Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
1
/
84
Prohlédnout znovu
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
Subaru
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Subaru Legacy
|
acz
Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy RS-RA
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.
|
Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2