhoršeným parkováním? Kdyby tak škodovky raději rozšířili a kufry zmenšili.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - _Karel_
9. 12. 2017 08:56
Re: Prosím,
A když už je zastavíš, tak bys zrovna mohl zkontrolovat, nakolik využívají plný výkon motoru a pak si přát slabší motory, ne?
Já nevím, proč má pořád někdo potřeby lustrovat potřeby druhých.
9. 12. 2017 23:19
Re: Prosím,
Nevěřím, že někdo využívá plný výkon motoru více než z 0,00001% ujetých km a možná ještě méně. Možná tak, pokud vlastní Trabanta
Avatar - _Karel_
9. 12. 2017 23:27
Re: Prosím,
To ti klidně věřím, že si to myslíš.
Avatar - Hammunasakra
9. 12. 2017 23:46
Re: Prosím,
Kolik tipuješ ty? 0,1%? ;-)
Avatar - Emel
10. 12. 2017 19:33
Re: Prosím,
To klidně může být. Ale třeba 75% delších cest aspoň jednou a aspoň 50% aspoň třikrát...
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2017 21:38
Re: Prosím,
Ty musíš mít buď hodně slabý auto = nebo po běžnejch cestách jezdíš jako [odkaz] :-)
Avatar - Emel
10. 12. 2017 22:00
Re: Prosím,
Snažím se držet pravidla, že se člověk nemá zbytečně zdržovat v levém pruhu :-)
Avatar - woody-alien
10. 12. 2017 22:29
Re: Prosím,
Anebo v protisměru...při předjíždění. ;-) No a pak je samozřejmě občas nutné vyhnat ježky z výfuku.
12. 12. 2017 01:50
Re: Prosím,
hm a jel jsi někdy vůbec Trabantem?
Avatar - praděda7
9. 12. 2017 12:36
Re: Prosím,
No, ono se dá chápat, že rodina s jedním vozem, která když vyráží na dovolenou do Chorvatska nebo v zimě na lyže, tak potřebuje v autě každé místečko. Na druhé straně si myslím, že takových rodin bude málo. Když mají totiž na takové dovolené, tak budou asi mít i na dvě auta.
Avatar - white label
9. 12. 2017 14:28
Re: Prosím,
No, to klidně budou, třeba k menšímu hb např. Superb/Kodiaq, kde právě při těch zmíněných dovolených (s dětmi), budou potřebovat to "každé místečko"! ;-)
Avatar - _Karel_
9. 12. 2017 16:25
Re: Prosím,
A když má ta "bohatší" rodina na dvě auta, tak na tu dovolenou pojede dvěma auty? Pořád mi z toho vychází, že bude mít jedno auto velké, rodinné. A pokud si nekoupí 3 auta (jedno čistě na dovolené), tak s tím velkým, rodinným, bude jeden z rodičů pravidelně jezdit. A u toho ho zkontroluje řidič 007, jestli náhodou nejede s moc velkým prázdným autem.
Avatar - praděda7
9. 12. 2017 17:16
Re: Prosím,
Sorry, zdá se že jsem měl dodat.......na dvě auta, jedno menší na popojíždění a to druhé na rodinné výlety a dovolenou.
9. 12. 2017 23:15
Re: Prosím,
My na dovolené a na lyže lítáme a na tu bídu, co berou do letadla, stačí normální auto.
9. 12. 2017 23:11
Re: Prosím,
Tak na baťůžkáře, co jezdí s autem plným konzerv do Chorvatska jsem si nevzpomněl. Myslel jsem si, že už to je doba dávno minulá, a ono ejhle. Pak mají škodovky s ohromným kufrem na úkor auta význam.
12. 12. 2017 01:56
Re: Prosím,
Ono je to vlastně úplně jedno, když jsme měli Fabii, tak jsme se do ní vešli. Taktak. Když byla Fabie kombi, tak jsme se do ní vešli taky. Taktak. Když byl 406 sedan, taky jsme se do něj vešli taktak, ale měl průlez v zadních sedačkách, to už dneska začíná být vymřelý druh super vychytávky. Asi provlečené lyže cestujícím podřezávaly žíly nebo co... No do kombíku 406 se vejdem taky taktak a totéž lze řící o kombíku Mondeo. Taktak. Ještě jsme taky někam jeli velkým MPV, americkým, a situace je vždycky úplně stejná. Jakmile se jede s manželkou, tak je úplně jedno, jak velký nebo malý máš auto, vždycky se vejdeš taktak :-)
Avatar - white label
9. 12. 2017 14:32
Re: Prosím,
Tvoje "starosti" bych chtěl mít..., kontrolore!
V první řadě nezapomínej na sebekontrolu.
Avatar - woody-alien
10. 12. 2017 11:36
Re: Prosím,
Tak mi nějak připadá, že sotva jsme se z té bolševické řady rozešli do různých směrů, už by nás tam zase někdo rád vracel. A kontroloval. ;-\
Avatar - white label
10. 12. 2017 19:23
Re: Prosím,
Ano, a "mlátičky" z 80tých let nám teď budou dozorovat bezpečnostní složky s požehnáním eSTéBáků ve vládě s premiérem (trestně stíhaným agentem eSTébé) v čele, a prezidentem, který (kromě toho, že "diplomatickou řečí" lže) mluví častěji a lépe rusky, než anglicky.
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2017 19:48
Re: Prosím,
Tohle je fakt hnus hnusů 8-s

Stejně šílenej je [odkaz] ;-\
Avatar - white label
10. 12. 2017 19:58
Re: Prosím,
Aktuálně "tajné hlasování" = "tajná" koalice ANO/SPD/KSČM.
To jsou další Babišovy zázraky na počkání -
Nejhorší volební výsledek KSČ(M) v novodobé historii = největší moc KSČ(M) v novodobé historii.
Avatar - _Karel_
10. 12. 2017 20:11
Re: Prosím,
A půlka národa je přesto spokojená. ;-\
Lidi jsou neuvěřitelný. Jak maj někoho z jakýhokoliv důvodu rádi, odpustili by mu asi i vraždu.
Avatar - speedfred
10. 12. 2017 20:32
Re: Prosím,
nerád tu miešam politiku ale keď ste už začali tak som zvedavý koho zvolíte za prezidenta.
Avatar - _Karel_
10. 12. 2017 20:36
Re: Prosím,
Asi to bude těsný, ať už to dopadne jakkoliv.
Jediný štěstí je, že volba je dvoukolová.
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2017 21:41
Re: Prosím,
Tak za 1) víme koho ne >:-[]

2) [odkaz] mě vyšlo pořadí Hilšer, Horáček, Drahoš ;-)
Avatar - praděda7
12. 12. 2017 08:34
Re: Prosím,
.............buď to bude chlap anebo troska................ženské nekandidují...... ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 12. 2017 21:37
Re: Prosím,
Ten nejhorší výsledek od založení strany = roky kdy měli násilim 100% nepočítám = a aktuálně největší moc = to je fakt drsný >:-[]

Že to většině voličů estébáka premiéra je jedno = snad eště drsnější >:D

Myslíš že teď když je premiérem odvolá [odkaz] nebo jak zařídí aby nešel do basy? :-)
11. 12. 2017 22:58
Re: Prosím,
No treba me napadlo, az pudes nekde se starou, ze bych ji zkontroloval spodek.
Avatar - salamoon
9. 12. 2017 14:21
vitaz
test som si otvoril iba preto, aby som zistil, ci opat vyhrala skodovka >:D
a ono to o drviveho 0,02 bodu vyhral opel! sok!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
9. 12. 2017 14:30
Re: vitaz
"sok!" Ano, vyhrál to "sok" Superbu!
Avatar - rohYpnol
9. 12. 2017 14:48
Superb o řád vyváženější
Zatímco v sedanu má Insignia nepochybně své kouzlo, tak kombi verze mi přijde až brutálně nevyvážená. Nízká silueta, dynamické linky, a ... v zadní části opticky naložená europaleta cihel 8-s 8-s

Přímé srovnání se Superbem kombi tento dojem jen utvrzuje. Superb je velmi vyvážený a v podstatě jsem nenašel úhel pohledu, který by mu nesedl. Navíc si nemůžu pomoct, ale linie Insignie s tou svojí oblostí stárnou tak nějak stejně rychle, jak dnešní denní tisk :-!

Takže čistě opticky to u mě získává Superb a to rozdílem třídy.

Co se dojmů týká, je zřejmě dobře že zaznělo to, co zaznělo. Ano, Superb není špatný, ale existují i lepší. Jen vlastně nevím, kam automobiloví novináři chodí na ty pohádky o "špatných francouzech"... Nepopírám, že spojení Opel + PSA pro mě v podstatě pohřbilo Opel z čistě subjektivních důvodů. Objektivně vzato to však ani zdaleka nemusí být krok špatným směrem.

Francouzi auta uměli a umí. Jen přinejmenším mě bude asi ještě dlouho trvat, než strávím francouzskou trikoloru nad Rüsselsheimem :-!
Rozbalit vlákno
1
9. 12. 2017 18:45
Re: Superb o řád vyváženější
... souhlasim, ze je superb vyvazny - je stejne osklivy ze vsech stran >:-[] ... abych t svoje vyjadreni trochu relativizoval, mne se v podstate zadna dnesni auta designove nelibi.